/mämmi/

Kummakivi-painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-10050805
yle.fi/uutiset/3-10040495
youtube.com/watch?v=0er4Zvw586k
twitter.com/SFWRedditGifs

oispa loli

Mitä jos potkasen tota?

oispa poju yde ;_:

se olisi äärimmäisen kivuliasta

Hän joka tuli olemassaolon takaa...

ja oispa loli

rikot jalkas

Tuskin edes liikahtais. Mutta jossain kiinassa turisti tuhosi tuhansia vuosia vanhan tippukiven, ja kuvasi sen itse videolle jonka postasi. Isot sakothan siitä tuli

joo halo halo se om läkkäri tälä
teilä om perräpukana, lopetaka pierustus

Tää vois olla mun peli

aika kova jätkä, harva mies on niin kykenevä elämänsä aikana että tekee jotain mitä yksikään mies ei ole pystynyt tekemään siihen mennessä

Onks nää kaikki otsikot täynnä "rääräärää miten ne kehtaa" ulinaa?

et sä pysty olemaan pelissä neitsyynä jos olet oikeassa elämässä semmonen

/meidänpeli/ näköjään

Naapurin loli lähti kävelyttään koirua
t. loli-pro

anime

Toukokuussa muutto Helsinkiin.
Olen nyt katsellut asuntoja ja kallio vaikuttaisi ihan hyvältä alueelta ja ilmeisesti aika lähellä keskustaa tai ainakin nopeat yhteydet sinne. Mutta mietityttää onko alueella graffiteja, roskia tai päihtyneitä ihmisiä? Olen muuttamassa Pargas joten olen tottunut siisteyteen. Toiset alueet joista olen katsellut asuntoja ovat punavuori ja etu-töölö.

en ole pedo niin lolit saa mut vaan haluamaan olemaan isä

Itse postasin tästä pari vuotta sitten /mämmi/in mutta mun naapurustossa on koira jota kävelyttää joka päivä yksi kolmesta eri tyypistä
Yks on läski kaulaparta, yks on melkein kaksmetrinen neekeri ja yks on salimake
Paitsi nyt tossa viime viikolla huomasin että sille kaulaparralle on jostain ilmestynyt tyty-yde

Sinä nyt aina haluat olla isä.

Päivittäinen blogikokkikorneri osa 1.
Porsaswokki ja ruisleipää.

kulta, sun pitää kertoa mulle
pitäisikö mun jäädä vai pitäisikö mun mennä?

Oispa ruokaa

>marmorirapu on mutantti joka lisääntyy kloonautumalla
>valtaa elintilaa suurella nopeudella
>yksi yksilö voi munia satoja munia
>selviää jopa lammikoissa jotka jäätyy talveksi
>maahantuonti, kasvatus, myynti ja muu hallussapito sekä ympäristöön päästäminen on kielletty EU:ssa
Aika kovis eläin

no en ole kyllä aina halunnut, kolmekymppisenä vasta alkanut tulemaan näitä haluja, harmi vaan kun nyky naisista ei ole äideiksi

Opettele tekemään ruokaa

sellanen katkera vitun neitsyt hikky sieltä. et hauku naisia vaan koska oot ite luuseri.

Mikä vika? Tämä on tämmönen eilisistä jämöistä valmistettu nopea ruoka. Piffit palasiksi ja wokin sekaan.

aika onnettoman näköstä. en söis

tänään saunaan

ILMASTA KUULUU REPIVÄÄ ÄÄNTÄ

SUOJAAAAAN

>graffiteja, roskia tai päihtyneitä ihmisiä?
Aika vähän, aika vähän, kyllä

RÄJÄHTI
*potkii kuraa nyymin niskaan*

Haista paske en sulle ois tarjonnutkaan

Otin kolmiolääkettä

*kuolee*

Riskit kasvaa mutta niin kasvaa hupikin.

No tota nyt ei söisi koirakaan

yle.fi/uutiset/3-10050805
>Turun puukottaja radikalisoitui noin kolme kuukautta ennen iskua – näki itsensä Isisin soturina
Joko ois takkutukkien aika herätä psykoosista ja nähdä totuus.

oispa li

natsit roikkuu muinaistapahtumissa jotka ei liity mitenkään nykypäivään, meidän pitää keskittyä tulevaan, ei menneisyyteen!

lol ei kiinnosta jotku uutiset

Oispa suutustaja joka suutustuttais.

Suomen lippuun kääriytynyt ammuskelija ratsaamassa steissiä mamujen varalta poppalutikan kanssa milloin?

...

Miksei niitä syödä sitten?

Huh hels taidan tilata kebaban

Uuuuhh, Yakui on kyllä sellainen sex bätäng naaras.

tärkein kysymys:
maistuuko tuo hyvältä sitruunavoin kanssa?

Olispa korppikamerus

>sitruunavoi
hyi vittu kuole

mulla on NÄL KÄ

Ruokalan jonossa joku tyty kuiskas kaverilleen että näytän söpöltä. Tyhmä eukko, luuli varmaan etten kuule vaikka se oli melkein kainalossa kiinni

"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville."
Onko nyymit pahoja vai joutavia?

>poppalutikan

Se ties että kuulet ja ois halunnu että tuut panee sitä.

They have been found in the wild in the Czech Republic,[11] Germany,[5][12][13] Italy,[14] the Netherlands,[15] Sweden,[16] Hungary,[17] Slovakia,[18] Ukraine,[19] Madagascar,[20] and Japan,[21]
Pitääpä hakea muutama että saa ravut takaisin noihin vitun istutuslohien taudeilla tappamiin jokiin.

>että näytän söpöltä. Tyhmä eukko, luuli varmaan etten kuule vaikka se oli melkein kainalossa kiinni
>>>
> Anonymous 02/07/18(Wed)14:34:38 No.85307767▶
>File: 13191392923.jpg (69 KB, 925x710)
>"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville."
>Onko nyymit pahoja vai joutavia?

kylhän tuo kasvaa muttei sitä kehtaa pitää eli melko paha ja joutava olen

en ole paha mutta joutava, mutta empähän kaljuunnukkaan

Partaa kasvaa ihan hemmetisti, kutittaa niin penteleesti jos en aja sitä pariin päivään.

ahahahaha

joo ihan tarkotuksella haluttiin kattoo sun reaktio kun et varmaan oo sellasta ennen kuullu

Syödään, ne maistuu ilmeisesti herkulliselta, mutta lisääntyy enemmän kun niitä jaksaa syödä. Altaassa vielä menis, mutta kuka ne metsästää luonnosta, varsinkin jos ne syö muiden elukoiden ruuat

>ruokala
mitä vitun ylastetta sä käyt

>lisääntyy enemmän kun niitä jaksaa syödä
eli kauppaan loput myyntiin. pysyy hengissä syömättä viikkoja koska äyriäinen

Pieni ja huomaamaton, mutta tappava vastus maagisten voimiensa kera. Poppalutikka - Täydellinen salamurhaaja. Mukana tulee luultavasti myös läjä heimosoturilutikoita toimimaan blockereina sillä aikaa kun tää viskoo kirouksia ja herjoja.

Katson Ihmisyysvirastoa, siinä on Niko Häkki

>herkullinen eläinperäisellä jätteellä elävä tehokkaasti lisääntyvä rapu
taitaa olla liian kilpailukykyinen ja helppo tuote ahneille kauppiaille ja niiden kalliille merikalalle.

yle.fi/uutiset/3-10040495
>Hoida ihoasi edes kerran päivässä – kosmetologien 6 vinkkiä miehille ihonhoitoon
Sieltä nyt mämmin siloposket neuvoja hakemaan. Jännä että yle ruvennut tekemään näitä click-bait otsikkoja myös. En ole ennen huomannut näitä niin paljon kun nyt. Iltalehdessähän näitä on aivan jumalattomasti

Oisko muonituskeskus sun mielestä parempi nimi? Mitä ovat esimerkiksi opiskelijaruokalat ja työmaaruokalat, pälli?

Mitä rikkaampi joukko journalisteja, sen enemmän klikkikalastusta.

tapa ittes alaikä

Opiskelijaravintola, koska maksat siitä.

t. eri

Tos kohtaa sitä huoraa pitää lyödä turpaan ja mennä himaan runkkaa.

No jo on semantiikasta ruikuttamista. Muuttuuko amisten ruokalat puheessa ravintolaksi jos siellä käy syömässä joku joka joutuu maksamaan siitä?

Toisintuvilla elukoilla on se pitkän aikavälin ongelma, että ne on kaikki alttiita samoille sairauksille

Markkinavetoinen journalismi on päivä päivältä enemmän klikkiuutista ja vähemmän asiaa, ellei ihmisten liskoaivot yhtäkkiä lakkaa toimimasta.

ei koska se on yksittäistapaus eikä liity itse ruokapisteen toimintasuunnitelmiin

Ruokalat on halpaa paskaa, josta kukaan ei kuin pakon eessä maksa. Opiskelijan ruokapaikat ovat ravintoloita.

niinhän sitä banaanien maailmanloppua on julistettu vuosikymmeniä, mutta joutaa niistä ottaa sen hyödyn irti jos niitä ei joku vielä tuhoa.

ja partenogeneesissä kehitys lähinnä hidastuu, ei sekään ole täydellistä kloonamista.

ihan oma syys kun niitä klikkailet ja vielä linkittelet

Viikko sitten ostamani vedenkeitin ei näköjään toimi enää.

mutta toki jos joku henkinen neekeri alkaa vihan ja tuhovimman puuskassa syytämään kaikki mahdolliset myrkyt ja sairaalajätteet kasvatusaltaaseen niin eiköhän se teollinen viljely lopu sabotaasilla.

Yksi banaanien maailmanloppuhan tapahtui jo 60-luvulla

Mitäs ostat halpaa paskaa. Osta laadukasta OBH nordicaa

oma vika kun ostit kettimen kun hanastakin tulee kuumaa vettä

ja nyt banaaneja tuotetaan vielä enemmän.
paikallisia ongelmia jos niitä ei joku tahallaan levitä

...

Mikset käytä mikroa veden lämmittämiseen?

noniin, IKEAn veitsen syytä, ei olisi puukottanut ketään jos IKEAn rasistiveitset olisi kielletty ajoissa.

Tänään on ollut ihme rummutusta ko. terrorismista ylen sivuilla

youtube.com/watch?v=0er4Zvw586k

töhötän tälle

minkä takia ikean veitsiä ei ole kielletty?

Pitivät lehdistötilaisuuden motiiveista sun muusta

Mitä jos kiellettäis maahanmuutto ja turvapaikanhaku Ikean veitsien sijasta

Maksoi tuo sentään 30€

>Yleisradio raportoi asiasta tiistaina. Pienpanimoille on alkuvuodesta selvinnyt, että uuden alkoholilain mukaisen ulosmyyntiluvan saaminen ei ole läpihuutojuttu. Esimerkiksi Etelä-Suomen aluehallintovirastolta lupaa hakeneista 15 panimosta vain kolme on saanut luvan.

>Panimoyhtiö Tujulta kerrotaan Ylelle, että aluehallintovirasto edellyttää panimolta erillistä myymälätilaa – muun muassa 2,2 metriä korkeita seiniä – ja elintarvikehuoneiston rekisteröintiä luvan myöntämiseksi. Myymälän pitää olla nimenomaan erillinen tila, mutta sijaita panimon välittömässä läheisyydessä.

>Ylen mukaan luvan hakemisen monimutkaisuus on yllättänyt jopa lupia myöntävät viranomaiset.

>– Tämä liittyy Alkon monopoliin. Sen suojelemiseksi alkoholin myymiseltä vaaditaan tiettyjä kriteerejä, ylitarkastaja Markus Leivonen Etelä-Suomen aluehallintovirastosta sanoi Ylelle.
sentään on virkamies rehellinen

Oliko tää sen Turun puukottajan ase? Ei ihme ettei saanut kuin kaksi naista hengiltä jos sohi tollaisella pienellä vihannesveitsellä

Kyllä mua niin vituttaa kun et voi sitä artikkelia koskaan linkata. Vihertekstiä on niin perseestä lukea