/mämmi/

Suomalainen korkeakulttuuri -painos

Other urls found in this thread:

clyp.it/zfqywga2
clyp.it/aq21qzet
youtube.com/watch?v=Q8TRhPXGMUk
twitter.com/SFWRedditImages

Eka
clyp.it/zfqywga2

Oispa futatyty jonka kivekset pitää lypsää parin tunnin välein.

F siwa

...

oho

Pitäis kirjoittaa essee joko Amerikan löytämisen vaikutuksesta Eurooppaan tai kansallisesta identiteetistä Euroopassa 1500-600-luvuilla. Kummasta kirjoitan?

meen nukkumaan

tää

ei wittu

Amerikan löytö lienee helpoin noista

kansallisesta identiteetistä
paljon mielenkiintoisempi

postaan vaan linkolan

Uuuhh...

Voisin itse asiassa kirjoittaa tästä. Tästä löytyykin jo aika hyvin lähteitä.

how do I get a finnish gf?

Miks tää aiheutti mussa oispatusreaktion?
t. hetero

clyp.it/aq21qzet

elikkäs herätys neljäksi ja nukkumaan

laitan herätyksen kahdeksi. Ei se tosin uutta olisi, että jatkaisin nukkumista sen jälkeen ja heräisin taas puolikuudelta

Oon olly yli 24h hereillä

absolute madlad

ite heräsin just

Itsekkin heräsin juuri. Kävin joskus kahdeksalta nukkumaan. t.eri

huomenta lapsukaiset

Huomenta homo-setä!

>ilmeeni kun mämmipoijut alkavat heräämään

...

tämmöne homoilu ei kuulu mämmiin

kuulostat iha hyvältä tai ainaki paremmalta nykyään :3

Vai ovat savikukotkin kammenneet itsensä ylös.

Mokkakikkeli maistuu mokkapalojen ja mokkakahvin kanssa :)

ei saatana, homoilua heti aamusta

Olpas muuten aika järeä aamupaskis.

Huutikset kajahtelee tolle alakerran hikkylle joka säilyttää roskiksia parvekkeellaan ja salakuljettaa ne joskus yöllä välil pois. Muita elinmerkkejä ei tuosta asunnosta ole.

tänään taas pizzaa

olet samanlainen

Onneksi itselläni ei ihan noin vaikeaa ole.

ai oot kolehmainen

oon limainen*

aamupaskista langan hikkyille

youtube.com/watch?v=Q8TRhPXGMUk

kyllä kyllä ikävä kyllä

Huomenta

>ala pitämään unipäiväkirjaa jotta alat muistaa unia heräämisen jälkeen
>kaikki unet koostuu painajaisista, psykologisesta kauhusta tai on muuten vain helvetin ahdistavia

Itehän nautin painajaisistakin kun ne on aika inspiroivia.

Itse en kyllä ole nähnyt suoranaista painajaista varmaan yli vuosikymmeneen

Nuohan on just kivoja. Normiunet on tylsiä.

Minkä luigin nyymit valitsis?

Omat uneni käsittelevät lähinnä arkielämää, mutta kaikki on jotenkin oudosti ja omituisia asioita tapahtuu kaiken aikaa. Se on kuitenkin kaikki ihan normaalia eikä aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia saati saa kyseenalaistamaan todellisuutta.

Miks USP kuuluu Suomen top -Alfoihin?

koska toi kuva on vanha ja ne on kaikki sen sukulaisia eli ei oo alfa

miksei voi elää nopeasti ja kuolla vanhana samalla? autistit!

miks näissä amerikkalaisissa sarjoissa pitää koko ajan ollat tissit seksi tissit pillu tissit

koska saatana sanoo niin

ei pidä paikkaansa, ei täsmää. eiiih :>. eip :>. ärsyttää vaan että tunnistan edes ton paskaläjän

Vittu mikä krabula

Kuulemma helvetin iso kyrpä

*lähtee Puolaan aurinkomatkalle*

Miltä sivulta voi katsoa äkkilähtöjä?

Omat painajaiseni ovat mm. sitä, että opiskelen vielä jossain enkä tajua mistään mitään. Sehän vastasi tietenkin ajoittain totuutta, mutta sentään valmistuin loppujen lopuksi.

Jostain Ilta-paskan mainoksesta

Mulla samat mut opiskelen kyllä vielä eikä valmistumista ole näköpiirissä ollenkaan,

Olen useasti nähnyt unta että mulla on yo kirjotukset seuraavana päivänä enkä ole aloittanut lukemista

>stk 627 snäppiputki katkesi tyde yden kanssa
>stk tinderissä enää +200 matchia
>stk kukaan yhdeksästä fwb panosta ei ole hereillä

tältäkö tuntuu olla velho?

Hiljaa hyvä tulee, t. 10 vuotta +

Huomenta :3

Täytyykin poistua samantien paskalle, kai selviitte hetkosen

...

Naisten viesti kohta

>stk tilillä 50.000€ käyttörahaa perinnöstä ja maailmassa ei ole mitään kiinnostavaa

vituttaa olla näin rikas, komea ja nopea alfa make

mulla on viesti sun naiselle

>ime mun munaa :D

Ei mulla naista ole.

>Stk tilillä 80 000€ + yli 110 000 euron omistuskämppä perinnöstä täysin lainattomana.

Tuntuu hyvältä ollaa rikkaampi komeampi ja nopeampi alfamake

Kannattaisko teidän laittaa ne rahat johonkin kiinni eikä vaan makuuttaa tilillä

t. 10k käyttörahaa, 100k rahastoissa/osakkeissa ja omistusasunto

halppis sotkan nojatuolit.. älkää ostako sieltä mitään ikinä. ostan vittu jonkun modernin puisen keittiöpenkin jossa on hyvä ryhti samalla ku näpyttelee menee. eikä mee heti paskaks niiku tää. pitää pitää näitä käsinojiakin paikallaan koska ne tukee tota selkää, vähänkin kun nojaat taakse niin menossa paskaksi

t. ei isoluu

Kannattaisko teidän ottaa musta mallia

t. 5e käyttörahaa, noin 40e makarooneissa, jauhelihoissa ja nobelanereissa

Omistusasunnon ajattelin pistää vuokralle ja loput/ ainakin suuren osan sijoittaa ehkä toiseen kämppään tai osakkeisiin.

>purilainen luulee että tuossa oli kaikki omistukseni

Tuo 50k on vain välittömästi käytettävissä olevaa taskurahaa, salkku täynnä osakkeita, perintönä 1,83milj. eur. edestä kiinteistöjä joista laitoin mummuvainaan okt myyntiin ja sijoitin siitä saadut 600,000€ erilaisiin salkkuihin sekä osan hedge rahastoihin koska uhkapeli on kivaa

Nyt tuli viestiä fwb tytyiltä, sovin tuohon alkuiltaan että porukalla tavataan kattohuoneistossani, juodaan skumppaa porealtaassa ja vedetään kokkelia

Hajotkaa paskaan, burgerit. Kuvassa mä vasemmalla :D

tsädillä uus paita muttei täysin meemun mukainen, siinähän pitäis lukea että "ouch!"

Jaahas tämä olikin jotain larppauspaskaa taas.

t. eri

Niin ja kokoomuksen puoluejäsenkirja löytyy totta kai ja isi on Terrafamen johdossa. Kaikilla on samat mahdollisuudet kuin minulla, vain teidän kaltaiset neitsyt luuserit eivät osaa noilla korteilla pelata. Kuolkaa pois. Ouch!

Kaikki paljon osinkoja maksaviin vakaisiin yrityksiin ikihold tyylillä ja nauti vapaaherran elämästä

t. investör-pro

>neitsyt luulee että chad seuraa sääntöjä

Wow! Melkonen luuseri. Ouch!

Pysy vihaisena, köyhä :D

laitoin pankiin tän kuun sosiaali etuutuet 500€, vain 953 vuotta ja voin elää koroilla

metsästys ja ooppera ovat korkeakulttuuria

>makarooneissa ja jauhelihassa
Vitun tyhmä nuo menee heti pilalle, eikä armageddonin aikaan ole tarpeeksi ravintoarvoja mihinkään.

t. sauna täynnä sokuria

Jaaha larppiahan se oli. Kerro lisää kun Saat ensimmäisiä kesätyörahojasi nyymiseni.

>sijoitukset nobelanereissa

En suosittele, siinä on helppo houkutus likvidoida sijoitukset. Eilen likvidoin ne suoraan kurkusta alas. Tuli sijoituskrapula

Sun is shining, snow has set down thick and nice. Saturday. What an amazing day to be alive, would ye not say?

>Jaaha larppiahan se oli
Jep

Kerro ihmeessä sijoituksistasi, mitä ihmettä teet täällä jos sinulla on jo kaikki tarvittava normoelämään?

Fuck you

no

lets pley puukko hippa, ruåtsikamerus!

Normon määrittelee enemmän sosiaalisuus kuin menestys. Lisäksi olet aika sinisilmäinen jos luulet että kaikki /mämmi/ssä on kelan tuilla eläviä hikkyjä

t. eri

>Normon määrittelee enemmän sosiaalisuus kuin menestys
Aivan saman tekevää, noilla rahoilla voit vaikka ostaa sen normouden edes näennäisesti

>Lisäksi olet aika sinisilmäinen jos luulet että kaikki /mämmi/ssä on kelan tuilla eläviä hikkyjä
En todellakaan luule, mutta valtaosalla ei taida olla läheskään samoja perintöjä/omistuksia kuin sinulla väitetysti. Ihmetyttää kyllä miten olet tänne sikarikerhosta päätynyt

I don't own a puukko but Mora steel is nice and sharp

>t. eri
Perintöjä en ole itse saanut ollenkaan ja kaikki rahat tehnyt työnteolla. Näennäisesti olenkin normo, mutta sosiaalisesti ei kiinnosta normoilu.

>Miten olet tänne päätynyt
Samalla lailla kuin kaikki muutkin ja ei vaan ole tullut lähdettyä pois kun ikää tuli lisää.

*uunittaa nyymin*

Räh räh röi ja viikon loppuna TÖI
Se ei oo mies eikä mikään jos ei elämäänsä vihaa
Öisin painajaisiin herää ja syö pelkkää lihaa

Vaimo ja lapset pitää kiireesti saada
Koska muuten ei voi kunnon ihmisten joukkoon pääsyä taata
Jotenkin silti ei vaan voi niitä sietää
Mistä paha olo kumpuaa, kun sekin pitäis tietää

Juuh, viinaa vaan ja röökiä lisää, joskus lääkkeitä ja hermolomaa
Pankki omistaa kaiken, mikään ei oo omaa
Lapsilla pelit, lelut ja lautaset, silti ne vaan vinkuu
Vaimo jos avaa suunsa niin tarvitaan hermot rautaset tai muuten sen henkitorvi alkas hinkuu

Töihin vaan kaikki! Laiskat ja veltot saunan taa jos ei ala työt maittaa!
Silti vapaalla ollessa tekis mieli aina omilta lapsiltaan niskat taittaa
Pelko pois! kello soi, ei tarvi päätänsä vaivaa
Koska pomo kyllä huolehtii, että joku aina perseeseen kairaa

Silmät kiinni, nenästä kiini ja täyttä vauhtia eteen päin
Oma isäkin opettanut, et elämä pitää elää näin
Teki TÖI, joskus löi, housuun pasko ja sanansa söi
Viiskymppisenä kuoli lääkkeisiin ja viinaan
Keksi helpon ratkasun kaikkeen tähän piinaan :)

>t. eri
Hups, mutta kysymys pätee kuitenkin sille nyymille

>Perintöjä en ole itse saanut ollenkaan ja kaikki rahat tehnyt työnteolla. Näennäisesti olenkin normo, mutta sosiaalisesti ei kiinnosta normoilu.

En ala mitään nyyhkytarinaa vääntämään mutta itsellä aika samanlaisia settejä, kaikki lähti liikkeelle 90-luvun lamassa kun isän firma kaatui, massiiviset velat päällä ja muuttui väkivaltaiseksi alkoholistiksi mitä joutui kestämään seuraavat 15 vuotta joka johti jonkinlaisiin persoonaallisuushäiriöihin jne

Suku hyljännyt molemmin puolin, 0€ perintöä tulossa, mainittu isä mälläsi noin 250t€ edestä avioerorahoja sekä perintörahoja jossain ulkomaanreissuissa ryypätessä. Nyt ehkä tulossa ensimmäistä kertaa niinsanotusti oikea työpaikka jossa maksetaan ihan oikeasti keskiluokkaista palkkaa, toivottavasti valinta tulee

Jos ei ole velkaa ja on suht nuori niin hyvät setit loppujen lopuksi

oho, kuva unohtu