Sverigetråden - Nattrupplagan

...

först för nmr

>februari snart över
vafan händer det var ju nyår igår

Önskar man var vampyr så man slapp tänka på tiden

tiden går snabbt när man håller i gång
vad har du åstadkommit hittills i år, user?

>faktiska störda neets i tråden

jobbat
jobbat
tagit bolån och börjat buda på lägenheter

jag misstänkte så klart att så var fallet men blev likväl förvånad av hur illa det är

>inte vara en psyksjuk NEET på över 20 som lever på bidrag och sitter på kanalen hela dagarna

är det okej om man är störd men arbetar iaf?

>äter mat
>blir megatrött och kan inte göra ett skit

fixat lånelöfte*
lånet är inte taget ännu så klart

för fan user följer du inte nyheterna? bostadspriserna befinner sig fortfarande i fritt fall. nu är inte rätt tid att köpa bostad

>34-årige kaosneetanon

När började det gå snett?
Hur ser du ut (om man får fråga)? Syns det att du är kaosneet?

Har sett folk som uppenbart har ångest på akuten ett par gånger, och då har de ofta ganska... ptja, stereotypt NEET-utseende.

Bara nyfiken

hade hoppats att de psykstörda 2d-bögbrevarna bara rollspelade iaf

NEET av egen kraft>arbetsnarkoman>löneslav>NEET på andras bekostnad

>34 år gammal NEET
Vad gör du med all tid? Kan du beskriva hur din dag ser ut?

jo jag vet
men lägenheter på 300-400 kommer inte sjunka mycket

Kärleken vi hade var symbolisk
Den var likt en gris som har sin pork
Maybe in the end jag var för självisk
Så den blev likt flötet utan kork
Ge mig en timme och sju megahertz
I am calling the way som jag lärts

Jag faxar ett nödrop på Amors frekvens
Bodil, Bodil, kom hem!
Ett message i etern på vågor som bränns
Bodil, Bodil, min vän!
Baby, jag är ensam, min bön är så stor
Tell me why du tog bilen och for
Jag faxar ett message per sladd och antenn
Bodil, kom hem till Sven!

Men user jag är ju en helt frisk liten pojke.

frilans och att jobba med att få in passiv inkomst är under neet av egen kraft

>Har sett folk som uppenbart har ångest på akuten ett par gånger
har de ångest över att de är neets?

du är het
hade gnidit kuk

Börja styrketräna och glöm omedelbart den här ohelgade tiden av ditt liv. Annars är du tyvärr på motorvägen till självmord.

...

>tagit bolån och börjat buda på lägenheter
Antar att du menar att du fått lånelöfte? Annars är du en duktig user du. Slit bara inte ut dig utan kom ihåg att ha lite roligt, man jobbar ju trots allt för att leva istället för att leva för att jobba.
Vet du vad user, vad du gör för dig själv eller bland likasinnade är generellt din sak. Så om du har lite lustiga vanor eller hobbies är det helt okej så länge det inte involverar något i nivå med att slicka på främmande människor på stan.

bajs...

hur blev din hud så len? tränar du något?

>eller båda två?
båda

>en att jag är en fälla och tycker om tanken på att suga en hård, lång kuk har dom ingen aning om.
bra, låt dem dö utan den vetskapen.
Din farsa ville bara ha en son att spela boll med user...

som sagt, jag kör på för att jag vill försöka förbättra mig, det är därför jag inte hoppat av arbetsprövningen, hade jag varit yngre hade det gått precis så, men nu är jag så jävla less att jag måste tvinga ut mig själv. Så det är därför jag inte kämpat emot, för att jag vill ju egentligen bli bekväm med detta så jag kan komma ut och börja jobba. Jag klagat lite, och sneglat mig ur en jävla massa skit, för de vill ju pressa på så mycket de kan och jag är rätt så bra på att få det på mitt sätt. Men när det gäller just pengarna så hade jag inga funderingar kring det eftersom det till en början var en sån liten aktivitet att göra (1 möte om veckan) men efter jag börjat jobba och ingenting förändrades och jag blivit tillsagd att det inte kommer göra det heller börjar jag ju undra.
Ja, det är ju det jag misstänker. Jag har också social fobi och en jävla massa annat skit. Men nu vill dom ha upp mig i 50% vilket jag själv egentligen vill men det känns som man bara blir straffad för det, för jag vet att om det blir ett baksteg i livet så kommer dom nu bara göra allt svårare och peka på hur "du klarar ju av 50% det har vi ju sett.."
Som sagt, jag har spenderat 7 år med bidrag utan att göra ett piss, springa på möten med diverse "professionella" för att försöka ställa fram diagnos, eller förmåga jag har till att jobba, under dessa åren har jag ALLTID bokat om och inställt mötena vilket har förlängt processen med flera månader i vissa fall.
Så jag har redan mjölkat på väldigt länge. Men nu när jag börjar göra mer för jag vill förändras så verkar det inte som det finns nån incitament att göra det eftersom jag typ blir straffad för att försöka, när jag egentligen kan göra mindre och få minst lika mycket pengar om inte mer.

Transor bör skjutas

ja som jag skrev har inte så brottom
taket jag sätter är inte så mycket mer än utgångspriset just för jag väntar på att priserna sjunker lite

snart user, snart

>Nu börjar det bli lite väl för mycket här.
förlåt user :(
men du är fin...

>flytta ut till liten stuga/gård långt ute i obygden
>odla växter av olika slag
>skaffa höns
>skaffa hund
>skaffa vapenlicens och jaktlicens
>bo ensam resten av livet

BETYGSÄTT MIN DRÖM GRABBAR

>bo ensam resten av livet
Vrf?

>bajsar, stänger locket och spolar med den lilla knappen
Nu är det helg, då kan man öka insatserna lite!

0/10

>När började det gå snett?
Aldrig gått snett. Hatar folk och att bli sagd vad jag ska göra. Bestämde mig redan i 5an eller 6an att jag aldrig i helvete skulle jobba.
>syns det att du är kaosneet?
Förmodligen. Men aldrig gått till akuten.
>Vad gör du med all tid? Kan du beskriva hur din dag ser ut?
Jo för fan.
>vaknar vid 08-09:00 ungefär
>tar mig en dusch och sköljer av gårdagens fylla och svett
>går ner till kiosken och köper cigg
>köper en kebab med bröd eller nått skit i pizzerian bredvid
>äter
>går till stan
>pratar med polarna vid torget/bibban/systemet
>köper dagens dricka och går hem
>kollar film och sånt, super
>sover
Är det sommar drar jag till Åland hos brorsan och fiskar, super och festar i några månader tills det blir skitväder.

lyssnar på dödsmedvetande

Hur fan lyckas du vara ett socfall OCH en nbög?

vad krävs för att få aktivitetsersättning? Jag går på aktivitetsstöd och det betalar ut betydligt mycket mindre pengar.

Hade låtit dig gnida kuk.

Tyvärr är jag nog för svar för att ens börja med styrketräning. Håller mig till löpning varenda morgon, en bra diet och ett par övningar hemma för min rumpa och mina lår.

Min hud är inte så bra som du tror men tack för att du tycker så. Som jag skrev ovan så löper jag varenda morgon efter att jag har vaknat och gör ett par diverse övningar menat för att ge dig bättre rumpa och lår. Annars använder jag mjukgörande och skonsamma hudkrämer och smörjer in mig varje natt innan jag går och lägger mig.

Haha aa men som jag brevade tidigare vet mamma och pappa inte om att jag är fälla och förhoppningsvis förblir det så.

Så otroligt gullig. Du är också jättefin user.

Det lät inte så illa du. Du är inte Nyköpingsfyllot förresten? Jag tror det var det han kallades

Jamen dåså. Själv är jag nöjd med att hyra ganska billigt just nu, ska jag köpa något större vill jag nog göra det tillsammans med någon. Sedan är väl ett prisfall inte hela världen så länge man faktiskt ämnar bo kvar då värdet bara materialiseras när man faktiskt säljer, på sin höjd lär banken kanske öka sina krav men har du jobb och kan betala dina inbetalningar är det ju lite hugget som stucket för dem, även om din bostad kraschar och brinner i värde medens du fortfarande kan betala så har ju banken ingen anledning att få panik och kasta ut dig för du sitter ju på lånen oavsett vilket. Hoppas du hittar något inom ett rimligt prisområde som du trivs med.

Du är ju en nbög som utnyttjar NEET-livet.

>2012-2014
>tråden består av normala människor som jobbar/pluggar och är den bästa tråden på Sup Forums

>2015-2018
>tråden består av samhällets bottenskräp och är den värsta cancern kanalen har skådat

Får mig att fundera.

>nbög
Mm va?
Han verkar vara totalt psykfall.
Var fick du nbög ifrån?

user, varför skulle man vilja umgås med andra människor? Sorg och ångest är det man får i slutändan.

detta

fattas bara att han är neger och svho på samma gång också

tpb psykar ur

Blodhagel är riktigt bra.

>I JUST DONT ACCEPT THIS
>I JUST DONT ACCEPT THIS
>I JUST DONT ACCEPT THIS AT ALL

Inte lyssnat mycket på det albumet, rekommendera en låt du gillar mycket från det.

>*skär halsen av er*
haha ojdå, inge brydde sig visst om att några islamistrunkande stormbögar blev slaktade som det avskum de är

Satt och tittade på massa demonstranter mot polisen- videor

Finns det någon gräns för hur "stark" en polisstyrka ska bli? Tänk i framtiden när det behövs en polis för att slå ned 100 demonstranter

>normala människor
>dödsknarksnazister

jo jag med ^^
och det där om a njuta av livet...
har faktiskt det rätt bra just nu :3

>Du är inte Nyköpingsfyllot förresten?
Vet jag inte vem det är men nej.
Har jag sagt nått annat?

>dkn tröttnat på att vara ingenjör och funderar på allvar att bli neet igen
vill inte ha massa ansvar favä

>Hungig och ingen mat...

hade du låtit mig äta din rumpa?

>Finns det någon gräns för hur "stark" en polisstyrka ska bli?
det här är vad rpg-spel gör med din hjärna

>>*skär halsen av er*
med vad? Din nagelfil och dina nu-hane armar?
hahaha jävla bögfjolla

Vad menar du?

>>tråden består av normala människor som jobbar/pluggar och är den bästa tråden på Sup Forums
>normala
nu tar vi det lugnt bubben

tyst fetto

Du får ju skaffa en fru åtminstone

>vet mamma och pappa inte om att jag är fälla och förhoppningsvis förblir det så.
jag hoppas det också, för deras skull. Skammen skulle knäcka dem

Vad jobbar du med? :3

varför är sö po bättre än allt annat i världen?
>dkn aldrig bli tillsammans med 20 år gammal neet pv...

vvv.googel.kom
Så går det när man lajvar NEET/socfall

ÅÅÅÅH NEJ NEEEEEEJ NEJENJ

vgh

vårdbiträde

Så tjock är jag inte...

slm sverige

Duktig idiot

o-oj kände inte igen dina bilder :3 hur går det med din älskade?

Vad i helvete

Hur är det möjligt att tråden är ännu bögigare

Du påminner mig om arga fyllona som går runt på stan och skriker på folk och gör alla obekväma..

Bögskiten har verkligen gått för långt

>Finns det någon gräns för hur "stark" en polisstyrka ska bli?
Antalet poliser som är i fälttjänst?
>Tänk i framtiden när det behövs en polis för att slå ned 100 demonstranter
I Göteborgskravallerna greps ju flera hundra personer. Så att ta hand om 100 är ju knappast bortom polisens nuvarande förmåga för man väl ändå anse. Så länge de inte är någon slags AK upgraderad angry mob ifrån CnC generaler med stöd av bönder med nya skor upgraderingar, då är de ju knappast demonstranter längre.

>Trinidad and Tobago

>man är en jävla islamist om man har förnuft nog att vilja avrätta missfostren

tror bra tider är framför mig
hon skrattade och var så glad tidigare idag
sa mycket fina saker till och om mig
är inte alltid så
men det fick mig att må så himla bra att jag har mycket hopp just nu

Finns det någon gräns för hur bögiga brevare kan bli? Tänk i framtiden när det behövs en bög för att kvadda en tråd på 100 brevare

Det där får man inte breva på ett kristet bräde!

Vilka fula ballongtuttar

>kasia blå dildo

dobra večer moji proto europski prijatelji

Påminnelse

i wondered every time what finns means

Vill sticka dom med en nål :3

Kul att höra :3

Jag pratar mer om hur teknologin och kunskapen går framåt och det behövs färre och färre poliser för att stoppa en demonstration.

I mitt brev menade jag bokstavligen en polisman för att slå ned 100 demonstranter. Förr har ju polisen nästan bara fokuserat på att försöka hålla ordning men nu kan de allt mer bara stoppa hela demonstrationer när de känner för det. Kanske inte i Sverige men det är bara att titta i USA vad som hänt på 50 år

Så att silikonet sprutar i små äckliga strålar?

>hon

f1h1

som att mer behövs mot mesiga aesgirs som får hela sin samlade styrka heemad av fem jävla poliser och då lägger sig på marken och gråter om "möh grundlagsbrott" när polisen inte låter dig avvika ifrån den ansöka demonstrationsrutten

Ni män kallar hela tiden oss kvinnor för horor. men vem är det som vunnit alla medaljer åt Sverige i OS? Jo det är bara tjejer. Ni män borde vara mer tacksamma eller kanske tom göra något själva istället för att sitta på era arslen och klaga på internetforum.

de kommer begå självmord snart så det problemet löser sig själv

du är homosexuell. Jag behöver inte ens säga mer, lmao

Haha aa favä

Självklart. Dyrka den så mycket du bara kan.

Jo det är ju sant nog. Trevligt att vi tänker likadant iallafall.

>dkn ingen pv att krama om och gosas med när vi tittar på 2D tillsammans i sängen