/mämmi/

C-miehet on vellihousuja -painos

Other urls found in this thread:

hymy.fi/uutiset/nain-tyylikkaana-maisa-torppa-kippisteli-vip-loungessa/
hs.fi/kaupunki/art-2000005558307.html
youtube.com/watch?v=ilQwr90qen8
twitter.com/NSFWRedditGif

oispa poju yde ketä paijata ;_;

Meen saunaan.

Tämä mutta epäironisesti

En oo ikinä tajunnut tän nettisaitin vihaa juutalaisia kohtaan. Nykyään voidaan jo kritisoida vanhoja matemaatikoita, filosofeja tai vaikka ohjaajia koska "yyh se on juutalainen"

oisinpa jonku poju yde joka paijais mua ;_;

oispa loli

Kateus ollaan epäironisesti maailman parhaita kaikessa. t. oikea Juutalainen

Se on meemu.

...

se om täälä taass

Urheilumaailman huipulla ei ole kyllä hirveästi juutalaisia

lopeta postaaminen

Kommunistijohtajista enemmistö oli juutalaisia samaten Amerikkaa hallitsevasta rikolliseliitistä. Nykyisin enemmistö kaikkein pahimmista monikulttuurisuuden pakottajista on juutalaisia. Samaten "nykytaide" on juutalaisista lähtöisin olevaa rappiotaidetta.

söin 700g koipireisiä ja ei tuosta luusetistä kyllä oikein nälkä lähtenyt

Postatkaa perjantaisettinne

Niinisalos oli noin puolet mun saapumiserästä tän tasosia elämäm_koulu pirinistejä, p-kausi äkkiä aika paljo hajottavampi kokemus ku se on samalla katko

>urheilu

Lopeta se samahomoilu, en edes hauku jutkuks koska oot todennäkösesti vaan joku erittäin huomionkipee homo

Ylpalvo kieltää tatuoinnit. Itse käskisin tuollaisia pitämään teippiä kasvoissaan jatkuvasti, jos olisin skappari.

haenko olutta?

Papassa taisi olla vähän SS- miehen vikaa kun sekin aikoinaan aina sanoi miten kaikki juutalaiset ovat asekauppiaita tai ovat muissa epärehellisissä ammateissa

Eipä ollu

Kerros nyt grindernyymi niistä sun seikkailuista

Harvoin edes postaan tänne. Mut silloin kun te puhutte paskaa Juutalaisista niin puolustustan kanssani.

eikö teillä ollu koirat kattomassa ettei nistit pääse sisään

Minuutti aikaa postata toora, kipa, menora ja ympärileikattu kulli

nyt alko tekeen mieli paistaa näitä

haista vittu, frodo

AMTAABBI!!!

Joo mutta jos napsahti niin ne vietiin vaan pariks päivää putkaan ja tuotiin sitte takas

hymy.fi/uutiset/nain-tyylikkaana-maisa-torppa-kippisteli-vip-loungessa/
>Voi taivas mikä tyylikäs kaunotar!
Jaahas, mitäköhän Torpan tyttö on Dubaissa tekemässä? Ei kai vaan syömässä öljysheikkien ulostetta rahasta.

Harvoin edes postaan tänne. Mut silloin kun te puhutte paskaa Juutalaisista niin puolustustan kanssani.

dios mio...

montakohan päivää nää reflat viel jatkuu

>poistaa viestejänsä
Etköhän sinä ole nolannut itses aivan tarpeeksi yhdelle illalle. Poistu vähin äänin, ole hyvä

Huhhuh, pistin lössin huuleen taas pitkästä aikaa. Unohdin miten tujusti näissä on nikotiiniä

dubai on yksi maailman kalleimmista paikoista, ei sinne suomalais tytyt turistilomalle lähde, aina mennään jollekkin prinssille huoraksi

Poistin koska kuvassa ei ollu mitään järkeä. Ja teidän seurassa on mahdotonta nolottaa mikään.
En ole Frodo.


Ja ihan sama, ei tarvitse uskoa eikä kiinnosta mun posti on siitä huolimatta objektiivinen totuus niin kuin hänen

Olen tullut pohdinnoissani sellaiseen lopputulokseen, että /mämmi/ssä lymyää ammattitrolli, joka keksii esittävänsä milloin mitäkin karikatyyriä, jotta saisi nostatettua kontroversiaalista keskustelua nyymien keskuudessa. Tämä saattaa olla osa jotain laajempaa OSINT-tiedonkeruukampanjaa, missä otetaan selvää mielipideilmapiiristä tietyn demografisen ryhmän sisällä.

Aika harvoin täällä puhutaan juutalaisista yhtään mitään, poislukien sun jatkuva anudda shoa nillitykses. Ja vastaa samaan viestiin ny viä pari kertaa

ihan vaan itseäni kylläkin täällä viihdytän

Täällä olisi tilaa vuokralla.

Ei ole sama kuin

Perustele.

>hs.fi/kaupunki/art-2000005558307.html - Kauppatieteiden opiskelijat järjestivät Otaniemessä siirtomaajuhlat – pääsihteerin huoneessa kilpailtiin ”mahdollisimman rasistisista vitseistä”

>Ei ole ensimmäinen kerta, kun rasistinen huumori nostaa päätään korkeakoulumaailmassa. Vajaa vuosi sitten porua herätti Helsingin yliopiston opiskelijoiden MIKS-niminen yhdistys, jonka hallituksessa oli ollut ”tuhka- ja juutalaisasioiden ministeri” -tittelillä varustettu jäsen.

Et kyllä hirveen fiksu sälli oo jos tän pitäs jotenki todistaa nyymin väittämä vääräks, kai sä voit troolailla vaikka sulla olis 300 ÄO vitun dille

...

Toi jätkä on oikeesti helkkarin tyhmä. Toi on sen ainoa todiste millä se yrittää todistella itteensä älykkääksi. Mitään muuta näyttöä ei ole.

Tajuathan että nuo muokkaa kahdessa sekunnissa

Kai sä ymmärrät että noi ei todista yhtään mitään? Ei sillä että ottaisin kantaa kenenkään samahomoiluun.

Ihan sama, ei tartte. Pointti silti pysyy. Kaikki mitä tässä langassa Juutalaisista sanottiin on faktaa. Ihan sama vaikka olisin Afrikan neekeri. Diilaa sen kanssa.

>juutalaiset isolla
Vittu mikä spede. Mistä näitä syöttihomoja tulee

>Kommunistijohtajista enemmistö oli juutalaisia samaten Amerikkaa hallitsevasta rikolliseliitistä. Nykyisin enemmistö kaikkein pahimmista monikulttuurisuuden pakottajista on juutalaisia. Samaten "nykytaide" on juutalaisista lähtöisin olevaa rappiotaidetta.
Hyvä tietää.

Vantaalta.

Jos sulla ois nyymi niin et ees tietäis mitä tehdä sillä

tekisin flambeerattua nyymiä punaviinikastikkeessa

Tiedänpä, pomputtelisin sen päätä edestakas mun nyrkin ja tiiliseinän välillä mahdollisimman kovaa ja nopeesti

Reaktiosi on varsin mielenkiintoinen.

mikä on vantaan paras paikka asua?

oispa suomi

Rekola

ULKOPUOLI HAHAHA

Koivukylä.

Sen ulkopuoli.

tiksi
siellä on kuulemma loleja ja pyssyjä

>yuri
>lolit
>ikäero

prööt

Vantaallakin on hyviä paikkoja asua. Vantaasta aina ulistaan Itä-Vantaan perusteella.

Tää. Mutta ei nyymit siellä asuisi koska se on pelkkää omakotitaloaluetta.

Vantaa on Helsingin Hervanta, tai Itä-Helsinki: The Kaupunki, sillä ei juurikaan oo väliä jos sieltä sattuu yks asumiskelponen nurkka löytyyn ku 99% pinta-alasta on maan pahimman ihmispaskan asuttamaa

Miksi? Miten noi tatuoinnit sua haittaa?

about 500km sen ulkopuolella

En tiedä mitään Vantaasta eikä kyllä kiinnostakkaan.

puuh lääh tyllerö vittu

Ootko ite Helsinkiläinen ja miksi suollat tuollaista paskaa? Vantaalla on vaikka kuinka monta hyvää paikkaa asua. Korso, Koivukylä ja Hakunila ei ole koko Vantaa.

puuh lääh pyllerö tyttö

Vad tycker ni om svenska tjejer?

Helsinki on VÄHINTÄÄN yhtä paskaa kuin Vantaa et en tiiä mitä vittua sä siellä selität :DDD

t. Helsinki

jag tycker om hundar

Minulla on yhdeksäs viiko lomaviikko. Ajattelin lähteä polkupyörällä mökille ja olla siellä yksin koko viikon. Toivottavasti sää suosii.

No siis tsadihan on ihan samaa kuraa että teidän mielipiteillä ei oo juurikaan väliä, kummatki teidän kylistä viä niin pieniä että ne hyvätki naapurustot on korkeintaan muutaman kilometriä jostain neekerigetosta

Myös juutalainen täällä. Suku taisteli sodissa urheasti Suomen puolesta ja nyt jotkut paskiaiset väittää että me muka ollaan jotain pettureita koska Sup Forumsissa luki jotain ihme juttuja. Miettikää nyt vähä tätä teidän antisemitismiä se perustuu ennakkoluuloihin ja propagandaan.

Jåå myckså bra

tikkurila on kyl ihan jees paikka asua.

OHO! Taas anudda shoa posti ihan tyhjästä! Muistakaa 6 gorillaa jne

Niinhän sä luulet.

Kaljahammastani kolottaa.

t. alkoholisti-Jaska

Musta tuli lohikäärme kulun kuningatar :3

Vaikka oletkin rölli niistä minun posteista johtuen niin tämäkin on totta. Vittu mitä pellejä tää koko lanka kyllä täynnä välillä.

Kannatan toki sananvapautta järkevissä määrin joten ei loukkaa tuollainen. Me halutaan vain tehdä kauppaa täällä meidän kotimaassa ei muuta. Meikäläisen perhe tehnyt kauppaa jo 150 vuotta Suomessa ja hyvin menee edelleen.

Täällä kans juutalainen. Holokaustia ei tapahtunut, mutta olisi pitänyt. Ansaitsisimme sen.

Itsekin juu talainen. Lopettakaa kiusistaminen. t. ihan aito juutalainen, for real yo

Hitler täällä.
Olin oikeassa.

ketään ei saa kiusata :3

Muistutas mua taas että mikä viesti se oli missä ihan tyhjästä ruvettiin vaatiin jutkujen uunitusta? Tai ei tarvi, koska sitä viestiä ei ole ja mä meen nuq koska pitää huomenna herätä ajois että kerkeen synagoogaan ennen ku meen töihin (pankkiin)

NONIIN
Nyt lähti viikon ekat alkoholit.

postatkaa teidän perjantai-illan kaljajuonti tunet
youtube.com/watch?v=ilQwr90qen8

Oispa tyty, ansa, poju, nyymi, tai kaveri

Heh. Tais mennä /mämmi/:läisillä tunteisiin kun laouttiin ikäviää totuuksia Juutalaisista.