/mämmi/

Seppo Lehto -painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zGcYabz3hYg
youtube.com/watch?v=C4nFAWpSIaQ
youtube.com/watch?v=35Oh4vLtRbQ
tori.fi/uusimaa/IFO_amme_44118045.htm?ca=18&w=1
is.fi/asuminen/art-2000000732334.html
helsinginuutiset.fi/artikkeli/385729-hairitseeko-naapurin-moka-lakimies-ja-poliisi-kertovat-mika-sallitaan-ja-mika-ei
realiaisannointi.fi/ajankohtaista/mitka-ovat-normaaleja-asumisen-aania-lakimies-vastaa
twitter.com/NSFWRedditImage

Espoo?

oispa loli

oispa poju yde ;_:

Hyvä painos.

>treeni
>sauna
>penkkiurheilua

oispa assertatiivinen onee-san

mansikoita

Miksei me pystytä täyttää lankaa johonkin 400 postiin asti niin kuin hurrikenraali?

ny loppuu se /ck/ postaus

Koska ei olla homoja ja naisellisia miehiä niinkuin hurrikenraali. Jopa meidän transulla on enemmän munaa kuin hurreilla.

Pakkomielle vai robotti?

>rakastan kokkaamista
täysin aivokuollutta puuhaa, kuin rikkinäinen robotti joka toistaa pakon omaisesti täysin turhaa rutiinia

rakkauden puute ;_;

DIESELI MERSU RAIVOAA

Postaisin Jack webmejä jos olisi.

se on joko anime tai /ck/

kuinka pitkäksi ajaksi seppo joutu linnaan rasismista?

Ensin olin sillee että
>fucking lizardmen, REEEEEEEEE!
Nyt olen sillee että
>fucking lizardmen?

juon sandelssia
3/5 tästä lähtien en tuhlaa rahojani tähän vaan tyydyn litlin olut olueen, nobelaneriin tai pirkka olueen

...

herkunlista

reilu pari vuotta

eli muistetaan että eipä piirrellä muhammetin kuvia suomessa

kävisi sääliksi, mutta eihän täältä rakkautta löydy. Surua ja julmuutta mikä on ihanaa

En tiedä mihin tää liittyy mutta mäkin tykkään nussivista liskomiehistä

nyami

kommentoikaa tätä

Se on animea.

Tulin saunasta. Ei ollu näköjään aikuisviihdeasiantuntijat paikalla, kun tuli vain yksi ehdotus.
Harminloista, pitää varmaan ite vaan arpoa jotakin katottavaa.

en ole ikinä juonut kaljaa ja kohta 30v

isäs juonu sunki puolesta?

missä mä voin katella delffiinejä nyt kun niitä ei enää oo särkänniemessä?

youtube.com/watch?v=zGcYabz3hYg

kissat syöt parempaa ruokaa ku mä

viinaa mut ei kaljaa

Kannattais. Kalja on hyvää. Hyvä kalja on mahtavaa.

Oispa delfiini

meirän pitääs tosissaan järjestää mämmibussi Liettuaan että sais kaikki kunnolla viinaa.

ikävää, eikai siihen aikoihin mitään muutakaan tekemistä ollut

how do I get a finnish gf?

kihti tais estää oluen juonnin mut kirkasta pysty vetään enemmän ennen kun kivut iski

eikä kun mämmilento kuukaudeksi bangladeshiin että saa kaikki kunnolla pillua

/t/ssä on hyviä JAV lankoja. Latasin muutaman gigan jotain MUM- settiä kun luulin sen liittyvän milffeihin mutta se olikin jotain ihan muuta

oishan noita romaneja kotimaassaki jos intialaiset innostaa

>mutta se olikin jotain ihan muuta
Mitä oli?

>MUM-
soitin fobballe henkilökohtaisesti vaikka en itse tunne kyseistä materiaalia yhtään.

muistan yhden sellasen missä oli jonkinlainen tietovisa, ja jos se tyttö vastas kysymykseen väärin niin se tiputettiin liukumäkeä alas jossa sitä odotti kymmenkunta miestä jotka raiskas sen sitten. en ikinä ladannu sitä koneelle ja sitten se katos enkä oo enää löytänyt

no miks sä nyt delfiinejä haluisit nähä?
mee sinne missä ne asuu, ihan friikkiä et raahataan eläimiä maailman toiselta puolelta näytille

se ois tuo lapsipoke ja lapsipokea esittävä tavara.
t. yllättävän nopea google, ei oma muistama.

nii vois, tarviin lomaa

Olin saunassa. Sitä ennen katoin videon, jossa tyty ei mennyt ajoissa nukkumaan ja sitten setä tuli ja veti sen pyjamat kinttuihin ja hakkasi kepillä pyllylle.

Se on nuoren näköisillä mutta YLI 18- VUOTTA TÄYTTÄNEILLÄ näyttelijöillä tehtyä pokea
Älä pliis se on täysin laillista mä en tiennyt mitä siinä oli voi ei

POO :DD

>Se on nuoren näköisillä mutta YLI 18- VUOTTA TÄYTTÄNEILLÄ näyttelijöillä tehtyä pokea
Ai noita. Eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole.

söin liikaa makaronilaatikkoa ja nyt ähkyttää

Alakerran naapuri raivoaa tällä kertaa jostain. Huutanu täyttä kurkkua puhelimeen tms. jo tunnin

>mfw I had a Finnish friend when I was a kid
tfw no finnish friend to be inseparable with anymore

Sillä on varmaan vatsa kipeä

...

mene yöllä sen asuntoon, sido se, kapuloi suu ja uhkaile naamari päällä puukolla että jos valitus ei lopu se pistetään loppumaan.

enää neljä tuntia olumppia kurlingiin

kukaan ei kertonu että Bitch Better Have My Moneyssa on niin paljon alastonta Rihannaa.
oisin kattonu jo sillon 2015 jos ois ilmotettu.

Mietin vaan että jos se on tehny valituksia musta niin informoidaanko niistä mulle?

vittu kun puhelinmyyjät soittaa tähän aikaan saatana. varmaan tunnin karjunu niille nyt

vasta siinä vaiheessa ku piripingotettu kulttuurihenkilö uhkailee väkivallalla

youtube.com/watch?v=C4nFAWpSIaQ
what's the song in the backround?

Tääkin on yli 18 vuotias, oikeastaan lähempänä 500 vuotta.

Mulla ainakin oli ensin täysi radiohiljaisuus ja sitten tuli voimat jotka olevat kertomaan että kolme ilmoitusta oli tehty ja se oli veks sit.

Epäilen viestisi totuutta.

Flandrella on huomattavia lahjoja sadistina.

never too late

You'll always have bros here

Excuse me but you can't really be inseparable if you separate.

Käytän nyt ekaa kertaa viime jouluna lahjaksi saamaani pyjamaa. Täähän on aika mukava. Vois ostaa toisen.

Toi jätkä on valittanu mulle kolistelusta mut ite huutaa kurkkusuorana nyt.

Kyllä nyt jokaiselta joskus jotain kuuluu

jos se on palkattu talontyhjentäjä joka muuttaa kämppä kerrallaan ihmiskaupalle sopivaksi taloyhtiöksi

Ei mua häiritse jtp mut aika kaksinaamasta. Alhaalta vielä paljon vaikeempi kuulla ääniä eli aika kovaa ääneen huutaa.

this made me so fucking unbelievably angry

jos olisin taloyhtiön pyörittäjä niin hankkiutuisin ensimmäisenä kuukautenaan rääkyjistä heti eroon.
varsinki kaupunkialueella ku ei ole mitään syytä olettaa jäävänsä ilman vuokralaista

ai sori jäin kattomaan videoita niin unohdin postata tän

Ei ole kauhean helppoa päästä vuokralaisista eroon suomessa, erityisesti jos sillä ei todistetusti ole muuta paikkaa mihin muuttaa

Oispa joku jonka kanssa maata sängyllä ja supatella ihanuuksia korvaan samalla kun piirtelee sormella kuvioita selkään

eikö tosissaan ole sitä ensimmäisen kuukauden koeaikaa mikä kaikessa muussa?
ei ihmekään sitte että eivät meikäläiselle vuokraa pelkkää rahaa vastaan mitään.
>eli pitäs esittää opiskelu- tai työpaikka lähistöltä

vietin äsken 20 minuuttia suihkussa miettimässä syntyj syviä

odotin että millon leikkaa sormeen loven

Tommonenkin ihan kivaa, mutta kunnon törkyily, nussiminen ja saastassa rypeminen maistuis tällä hetkellä vielä enemmän

no mun kämppä on ainakin yksityisen niin emt onko sen kämppä kans

Hyvä harrastus. Suosittelen suihkujakkaraa tähän.
youtube.com/watch?v=35Oh4vLtRbQ

No toi tunne katoaa heti runkkaamisen jälkeen, läheisyyden oispatus vaan jää kalvamaan

Jääkylmässä suihkussa on vaan vähän epämiellyttävä olla 20 minuuttia.

Mihin muuttaisitte jos pystyisitte muuttaa samankokoseen, mutta muualta?

ite suosittelen ammetta
isotki halpoja ku vaivalloista hävittää
tori.fi/uusimaa/IFO_amme_44118045.htm?ca=18&w=1

is.fi/asuminen/art-2000000732334.html
helsinginuutiset.fi/artikkeli/385729-hairitseeko-naapurin-moka-lakimies-ja-poliisi-kertovat-mika-sallitaan-ja-mika-ei
realiaisannointi.fi/ajankohtaista/mitka-ovat-normaaleja-asumisen-aania-lakimies-vastaa

Todella laittaa miettimään. Tästä lähtien en anna paskan vertaa väliä vaikka kokkaisin tai kävisin suihkussa yöllä töiden jälkeen.

mulla on sormessa vielä 20 vuoden jälkeen arpi siitä kun äiti leikkas mun sormen kun laitoin sen veitsen alle

Sinä ketä puhut lusikoista? Älkää kuunnelko tätä nyymiä, se on raavas mies ja tarkottaa sen toisinpäin. Ei ole tyty

välillä innostaa ku näkyy halpa kämppä jossai netissä, muttei semmosta tiettyä mielessä

Mitä vittua, onko lankojen rakenne muuttunut?

Vastasin vahingosa viimelankaan bumlimitin jälkeen mutta se jotenkin siirrtyi seuraavaan???

psykoosi laukesi

mämmillä on kai oma talkkari ku ollaan tämmösiä ongelmalapsia jotka postaa jatkuvasti loleja, ulostetta ja sukupuolielimiä

Mikä viesti?