Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

desuarchive.org/_/search/image/g-16Aw0T5V2oCNhHUyyjdA/
youtu.be/lWDnwTsdtaw
exhentai.org/g/1181647/00f4007209/
twitter.com/SFWRedditVideos

Döda er själva
Städare, ta bort tråden

bara fortsätt rapportera dampungen så åker han dit igen

påminnelse

*skjuter alla mobbare när dom stiger in i tråd1*
haha oj

*håller din rygg*

>Bögäckelupplagan

vad menade OP med detta?

>dkn ingen romantiskrelation

Jag vet inte vem du menar med "dampungen", bögcancerspammare, men om det är mig du har rapporterat så har jag aldrig blivit städad för det i alla fall.

trådens inbördeskrig börjar NU

Fy fan för bögbrevare. Värre cancer har aldrig skådats.

tror han syftar bögupplagan

Har aldrig blivit städad heller :3

Finns det någon rasism mellan olika invandrargrupper eller är dom enade mot svenskar? För jag tänkte att om dom bråkar mot varann kanske vi kan prova lite "splittra och härska"-taktik genom att lägga bensin på elden så att säga, och spela invandrarna mot varandra istället för oss så kanske vi får mer trygghet

>han tror invandrare ligger i krig mot svenskar
Fyfan vad autistiskt

>dampus är fortfarande arg
kom ut ur garderoben~

Dra tillbaka till Aftonbladet med dina turbo blåpiller

Haha där fick du han HELL SEEEGEEEER

fyfan

Är det såna här anons som sitter här på dagtid eller? LOL

Var det libbe som bjöd in bögcancern?

Ja, nu är ju normal arbetstid så de betalda blåpiller shillsen är aktiva nu. Även bögspammet är igång nu

Vill ha en sådan pv.

Det är han som rollspelar som den.

Nej, men han välkomnade den.

D1, du lurar ingen med ditt sambögande och att leka ovetande

kyckling till mat1
J/N

>dkn redan 12 (You) i denna tråden

Många från i alla fall Afghanistan ogillar Hazarer och Iranier hatar ju araber o tvärt om. Sedan finns det ju kurder som är ogillade av de flesta där nerifrån så möjligheterna är stora

J det är nyttigt

Så går det när man använder mycket bete, bög.

kvääää spindelfobi.png

>sv ho jag träffade när jag var 18 och hon var 15
>toppsötpaj, perfekt tight kropp och vackert ansikte med gullig personlighet
>nu är hon 19
>överviktig, sminkad som en clown, ful i ansiktet, slitet och trött utseende
>pratar om hur hon festar och knullar med nya killar flera gånger i veckan, helt öppet
>störda feministiska yaassqueeen åsikter hon skriver ut hela tiden

Vilket förfall. Sv Ho träffar bokstavligen väggen innan 20 nuförtiden.

Om han som brukat breva bögknackningsbilder är i tråden så är det nog läge för sånt nu. Då tycker de genuina bögcancerspammarna att det inte är "mysigt" i tråden längre och sedan är det bara att vänta ut de minderåriga nybögarna som sitter och fnittrar åt hur episkt deras bögbrevsgyckel är.

Assyrier absolut hatar muslimer, i Södertälje så är assyrier i majoritet bland SDare. Det är också assyrier som ligger bakom de flesta islamofobiska hatbrotten i Sverige, kommer ihåg ett Uppdrag Granskning avsnitt om detta.

>om jag låtsas som att det är en ensam brevare så behöver mitt bräckliga psyke inte hantera hur hatad jag är

>dkn fjollig som tusan men spindlar har jag aldrig haft problem med
VÄX UPP

Me and Sweden

Har du någonsin gått utanför dörren? Det finns ingenting blattar hatar mer än grannstammen.

Lite väl körigt att ansluta till IRC-kanalen, någon annan som kan det bättre?

det spammet rör mig inte favä, bor inte i ryssland :3

Införe "i kalifatet..."

Das gay

Fuck off, Homoslav!

>rädd för saker som inte är det minsta farligt

Det absoluta stadiet av modern """män"""

Döda dig själv

Döda dig själv

och det är precis vad de förtjänar

Jag förstår att det ligger i ditt intresse att säga så.

Bara filtrera dem mannen. De lägger in ":3" i typ hälften av sina inlägg.

Bra jobbat, nu kommer de hitta andra sätt

>gick ut med 15 åringar när han var 18
Conny snälla...

Visst står "sv ho" för svenska hora?

Menade ju denna

nej, Svär Brhor

mitt hår är brunt i praktiken svart, är jag vit eller är det något fuffens?

t. Emmanuel Macron

Föredrar du minst 20 år äldre kärringar?

När de drar igång lämnar ju alla andra tråden eller går över till antibögbrevande, så det hjälper just inte att filtrera dem, de förstör tråden i vilket fall.

haha minns ni

Han har pojkvän nu, han är ihop med en iranier.

>desuarchive.org/_/search/image/g-16Aw0T5V2oCNhHUyyjdA/
haha nej hur kunde jag glömma?

utveckla tack

Breva lite högenergimusik är ni snälla :)

Vit nog för nmr, kör på

Bara fortsätt rapportera honom så blir han städad igen.
>h-haha jag har aldrig blivit städad och ör faktiskt flera personer

Vi behöver inte fler nybögar i tråd1.

Det är skillnad på att dejta någon som är 20 år äldre och någon som bokstavligen är ett barn.

Kanske för avancerat för en primitiv urmänniska som dig att förstå.

Städis gör inte ett skit igenom rapporter, anslut till IRC-kanalen istället.

...

Snälla. Är det inte bra med en ny nybög istället för de som postar 2d och bögskit?

youtu.be/lWDnwTsdtaw
Införe mobbare

Lev vidare i din fantasivärld om du vill, psykfall.

Om du är NEET och genuint vill assimilera dig i våran autistiska "kultur", visst

>85348863
oj oj dina brev är inte tillåtna dampus

fy fan, för många permaneets här som det är

>Det är skillnad på att dejta någon som är 20 år äldre och någon som bokstavligen är ett barn.

>Kanske för avancerat för en primitiv urmänniska som dig att förstå.

Behöver en fet braapsugga att sätta på

>15
>19
femtonåringar är nogorlunda mogna och kan mycket väl va på samma nivå som en på 19 år.

De har också i regel gått igenom puberteten så då är de inte särskilt barnaktiga längre.

>för passivt aggressiv för att våga länka

...

nbögar är någonting vi verkligen inte behöver, NEETbrevning är mysigt då vi sitter dygnet runt

dock är autistiska löneslavar roliga att breva med

*applåderar*

Vad är en brap user

Permaneets som har funnit sig i sin situation är smuts.

>samma brevstil dag ut och dag in
>samma kommentarer
Hmm verkligen inte en person

Ungar som är 15 är bokstavligen korkade analfabeter som varken förstår värde eller mening.

Endast en hjärnskadad 19 åringar som självmant slutade utveckla sin tankeförmåga skulle säga sig vara på samma nivå som en 15-åring.

Det är bokstavligen i puberteten som man är ett barn, det är när man kommer UR puberteten som man fucking utvecklar sin hjärna ditt bokstavliga mongo.

>löneslavar är autistiska men NEETs är inte

Det är större skillnad på en 40åring och en 60åring än vad det är på en 15åring och en 18åring

mm, det enade hat som du möter i tråden varje dag är en ensam brevare som brevar från fem enheter dygnet runt och aldrig sover. Så är det nog.

Sant men det behöver inte skilja mycket på någon som är 19 och någon som är 15. Och om det gör det, vem bryr sig?

Om man har någon brutta som är ganska smart och en omogen epa åkande byggkille så är de på samma nivå.

OwO
exhentai.org/g/1181647/00f4007209/

Ack ack, ännu ett otillåtet brev dampus, att du aldrig lär dig

Finns inget fel med det din autist. Tjejer mognar tidigare.

Ja sant iofs men vad kan man göra? Psykfallen kommer aldrig sluta, det accepterde jag för länge sedan.

Neger en 15 år gammal tjej är typ på nivå med en 18 år gammal kille. Inget konstigt.

>Ungar som är 15 är bokstavligen korkade analfabeter som varken förstår värde eller mening.

>Endast en hjärnskadad 19 åringar som självmant slutade utveckla sin tankeförmåga skulle säga sig vara på samma nivå som en 15-åring.

>Det är bokstavligen i puberteten som man är ett barn, det är när man kommer UR puberteten som man fucking utvecklar sin hjärna ditt bokstavliga mongo.

en braapsugga är en kvinna med en enorm röv som när hon blir knullad inte kan hålla rövhålet helt stängt så att hon ständigt pruttar när man tar henne.

awoo~

låg med en 14 åring när jag var 22, inget konstigt med det.

Fy. Fan.

Det där är över gränsen favä

skulle oironiskt vilja döda en stormbög med kniv, skräpfolk som inte tillför någon nytta i samhället, skitar ner tråden, hatad av alla samtidigt som de är fega och fysiskt svaga kräk. Så om man vill prova på att döda någon så är ju en stormbög det självklara valet. Ett svullet fläskberg, oförmöget att försvara sig själv som det är fritt fram att döda och som kommer böna och be om nåd, kanske rentav erbjuda sina kamraters liv i utbyte mot sitt egna.

...

8 år känns lite värre än 4 men så länge de är könsmogna...