Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=x5Q4QBnfLP4
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

is it true sweden muslim and niggers?

>dkn inte varit i tråden på ungefär 8-9 månader
>dkn har sedan dess hunnit bli en smal fälla
Känner mig lycklig för en gångs skull. Nästa steg är att köpa knästrumpor och troligen lårstrumpor också.

VIF

Lårstrumpor är ju helt överlägsna knästrumpor favä.

bögar är äckliga favä

f1h1

Inte han men kan du breva bildexempel på skillnaden?
Blir aldrig klok på vilken som är vad av alla dessa strumpsorter.

Knästrumpor går typ precis över knäna. Lårstrumpor är bara längre och går en bra bit mer upp på låret. Ligger i sängen med mobilen så jag orkar inte breva bilder.

Jo jag vet men jag har ju det här problemet med att jag bor hemma fortfarande och inte direkt har det så lätt med att gömma strumpor, trosor, kjolar osv. Det är faktiskt ett stort problem för mig eftersom jag gärna skulle vilja börja med cosplay/crossplay också.

Knästrumpor slutar lite under dina knäskålar. Lårstrumpor går ända upp till dina lår och slutar någonstans där. Googla efter "knee-highs" och "thigh-highs" så ska du få se.

Breva bild

Vet inte vad jag tänkte på när jag skrev det där men lyssna på istället. Måste ta och gå lägga mig snart eftersom jag ska upp och springa på morgonen.

Jag vet inte om jag har rätt favä. Är inte precis en expert på strumpor trots allt.

Vad vill du kospela som förresten?

Kanske gör det när jag har klätt upp mig och tråden inte har något emot det.

Tror faktiskt att du har rätt och jag fel. Är inte heller direkt världens största expert vad gäller strumpor men men. Och jag vet att det är ett typiskt svar men Shimakaze. Efter att ha läst alla fälldoujins med Shimakaze cosplay så känner jag att jag bara måste göra det. Astolfo i hans skolflicka outfit vore jättekul också.

Breva nu, jag måste runka

Om man ska kospela fällor så är de ju bra alternativ såklart. Vill också favä.

>shimakaze
klyschigt måhända men f1h1 och det kan liksom inte anses vara ett dåligt val

Övervägt Hideri från Blend S?

Vad började du som? Gått ner i vikt?

Det finns fälltrådar titt som tätt på diverse ställen. Leta upp en och runka iväg.

Mhm, ville börja med något som har bra möjligheter för att faktiskt köpa kostymen, håret, alla accessoarer osv. så Shimakaze verkade som ett bra val. Plus att det är otroligt sexigt.

Men om du vill bli en fälla också är det inte så svårt. Hur du slutligen kommer se ut kroppsmässigt beror ju på din genetik men det ända jag gjorde var och fortfarande är springa en hel del varenda morgon och göra en massa diverse ben, rumpa och mage övningar. Finns en massa för tjejer som är enkla att göra i hemmet. Har aldrig satt foten i ett gym.

Har faktiskt inte det men nu när jag får se "henne" så blir jag faktiskt lite smått intresserad av idén.

173cm och 59kg. Är fortfarande samma längd men numera 57kg. Relativt nöjd överlag med mina mått men visst, skulle alltid vilja ha ännu tjockare lår och större, fylligare rumpa.

>8 brevare
lmao död tråd

fina anons

Hur gammal är du? Jag hade inte vågat ha en massa fällkläder hemma hos mina föräldrar.

>tråd med fälldiskussion
>faktisk intressant diskussion med välformulerade brev
>alla håller en respektfull ton mot varandra
>allmänt mysig stämning
Tänk om tråden alltid var så här trevlig.

22, blir 23 i år. Mina föräldrar är relativt öppna vad gäller det mesta i världen men jag vågar inte berätta för dom att deras misslyckade NEET son är en fälla och att anledning till att varmvattnet tar slut så fort är för att jag rakar mig len och fin så ofta. Vet inte vad som hade hänt då så vill verkligen inte berätta eller att sanningen kommer fram på något vis. Hoppas bara på att jag kan flytta ut till något litet, fräscht boende så snabbt som möjligt.

Ni är alla gulliga.

...

>klockan blev 04:17
>trodde den var lite över tolv

God natt favä tråd1. Fällbreva inget oanständigt nu bara.

>dkn ingen cosplay v att dela lägenhet med

>Han är kort nog att kunna fälla
Haha döda mig jag vill också ju ;_;

v-var går gränsen!?

t. 175cm

>presentation på måndag
>har inte ens börjat för jag kan inte öppna filen med instruktionerna
>lärare inte svarat på mitt email som jag skickade för över en vecka sedan

Horan får skylla sig själv om jag inte gör den

Uni eller komvux?

>dkn vill börja studera igen men man är livrädd för muntliga redovisningar

Vilket CPformat har hon skickat i egentligen?
Finns det andra format än de allmänt vedertagna .doc, .docx, .rtf och .pdf?

Jag vet inte, men långt innan 189.
175 funkar bra.
Har gett upp på att vara söt och feminin favä, går inte.

Komvux

.lnk fil

>.lnk
Åh jösses gosse hon har skickat en bokstavlig Windows-genväg till filen istället för att skicka originalfilen. lel

user, du är jättefin. Längden har ingenting att säga när det kommer till att vara en fälla enligt mig. Du har ingen aning om hur många bilder jag har sparat på min telefon och pc av fällor som är mycket längre än mig men ändå otroligt vackra. Jag vet att du kan. Måste tyvärr verkligen gå och sova nu men tappa aldrig hoppet. Börja träna, raka och klä upp dig i söta strumpor till en början.

>Komvux
aja då är det lite lugnare. Oroa dig inte, hennes fel om hon inte ser dina mail

...

Du kan i alla fall sova gott med vetskapen av att vad du än gör så kommer du inte kunna öppna filen korrekt eftersom allt som den innehåller är en hänvisning till dokumentet som ligger på din lärares dator. Om hon har skickat den till alla så kommer ingen av er kunna utföra uppgiften.

Du är snäll, tack~
Ska försöka se ljusare på det, önskar bara att jag var liten och nätt så man kunde bli upplockad och kramad och skedad och klappad på huvudet, men antar att man inte kan få allt här i världen...
Godnatt!!

sov sött fällis :3

Inte han men
>önskar bara att jag var liten och nätt så man kunde bli upplockad och kramad och skedad och klappad på huvudet
Detta är min dröm!

Det är en bra dröm. Men om jag inte hittar en muskulös man på 210 tror jag inte det kommer hända för för mig någonsin.

jvdk

Hahaha har inte sovit en blund på hela natten :^)
>man jobb om 2h

Nu ska jag försöka somna om efter jag vaknade vid två. Gonatt gullungar.

Sluta breva Martina, tönt

dds peddo

fyfan vad jag hatar sverigetråden

sverigetråden

Owo

Bögupplaga#39921

discord? :3

>>dkn inte varit i tråden på ungefär 8-9 månader
>>dkn har sedan dess hunnit bli en smal fälla
>Känner mig lycklig för en gångs skull. Nästa steg är att köpa knästrumpor och troligen lårstrumpor också.

youtube.com/watch?v=x5Q4QBnfLP4

dags att gå och jobba

ha så roligt

Ska försöka :3
Hoppas det går lika bra som igår

>>tråd med fälldiskussion
>>faktisk intressant diskussion med välformulerade brev
>>alla håller en respektfull ton mot varandra
>>allmänt mysig stämning
>Tänk om tråden alltid var så här trevlig.

Fyfan, den absolut äckligaste tråden på länge, ni är fan sjuka i huvudet som tror ni är tjejer
Ingen vill ha med er att göra, varken människor ivl eller brevarna i tråden
Dra tillbaka till /lbgt/ eller sweddit eller det bögtillhåll ni kom ifrån

Hyi helvete vafan gör ni.
Såklart e ju alla bög anime jävlar uppe på natten.
Önskar ni dog

>OwO puss på snåpen xD vill klä mig som gozamaizu-samasan *spretar med pojkeftittan* :3c

Dessa

Morning :3

Gomorron sötnos :3
Sovit gott?

Finns ingen anledning att leva, kommer avsluta mig själv när mamma dör

gonatt! :3

Mhhh är du på jobbet? :3

Äckliga, mentalsjuka psykfall.

Japp
Verkar bli en lugn dag igen ^^

Vad är bögarnas mål? Att driva ut alla bra brevare tills de får ännu en kramlåda för bögtransor?

fufufu~

Antagligen.

Blogbrevar ju mest

Det är en skillnad mellan att vara en fälla och en transa. Jag vet att jag är en kille och kommer för evigt att vara det. Visst, jag önskar att jag hade blivit född en tjej. Men jag vet att transor ser ut som fan och har mera mentala problem så vad är poängen? Tycker det är bättre att vara så söt som möjligt som en pojke medans jag fortfarande är ung, len och fin.

Plastikoperera skiten ur mig J/N

Aaah detta så himla mycket!
Det är precis så här jag känner

D1a

Lika bra ni tar livet av er själva nu då

Föräldrarna troligen glada deras vuxna söner är arbetslösa psykfall som använder kvinnokläder

Fattar inte hur man kan vilja vara kvinna. Det är mycket bättre att vara man.
Antar att dessa personer inte kan bete sig som män och därför försöker bli kvinnor istället

pv...

Hur känns det att vara en av de mest värdelösa brevarna i tråden?

Skaffa en då

Jag ont I huvudet

Du kommer hitta din snart :3
Hur känns det att vara en av de mest elaka brevarna i tråden?
Bra tips! :3

Är bara elak mot de som förstör tråden.

Inte så lätt...
Tack.

Kul att veta om att det finns flera i tråden som förstår och känner hur det verkligen är. Ni är så söta :3

Är man inte transa om man vill vara född som det motsatta könet? Och vad är i så fall skillnaden?

Du får försöka annars händer det nog aldrig :3
Är inte så hemskt för mig
Men förstår var de som lider mycket av det kommer ifrån
Nej, könsdysfori är inte samma som trans
Att bli trans är ju snarare för att minska på könsdysforin
Men det kommer ju som många säger med andra problem så är inte värt det för alla

Nej, för att jag är en pojke, är fortfarande lite glad över det och kommer alltid at vara det oavsett vad som händer trots att jag önskar jag vore född en tjej. Transor för mig är allt från håriga tjocka män till smala, söta pojkar som prompt har övertalat sig själva att dom inte har en kuk och istället är tjejer, oavsett hur breda deras axlar är. Det tycker jag är helt fel för det är orättvist mot all naturliga kvinnor. Tycker det är så jäkla korkat när transor ska trängas sig in på damtoalett och dra fram deras snorre för att kissa. Det blir helt fel liksom.

>Det tycker jag är helt fel
Bra att du tycker det iallafall.

Om de opererar bort kuken då?

Då är de totalt sjuka i huvudet.

Läs: Transor är så mycket mera störda i huvudet.

Var tror ni man har den största chansen att hitta professionella pajer? Bibliotek? Museum? Konstgallerior? Känns mest som att man bara kommer stöta på en massa vänstermuppar som gick estet på sådana ställen och som gillar att leka djupa och pretentiösa.

Är det bara via jobbet som man kan stöta på dessa underbara varelser?