/norgetråden/

Populærmusikk-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/rogaland/bonder-ma-punge-ut-etter-funn-av-vikinggrav-1.13889984
blogg.no/
nrk.no/norge/forskere-mener-listhaug-brukte-misvisende-tall-om-innvandring-og-kriminalitet-1.13823267
youtu.be/djizsknRnnQ
youtube.com/watch?v=AyMdsQOT8vI
dagbladet.no/kultur/lesbisk-feminist-i-kunstkrangel---folk-blir-jo-krenket-av-alt/69389462
youtube.com/watch?v=UPIRfivo4lo
twitter.com/NSFWRedditVideo

ja tak

Norrmann ar homosexuella

UT.
Sandnegre er ikke velkommen i denne tråden.

min danske venn
gå bort, svenskefaen

Why the Norwegians are so superior to the Swedes?

Norska alskar arabisk kuk

The swedes still got a huge superiority complex from when their country wasn't a joke. And they're jealous of their "little brother" who turned out more successful.

...

Libcucksen er ekstremt avfyrt nå fordi Trump ikke vil ha nye sanksjoner mot Russland (Russland har jo ikke gjort noe galt, Mueller har fortsatt ingen beviser)

Föles godt.

norway is a tiny joke of a country who never contributed anything in history. they got lucky and found some oil, and now they act superior. sweden has to work hard and innovate while norgay just sit on top of the oilrigs and turn lazy and stupid. name one famous norwegian invention or inventor. hell, name one famous norwegian at all...

>Svensken tror faktisk at det å åpne grensene og å avkriminalisere voldtekt gjort av muslimer er en oppfinnelse

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

>superiority complex
Case in point.

Rurik was Norwegian.

>F-FUCK YOU GUYS
>YOU DON'T DESERVE OIL
>WE'RE BETTER

Ok da, Sven ''Granatangrep på daglig basis'' Johansson

Vil I hore en joke?
Sverige.

fuck off danskjaveln! danes are a bunch of inbred degenerate drunks on a tiny falt turd they call a country. they live of beer and sausage and die in their late thirties from their hedonistic lifestyle. a bunch of pigfuckers. even worse than the norwegians.

...

jeg må bæsje

Sverige har ganske mye å lære av Danmark sånn egentlig.

>Abdul anklager dansker for å være grisepulere

>le 79% face

sweden will rise again, all of you non-countries will kneel before us once again!

Hvorfor er Svenne-Abdul så opptatt av /norgetråden/?

oy vey

Kan du ikke snakke svensk eller hvad?
Har du ikke lært det på asylcenteret, Abdul?

>tyskerne klarer bokstavelig talt ikke å slutte å gasse folk

lættis

Vi er nestemann på lista til kalifatet. Er ikke så mange flere negere/sandnegere i Sverige enn i Norge om man ser på prosenten av befolkningen. Norge er 10% ikke-hvit og det tallet stiger år for år.

>sverige vil reise seg igjen
Jeg håper virkelig dette, men egentlig tror jeg det er alt for sent å snu.

>Den unge iranske asylsokeren slapp å bli utvist fra Sverige fordi det ville være farlig for ham i hjemlandet. Men nylig sendte han en hyggelig feriehilsen på Twitter. Fra Iran.
>Amir Nabizadeh gjorde seg bemerket i Sverige da han var talsmann for en gruppe flyktningbarn som kjempet for å få bli i Sverige på grunn av deres lave alder, såkalte enslige mindreårige asylsokere. De svenske politikerne ga etter og lot Nabizadeh få bli.
>Nå bor han i Sverige og besoker foreldrene hjemme i Teheran når det passer, uten frykt for å bli arrestert.

nrk.no/rogaland/bonder-ma-punge-ut-etter-funn-av-vikinggrav-1.13889984

DETTE er vel ikke greit... er det?

Jeg liker vodka.

sǿt niåring

Jeg er i ferd med å lage et parti som tar for seg i hovedsak to ting:
1) all asyl skjer på midlertidig basis, og deres norske skolegang skal gi dem et godt grunnlag til den dagen de skal returnere
2) skatteincentiver for å ha trebarnsfamilier

Tanker?

Om dette var et seriǿst parti ville jeg stemt på det, bare ikke gjǿr som Lysglimt og lek med sverd og nassevitser på åpen gate.

>skatteincentiver for å ha trebarnsfamilier
Skatteincentiver for etniske nordmenn å ha trebarnsfamilier mener du vel?

>vær bonde
>grav opp åkeren din
>finn en gammel grav
>ödelegg og gjem alt i frykt for å måtte finansiere utgravingen og bli ruinert
Nei, kan ikke si at det der er så greit.

Pass på at skatteincentivene kun gjelder for hvite nordmenn. Siden du ikke kan si det spesifikt burde den heller fungere som en reduksjon i toppskatt for den höysttjenende ektefellen. På den måten vil det kun lönne seg for produktive familier å reprodusere.

...

stop spreading fake news norwegian fishfucker! norway is full of girlymen and faggots, no wonder the germans conquered you in 6hours and you had to flee to big and strong Sverige!

Ja, det hadde vært det beste, men usikker på hvordan det skulle blitt vinklet. I alle fall er det viktigste at vekstfaktoren til nordmenn oker, mens vekstfaktoren til innvandrere synker.
Nei, viktig at nassefaktoren er null, ellers er det dodfodt.
Har tenkt litt på det med reduksjon i ovre skatteklasse, og det er faen ikke så dumt! Men det er dessverre ikke så veldig stort antall nordmenn i fruktbar alder som er i ovre skatteklasse, eller kanskje jeg har feil? (Håper det.) Kunne også muligens vært pengestotte og skattelette for gård- og fiskeridrivende familier også, de er vel primært norske.

Lurer på det med religion. Personlig synes jeg ikke noe om religion, men kristendommen er jo faktisk et verktoy ifb. med reproduksjon. Tenker statsstotte til kristendom bor vektes mer per medlem enn for andre trossamfunn, eller eventuelt forby pengegaver til trossamfunnet sitt. Det hadde jo hindret de islamske sjeikene som sponser moskeer på hvert gatehjorne i Norge

Innspill?

>big and strong Sverige

Jeg er i ferd med å lage et parti som tar for seg i hovedsak to ting:
1) Det skal være et parti som forteller sannheten om hva som skjer i verden
2) Partiet skal være kompromisslös, den eneste makten og ensamme makten i Norge.

Jeg er så glad i henne, så nå skal jeg spise, ha en Sip og gå og gjore siste treningsokten for stevnet på lordag. Det blir goy. Skal gjore markloft og muligens dra 4 plater for forste gang i dag, også blir det litt småtteri på benk og boy bare så jeg ikke forstrekker meg fordi jeg ikke har gjort ovelsene på en uke nå som lordag kommer.

norgay haven't been relevant for 1000 years

Tyskere generelt klarer som regel ikke å la være å ödelegge ting.

GUTTA VEKTLÖFTING GUTTA

Men söta bror, det er oss mot verden. Skjonner du ikke det? Står vi ikke sammen vil vi feile til vi slutter å finnes.

>no wonder the germans conquered you in 6hours
Det gjorde de ikke

>>and you had to flee to big and strong Sverige
>erklærer seg nöytral
>har ingen strategisk verdi
>lar tyskerne vandre gjennom landet ditt for å erobre Norge
Det her gjærer virkelig vörteren min altså

>blogg.no/

Det er da ingen som hadde lest innleggene mine om jeg hadde en blogg.no-blogg

Fjolset kan jo ikke engang snakke svensk.
Han er ikke en af os.

sweden will prevail, lesser neighbors can fuck off. go fuck your pigs and salmon, sweden will rise again.

drep deg selv

nå smeller det

dette

jaja

out of my country norweian mongrelscum! go back to your joke of a non-country and suck on a salmon penis

En tanke jeg har hatt, som sikkert ikke er så populær blant mange, er kraftig kutt i pensjon til barnlose mennesker. Med tanke på at pensjonen vi betaler i dag går rett til våre foreldre og besteforeldre, ikke i en sparekonto til oss selv, er det ikke rimelig å forvente at andres barn skal finansiere ens egen alderdom. Også mtp kostnaden det er å oppdra barn, at de har mer tid til å fokusere på karriære, og at barnlöse ikke behöver å etterlate seg verdier til arvinger mener jeg det er rimelig å forvente at barnlöse i större grad skal spare til sin egen alderdom.

Det kan jo veldig godt hende at du bare driver og agner etter reaksjoner, men på et eller annet tidspunkt må du vel innse at du ikke agner uironisk lenger

faktisk helt feil
nrk.no/norge/forskere-mener-listhaug-brukte-misvisende-tall-om-innvandring-og-kriminalitet-1.13823267

>t. særinteresse med redditkonto

jag hittade dig

Bra megmeg söta bror, men det virker visst som om du ikke helt fikk med deg poenget i

>Ho sier sannheten, men ikke si det så slemt da! =(

Norsk politikk i et nötteskal.

Så det de sier er at siden utlendinger er gjennomsnittlig yngre enn den norske befolkningen blir statistikken feil fordi yngre folk er mer kriminelle enn eldre?

Eey gutta

Breve bra musikk og germansk jenter da

youtu.be/djizsknRnnQ

norska ar bara svartsjuk i sverige så det har alltid varit.

>svartsjuk
Nå er det ikke jeg som kommer inn i sverigetråden for å drittbreve om hvorfor Norge er bedre da anonsen

youtube.com/watch?v=AyMdsQOT8vI

Dette er en av de bedre tingene vi har prestert å lage.
>JOIK HAR STORRE KRAFT ENN KRUTT!

Kutt hos pensjonister er alltid upopulært. Jeg skjonner hva du mener, å oppdra barn er vår naturlige plikt. Litt egoistisk å droppe det.

En tanke er jo å "straffe" barnlose litt med hoyere skatt, og så kan den skatten gi poeng; jo hoyere antall poeng man har, jo hoyere tillegg i barnetrygden vil man få hvis man omsider får barn.

Tror partiet bor være blokkuavhengig. Fordelingspolitikken bor i de store trekkene være noytral, så kan vi bytte bort noen stemmer, mot saker vi bryr oss om.

Jeg tror det kunne vært en suksess. FrP er det eneste åpenlyst innvandrerkritiske partiet, og det er faen meg mange som vil få bukt med innvandrere

arme riddere til lunsj, gutta

>loff med sukker på
du kommer til å være dritsulten igjen om 30 min anonsen. men for all det, så godt ut.

Det var ganske mange. Det holder med to fåvæ.

Det er da ikke loff det der, og det er jo egg i dem

Jeg tenkte på å lage en ny regel.
"Ikke lov å legge seg for oppvasken er tatt."
Hva tenker dere? Er dette en lur regel å ha?

>loff
det er grovbrod med egg, helmelk og smor
>sukker
litt sirup skader vel ikke
skal ut å trene langokt etterpå så må få i meg litt energi

Hvem skal håndheve den regelen?

Åja du er sånn som trener du da. Jeg er sånn som ikke burde spise mer enn en banan om dagen jeg da. Kjor på min venn spis så mange enarmede riddere (det faren min kalte dem når jeg var liten) du vil.

Bare jeg.

Nei skulle man kanskje gått og vært en særinteresse med redditkonto borte hos Arve & CO?

>andregenerasjonsinnvandrere begår dobbelt så mange lovbrudd som deres foreldre
wew

>bruker statistiske virkemidler for å legge lokk på de faktiske forhold
Norge anno 2018

Mistenker at han ene jeg har begynt å prate med i forelesningene er skapnazist, fåvæ

Pass deg, kanskje det er en honningkrukke fra PST.

hvorfor mistenker du det?

>mfn venstreidiotene spiser hverandre

dagbladet.no/kultur/lesbisk-feminist-i-kunstkrangel---folk-blir-jo-krenket-av-alt/69389462

Han har gitt inntrykk av et litt nihilistisk livssyn og virker små deprimert tidligere, uten et klart mål i livet. Samtidig har vi pratet om at folk er likegyldige til transe-bevegelsens utvikling er et underlig fenomen og i dag refererte han til nazi tyskland og at deres moter var veldig ryddig og ordnet. Han brukte også frasen 'i herrens år 2018'.

Utennom det virker han som en veldig normal person med masse venner.

Tror ikke jeg har sagt noe altfor galt enda

>Lesbisk feministisk musikk
youtube.com/watch?v=UPIRfivo4lo

>Han brukte også frasen 'i herrens år 2018'.
en av oss

>Gjevjon har tidligere uttalt seg kritisk til hormonbehandling av unge mennesker som foler at de er fodt i feil kropp.

>- Det er ikke farlig å bli såret, stott og krenket, sier Gjevjon.

>Hun synes det er absurd at en sangtekst som handler om kvinner som ytrer seg i 2018, blir sensurer - og mener det er skremmende og feigt at museet ikke tor å la kunstnere uttrykke seg fritt.

>- Det er underlig at en gruppe som krever toleranse, ikke viser toleranse tilbake.

hva faen jeg elsker feminister nå?

Gjor dette bildet /Norge/ relatert

...

jeg snakker ikke surkål, hva er liksom dette?

månedlig utbetaling (dagpenger) til flyktningfamilie i tyskland

...

Så mor(?) og ni barn får 70 000,- i måneden...
Finnes sikkert lignende tall i Norge også.

kan noen forklare hvorfor det egentlig ble slik at kommunisme det er liksom greit men nazisme det er det verste som finnes, selvom det egnetlig ikke finnes lenger?

det gjor det helt sikkert. vi er jo tross alt rikere enn tyskland