Sverigetråden - Fredagsfestupplagan

Äta
Dricka
Spela
Titta på
Lyssna på
Läsa (lol nörd)

youtube.com/watch?v=Pu0p3zB27J4

Other urls found in this thread:

statistikdatabasen.scb.se/pxweb/sv/ssd/START__BE__BE0101__BE0101Q/UtlSvBakgFin/sortedtable/tableViewSorted/?rxid=f45f90b6-7345-4877-ba25-9b43e6c6e299
nordfront.se/lasarbild-motstandsrorelsen-vs-tiggare.smr
twitter.com/AnonBabble

>ingen kommunistanon
Baserat

2 D
F E S T

10/10 trådstart

Göteborgare och kommunister är typ samma sak

uppskattar er finnar som spenderar tid med oss.

>malta-user med benet i håret
Bra bild. Är det du som har gjort den?

ja

Bra trådstart, men död tråd

övervakar den här tråden

berätta om era Ica upplevelser

>ja
Bra jobbat! Är det kloanon näst längst till höger brevid neet-user?

...

sök hjälp snsd

Säpo är det du?
>berätta om era Ica upplevelser
Gick in med min shoppinglista och kundvagn, ignorerade tiggaren, handlade vad jag ville ha, betalade, gick ut, ignorerade tiggaren igen, åkte hem. 7/10 skulle handla igen.

>alla jag inte gillar är snsd

>t. snsd

ja

Okej SNSD.

när tiggaren hälsade 'hej' när jag var på väg ut från ica idag så svarade jag 'hej då'

Vill ni ha zigenarförbannelser på er eller? Nu kommer ni aldrig få fv

>antyder att någon zigenares förbannelse biter på äkta kärlek
Om de vore sådana kraftfulla magiker varför lever de som grisar?

jäj!

Varför vill Japanerna alltid få oss att associera tecknade småflickor med militär hårdvara?

De må leva som grisar men de har fv

är nog mer att tecknade småflickor måste med oavsett temat

jääääääj! :3

>Säpo är det du?
kanske, men vi har inte tänkt göra något särskilt. Bara mysa
Gjorde misstaget att prata med en uteliggare med regulära intervaller, sist efterfrågade hon mig att hämta en dator (säkert sno) på biblioteket, förvirrande.
+ att hon trodde jag var gift (haha)

Ser fram emot Sugoi ICBM Makimura-chan med förväntan.

Hmm, må hända men jag tror inte det förra ledde till det senare eller att det är pga. att de skulle vara magiker. Har alltid ignorerat dem innan också och det stoppade mig inte.

De vill göra gaijins till feminiserade fjollor som hellre bryr sig om tecknade flickor än verklig hårdvara. Det ingår i Operation Soja. Var tror du sojan kommer ifrån i våra butiker? Japan...

Vill ha en tuff pv

Men har du fv?

2D är så jävla cringe

...

Snattade lite godis där när jag var inne i en kantig period

>alla arga manskultingar

>Vill ha en tuff pv

>träffar en otrolig tjej
>blir ihop
>plugget går mycket bättre
>har inte mått dåligt en enda gång sen dess
>mycket mer livsglädje och energi

Påminnelse att få en fv fixar ditt liv och att nybögar ljuger när de säger att relationer inte är viktiga.

sv ho såg igenom ditt dåliga bete

Nej inte nu, men jag hade även efter att jag ignorerade tiggarna. Har du själv med framgång bett en tiggare att ge dig en fv genom trolldom, trodde sådant inte gick att göra. Anden i Alladin lär oss ju att magi inte kan skapa äkta kärlek.

Hur skriver man en bra comeback som triggar vita kvinnor?

Råkar alltid hamna hos samma kassör så har börjat försöka undvika honom då och då så att han inte ska tro något

...

Hur känner ni inför cuckold porr där cuckolden suger av killen som knullar hans fru?

Relationer löser inte ens problem men att ha någon att dela problemen med är alltid hjälpsamt.

Säg att du föredrar en fin traditionell kvinna från öst eller sydeuropa istället för en grisvidrig sv ho.

Jag tror sådant kallas för en kukisfräsare i Stockholm. Blir alltid imponerad över att stockholmare har namn för alla olika slags hanrejspositioner. Hur gör dem?

vilken fin bild, den gav mig en varm känsla i kroppen

Svenska flickor är verkligen snälla och rara och helt underbara.

Är det ens cuck då, är det inte bara en trekant?

snälla säg att detta inte är på riktigt

@85399852
häng digsjälv

krinsh

Det här är ju en rörelse som tycker att leva på bidrag är ett revolutionärt agerande

>svenska flickor

haha aa sara

jo, cuckelius, det är på riktigt

>När man pratat med en tjej i flera veckor som verkar supertrevlig och det visar sig att hon inte är oskuld
>lmao nej tack hejdå

Va synd att jag aldrig kommer kunna skaffa en då

är man cuckelius för att man tar sig för pannan över klisterlappskrigare som beter sig som zigernare?

>dkn man bor i en av de 17 kommunerna med svensk minoritet (25-34)

Har du en lista på kommunerna?

>dkn va på nmr discord och dem tyckte det var bra att leva på bidrag för då sponsrar dem inte ''anti-svenskhet''

Det tror jag nog user, vem skulle inte vilja ha en sådan älskvärd gosegris som dig? Om du inte tycker du är något vidare kan du ju alltid ändra på dig själv så du trivs med dig själv.
Ja, svenska tjejer är topp mys.

Är det ännu värre när det kommer till 18-25? Har ju ändå kommit bra många """ensamkommande flyktingbarn"""

>dem
>dem
kringe

Ironiskt

ja om klisterkrigarna själva får bestämma

>han skriver dom som en normalbög

statistikdatabasen.scb.se/pxweb/sv/ssd/START__BE__BE0101__BE0101Q/UtlSvBakgFin/sortedtable/tableViewSorted/?rxid=f45f90b6-7345-4877-ba25-9b43e6c6e299
(Hela landet: 62%)

DET ÄR ÖVER FÖR MIG

KOMMER ALDRIG FÅ FV

sverigetråden

Vi säger det bara så ni inte ska må så dåligt över dkn ingen fv

Fast de ensamkommande sade i regel de var 16, inte yngre, och det var 2015.

du förstår inte ens vad felet är va
på tal om "icke-svenskhet"

Dags att sätta på sig söta kläder och leta pv då

Nej, det här räknar bara dem som har medborgarskap och alltså aldrig kan bli utvisade.

Du använde dem fel, Ahmed

Klarar man inte att skilja de och dem så bör man skriva dom

nordfront.se/lasarbild-motstandsrorelsen-vs-tiggare.smr

jag säger: BASERAD

han behöver uppenbarligen inte pengarna själv, han gör det bara för att driva fram sin poäng

Fast det ska vara de i den meningen user, inte dem. Ersätt de/dem med vi/oss och beroende på vad som låter vettigast är det det du ska använda.

>Äta
inget
>Dricka
kaffe
>Spela
the sims 4
>Titta på
deep impact (1998)
>Lyssna på
inget
>Läsa (lol nörd)
inget

Klarar man inte att skilja de och dem så bör man begå sig själv

jag bryr mig inte jag suger på grammatik
är etnisk svensk dessutom

Är sims 4 något bättre än trean eller är det bara en ompaketering?

>och alltså aldrig kan bli utvisade
Man ska aldrig säga aldrig...

Som en första tumregel kan man tänka att de hör till samma kategori som jag, du, han, hon, vi, ni och man, och att ”dem” hör till samma kategori som mig, dig, honom, henne, oss, er och en. På så sätt kan man få en känsla av när respektive ord ska användas.

Känns ganska lika men det är mer grejer om du tankar alla expansioner

Fick en del timmar innan det blev tråkigt

mm, svenska miliser ledda av nmr kommer att skjuta av babbarna när som helst
när som helst...

jag vet den känslan

tack för tips

Kvinnor slänger dig i diket innan du hinner förstå vad dom var missnöjda över, skaffa ett husdjur+hobby eller något istället å lev det mysiga livet.

>Nej, det här räknar bara dem som har medborgarskap
Nej.

>normalbög
Hur ny är du? Svara ärligt.

Ni måste välja ett.


Manspreading eller bena i kors?

Bruv, bruh eller bro?

Sup Forums babe eller Reddit babe?

Havet eller rymden?

Framtiden eller dåtiden?

Manspreading
Bruv
Reddit
Havet
Framtiden

detta

Kan man fortfarande sälja poolstegarna när de simmar runt eller går det inte/de bara klättrar upp på poolkanten?

Sitta som en normal människa.
Kompis.
Va?
Skogen.
Nutiden.

Det har varit snack om att terrorister ska fråntas deras medborgarskap för att sen ska kunna utvisas, varför inte utöka detta till grövre kriminella? Det kan mycket väl bli en halkig rutschkana därefter om vi har tur