...
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
clips
svt.se
youtube.com
youtube.com
twitter.com
sho bre
Fy fan, och så börjar det direkt...
Verkligen, nästan så man har glömt hur lugnt och mysigt det kan vara utan konstanta bögbrev från alla håll och kanter.
...
>dkn fängelsebög
...
youtube.com
Ni är väl gyllene gudar?
Högstadieflickor
min fru till vänster :3
Givetvis
>dkn ingen ren och anständig fru fri från kvinnans ondare impulser
Topp 20 för det händer igen
Tror ibland att det är bokstavligen vad som hänt mig, oironiskt. Jag hade ju knappats runkat till fällor om jag hade ett socialt liv och var runt andra kvinnor. Under barndomen blev jag bara kär i tjejer, samma sak under tonåren. Inte först 20 års åldern när man riktigt börjat isolerat sig från samhället som man började upptäcka detta.
hur smakar kokosolja?
Varför kan ni inte bara vara vanliga?
j-ja egentligen är vi inte bögar
Har bögjävlarna en dödsönskan?
>dkn humörsvägningar
är inte det tecken på testbrist
Är nog inte speciellt konstig eller ovanlig, har du själv några hinder eller är du en ganska vanlig kille?
NHK är riktigt bra och sjukt relaterbar ifall man någonsin har NEETat en lite längre period.
BLEV TBP BANNLYST?
Helt vanlig kille och pratade mest om de dumma bögarna och andra konstiga typer.
Vet inte, men det doftar gott.
Beror på vem du tror är tpb
ja testosteronbrist är anledningen till alla dina bekymmer, ta en burk test och drick den så kommer det vara rena magiska brygden
fan nice då vet jag
J
Hustakets dag kommer
youtube.com
Vad tror ni? Är ut ur afrika-teorin felaktig?
O P I N I O N !
L I V E !
pinga mig när det är dags för Dinamarca att börja gnälla
clips twitch tv/PlayfulNimbleGullTwitchRaid
Började nästan gråta av klippet, favä.
...
bra brev
ping
något speciellt jag ska plocka upp när jag handlar imorgon, kanske frukt o grönt eller någon bas för en måltid m.m.?
paprika
kanske kan blir bra men jag vet inte vad jag ska göra med paprika
Fler ickevita cis män i Vänsterpartiet!
/Dinamarca
och idioter i tråd1 stöder V
hejdå godnatt tråd
ät den
Helvete vad alla avbryter Birro
Tack user!
Braplyst
>dkn tätare skäggväxt än 95% av alla svenska """män"""
aa haha
t. Nu-hane
Bara sådär?
j
>dkn tjockare än 95% av alla svenska män
>donken när man brukade läsa handlingar som "flämt, svälj, suck" med mera i Kalle Anka högljutt när jag läste och folk brukade skratta åt mig
bilal får ligga med detta
alfa som fan
>dkn ingen vubbelförknysare
Skulle behöva en riktigt porrig 2D med bra handling och karaktärer i mitt liv just nu favä.
Skrattar fortfarande åt dig
hade OCD att uttala alla ord i huvudet och tappade alltid rytmen när såna uttryck dök upp
dubbelkvack favä
>Carola
hnnnggggg!!!!!!!
gamla kalle anka pockets var fan topp mys
Drömde att ollonet ramlade av
>idag i skolan
>har rast och sitter med några andra ur klassen
>två invandrartjejer pratar om om hur vita tjejer ser som mer attraktiva
>de frågar mig om jag tycker så
>jag tycker det
>de frågar varför
>"jo, jag är ju vit, jag vill att mina barn ser ut som mig, och dessutom finns ju denna stereotypen om att invandrartjejer är högljudda och oförskämda, och..."
>"hur FUCK skulle du veta det!!?? Har du pratat med varje fucking invandrartjej va!? Nä tänkte det, kom inte och säg massa rasistskit!"
>pocket
jonte...
kalle & co eller gå hem
>>"hur FUCK skulle du veta det!!?? Har du pratat med varje fucking invandrartjej va!? Nä tänkte det, kom inte och säg massa rasistskit!"
Ökenfröknar är så jävla alfa. f1 h1
Du generaliserar om människor du inte känner. Klart de bli upprörda.
>högljudda och oförskämda, och...
detta är ju tusen gånger mer sannolikt bland sv ho än bland ökenfröknar
>stereotypen om att invandrartjejer är högljudda och oförskämda
>hur FUCK skulle du veta det
>Har du pratat med varje fucking invandrartjej va!?
Bevisade att du hade rätt
Men du skulle gett dom K user
>innesittare med ansvar för verklighetsuppfattning
motbevisa mig gärna vitknektscucken.
Är Mello lika stort i andra länder som det är i Sverige?
>Dumt att tevelisera skiten
Är ju de dålig bidragen som är bra
>svenska tjejer uppför sig så här
>nej det gör de inte
>har du bevis för det eller???
Bevisbördan ligger hos dig innesittare.
nej
>horan vågar inte spela upp live
Sant eller ej, ska du klara dig i livet behöver du lära dig att hålla käften om vad du tycker ibland.
ni har tydligen aldrig träffat gemene svensk kvinna, eller så är ni några nmrhanrejer som försvara "möh rena vita kvinna" oavsett hur odrägliga de är
Det ligger något i vad user säger favä.
Mellanösternkvinnor kommer ju från ett mansdominerat samhälle där kvinnan inte tillåts lika mycket utrymme. Svenska kvinnor tar ju betydligt mer plats då vårt samhälle är helt annorlunda.
>den här grabben
...
Hur kan SVT knulla upp ljudet varenda jävla vecka? Hur svårt är det?
>dkn man inte förstår norskan
NEEEEJ!
det är oironiskt förbluffande
Patetiskt
I BLESS THE RAINS
DOWN IN AFRIIIIICAAAAAA
>engelska i Sverigetråden
min mamma på bilden, säg något snällt om henne
trodde att feministpsykfallen bara var en mém men:
>två feminister (invandrare) tittar på nåt diagram som visar hur 10% som söker en högskolelinje är kvinnor men 47% av de som tas in
>frågar dem varför det är så
>"jo men om du och jag har samma betyg och söker, så hade jag blivit antagen för de vill ha tjejer"
>säger att jag tycker att det är dåligt
>de frågar varför
>"jag tycker att jämställdhet borde innebära lika möjligheter, inte lika resultat"
>"jo men om du har 5 kakor och jag har 1..."
>"om vi står framför en vägg och du kan se över men inte jag, då borde jag få något att stå på"
>vi diskuterade fram och tillbaka om det var rättvist eller inte
>en tar upp våldtäkt som ett exempel på sexism i samhället
>säger att killar bara "jag tvingade just henne att suga av mig" "ouff fan va kung du är lägg den brorsan"
>jag säger att ingen av mina kompisar är såna och vi hade snarare slagit nån som försökte våldta någon annan
>"då är ni undantaget :^)"
De blev dessutom chockade när jag sade att det inte är rimligt att säga åt män att sluta våldta utan kvinnor bär ett ansvar att undvika att utsättas för våldtäkt.
Blev du våldtagen som barn?
Är gymnasiejonte och nästan halva klassen är tjejer, kan säga att det definitivt inte är så här,
>De blev dessutom chockade när jag sade att det inte är rimligt att säga åt män att sluta våldta utan kvinnor bär ett ansvar att undvika att utsättas för våldtäkt.
Jag skrev en gång på Jodel att jag fick skylla mig själv om jag gick ensam på natten med en plånbok i luften i en tråd om våldtäkt.
Kvinnorna där fick rådamp
Jag kan varken bekräfta eller dementera om olämpliga handlingar ägde rum under min barndom
Kommer detta bli det tråkigaste OS:et i modern tid?
är vi i fjongslang nu?
är det bara att de inte vill ta eget ansvar eller varför ser de det som rimligt att "jo men säg bara till killarna att sluta våldta lmao"
Jag har förhoppningar. Vi borde göra tråd på Sup Forums igen så vi slipper lyssna på hur 2d bögar vill våldta barn medan Kalla håller på att ta guld
>dkn hårddisken och bildmappen krashar precis innan OS
Nej nej nej.jpg
Gina är dock inte het.
ingen aning. Jag föreslog att de skulle gå självsförsvarkurser och bära vapen t.ex pepparsprej och kniv.
Då skrek de att det var olagligt och sa åt mig som kille att säga åt andra killar att sluta våldta
vem tittar ens på sån här cancer?
>är det bara att de inte vill ta eget ansvar
ja
youtube.com
>dkn jag kommer aldrig bo på en stor gård med min vita familj och svarta arbetare nere i afrika
South Park har rätt höga tittarsiffror
Har du ett klipp på fortsättningen? Gillar när de kommer åkandes med bilen och den klassiska playboy-musiken börjar spelas.