Sverigetråden - Politikupplagan

Breva politik så försvinner bögbrevarna

Other urls found in this thread:

zerohedge.com/news/2018-02-07/epochal-stock-market-flash-crash-reconnects-stocks-and-bonds-portends-end-fake
twitter.com/SFWRedditGifs

Vad händer i Medelpad egentligen? Har aldrig hört nån nämna Medelpad. Inte ens media

jag på bilden

Det är vår motsvarighet till jänkarnas flygöverstater. Ingenting händer i Medelpad.

>dkn ingen pv att hålla hand med

*håller din hand*

jag skär av din skalle och pissar ner i din nacke, och skär ut dina ögon och ersätter dom med kackerlackor som äter din hjärna, allt medans jag håller dig i liv

du har ingen fucking aning vad jag kan göra för jag är helt jävla galen

>i södra Sverige är flera landskap uppdelade i län
>i Norrland är flera flän uppdelade i landskap
Lärde mig åtminstone nånting nytt från att söka på medelpad

Vad för sorts spel till Sega Saturn är värda att spela bortsett från Policenauts?

Förstör inte den här tråden också.

>i södra Sverige är flera landskap uppdelade i län
>>i Norrland är flera län uppdelade i landskap
Va?

>bögheemaren är pissfetischist
vem skulle kunna tro det

Jag hör nyheter från Sundsvall rätt ofta favä. Det är en av Sveriges större städer

sundsvall har en ganska cool bro

hoppsan!

du sa det nyss ja

brevar bara sånt nu efter tolv, du får helt enkelt vänta en stund så går det över. det bölas om fv och annat hela dagarna så jag har inget dåligt samvete

Den här kartan visar tydligt vilka delar av Sverige som har varit relevanta historiskt.

Är den serien värd att se om man är rak?

Hur fan vet du vilken serie den där generiska animekaraktären är ifrån? Det skulle ju lika gärna vara en karaktär från pokemon eller sailor moon. Bög

ja, den är riktigt bra

t. heterosexuel brevare

Cool och cool... syftet med den är att man ska slippa besöka Sundsvall, vilket förstås är värt en hel del, men sådär jättecool är den inte. Högakustenbron är bättre.

Fan, brevade för tidigt för treor.

ska jag vara helt ärlig så sparade jag nyss bilden från /cm/

håll käft och dö!

Ja. Det är inget bögigt i Natsume, så länge du inte har glasögon på dig.

Höga kustenbron är bara en dålig kopia av Uddevallabron

Jag är dum i huvudet. Var tom i magen och istället för att äta nått vettigt så stoppar jag i mig 8st kakor.

Det är ingen bögserie.

Det är Natsume eller? Har haft den på listan ett tag.

>han vet inte vad han brevar

Glasögon?

Uddevalla T när?

>inte breva ölandsbron

Yaoi-goggles. Menar att det inte är något bögigt så länge du inte aktivt misstolkar situationer.

Fy fan vad ensamt det börjar bli, har inte haft en enda vän på ett halvt decennium, vad gör man?

japp, natsumes bok av vänner är en fin 2d

nepp. hoppas du kommer över aggressionen någon gång, det är trevligare att leva då

>>han vet inte vad han brevar
shh

Jaha, då är det ju lugnt. Ska se något avsnitt imorron.

Finns det en bro i Uddevalla?
>googlar
hmm... mediokert

skaffa en vän, inte så svårt, var bra dig själv!

jvdk

spelar du några spel? kan ju börja med lite internetvänner och förhoppningsvis hitta några nära dig. om inte annat är det bra sällskap i alla fall

Västkusten
>Salta böljor
>blått hav
>smakrika fiskar och skaldjur
>häpnadsväckande natur med ljunghedar och lövskogsdungar och kala granitklippor som formas utav vågorna
>pittoreska samhällen
>gulliga sjöfåglar
>maritima traditioner
>korallrev

Öst"kusten"
>inte ens saltvatten
>algblomning
>äckliga sötvattensfiskar och inga skaldjur
>enda naturen är tallskog och bruna lerstränder
>fula ointressanta samhällen
>inga maritima traditioner
>botten är helt död
>rysslands avlopp
>inte öppet. finland ligger ett stenkast över på andra sidan. instängt som in i helvete
Hur klarar östkustlingar ens av att leva?

Om du hade brytt dig om vad andra människor tyckte var trevligt så hade du inte spammat sönder tråden med bögskit.

Vad försöker du säga pysen

vet den känslan

Fan vad bra den är. Har inte ens vågat röra den nya.

Den är också bra, men jag nämnde Högakustenbron just för att man ofta passerar den och Sundsvallsbron i ett svep när man ska till eller från Norrland.

Finns inget motargument

ÅH NEJ NEJ NEJ LÅT INTE GÖTEBORGSCHADSEN SE DETTA

spammar inte mer än du. gnäller inte heller när folk diskuterar sport fast det inte är något för mig. inga fler (Du) idag, din kvot är slut och jag ska snart sova. oironiskt god natt arganon!

kan oironiskt inte motargumentera och bor vid den småländskakusten, vafan

Jag talar faktiskt mer om landsbygden längst kusterna. Men visst, Göteborg är bättre än cuckholm, men det är en låg ribba att hoppa över

JAG ÄR INTE BÖG

Jag har läst din läkarjournal. Det står att du är superbög

Gonatt favä.

det är något seriöst fel inuti mig, mina fjärtar är fan i mig giftiga

Sov gott!

Tror faktiskt det är väldigt få som bor på östkusten och anser att Östersjön är ett riktigt hav.

BÖG
SEX
ANAL

Jag är övertygad om att du har fel.

Jag ska också sova.
Sov gott sötnos :3

>gay sex anal

Bra. Fortsätt så.

>vara så jävla beta att du inte kan säga åt en bokstavlig hanrej att han blir hanrejad
NEJ NEJ NEJ ÅÅÅÅÅHHHHH

>detta triggar dampus
;)

ronnie....

>dkn får alla mina nyheter från alternativmedia

>brevar bögporr klockan ett på natten
*klick*

inget bögigt med att knulla någon så feminin

Ska prata med städisarna någon gång i veckan, hade varit bättre om någon med mer tid hade kunnat göra det

>nyheter
>politik

hur orkar man

zerohedge.com/news/2018-02-07/epochal-stock-market-flash-crash-reconnects-stocks-and-bonds-portends-end-fake
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Varför konverterar ni inte till Islam, går till moskén och säger att ni vill ha en fru? Det är någonting ni borde göra

Hade gjort det om det var vita människor där.

MIDF...

>dkn oironiskt sötast i tråden

Arabiska tjejer är inte så mörkhyade. Era barn kommer se vita ut.

vart är han?

Inte för att jag har något emot västkusten men större delen av den ligger ju mer instängd av danmark än östkusten gör av finland.

Skagerrak och Kattegatt kan ju inte räknas som riktigt hav. Det är ju bara nån liten skitvik man kan simma över.

Ja ja, jag ser dig fängelsebög

Nån annan som går och dagdrömmer om att vara ensam på jorden?

Vitt vin är fan inte gott, för beskt

det är ju bättre än rödvin åtminstone
rödvin är riktigt jävla skitäckligt och jag förstår inte svenskens besatthet av det.
har verkligen provat och tvingat i mig det men tycker än idag att det smakar skit.

gillade inte öl till en början men det var något som jag lärde mig dricka ganska snabbt och nu tycker jag om det.

Ni som är vakna,

Är ni arbetslösa?

Nej, självstudier Tor-Fre

OwO bild?

Vin är äckligt

n

ja

>dkn ganska säker på att jag är rätt söt

>dkn ljudkänslig

vill bara ha tystnad. Inga bilar, inga människor. Lyssnar inte ens på musik längre. Är det autism?

OwO bild?

*pussar din kind*

>Är det autism?

Mer autism att lyssna på samma låt 100 gånger som jag.

a-user....

fuck off

ok I'll leave
pls no bully

Fortsätt vara en söt anonym då c:

Kopiera inte mina svar..

Hur vet man om man är söt?

Du är en äcklig bög. Du är inte söt.

...