Sverigetråden - Kate Beckinsale-upplagan

...

Other urls found in this thread:

thailand-property.com/4-bedroom-house-for-sale-in-phra-khanong-nuea-watthana_2334710
welivesecurity.com/wp-content/uploads/2017/06/Win32_Industroyer.pdf
twitter.com/SFWRedditVideos

Den här tar vi

goa lår på'na

sö + sö är rättvisa

femte för vår tjej

pin

Killar kan inte vara söta. Detta är varför jag håller mig till tjejer. 99% av alla bögar är störda i huvudet.

Hon ser skitdum ut.

>2 dagar sedan
jävla g*ogle

hihi ok

Vad håller ni på med?

Häng dig Stinahataren

behöver en paj att nöta i

Jo

behöver en svensk tjej att impregnera

bajs...

...

Vad är grejen med psykfallet som sitter på massor av proxies och snackar skit?

Funderar på vad jag ska göra till middag, lutar åt korvstroganoff för user gjorde mig så sugen på det igår. Själv?

varför så arg?

åt ett rör ballerina efter maten innan jag gick till sängs. mådde dåligt imorse favä

...

han har många svåra problem den saken är klar

Ska spela spel, läsa och möjligen köpa pizza till middag.

Är det hon? Snygg överläpp LMAO

>Korvstroganoff
>Inte den överlägsna biffstroganoff

Hon är Germansk och Asiat

finländare

Ska nog också ta och spela lite nu när du säger det.
>köpa pizza till middag
Gottegris där.
Kanske bara är jag men har verkligen aldrig gillat biffstroganoff. Tur man får vad man gillar hyfsat när man lagar sin egna mat.

Det visste jag inte. Det förklarar huvudformen

mamma

...

Tycker hon påminner om Charlotte Kalla

>Försöker ladda ner Lönnmördarnas Bekännelse: Ursprung
>Fitgirls repack tar 1000000 år att installera

Faktiskt. Samma själlösa ögon och samma lite tafatta utseende

...

Satt och väntade 2 timmar utanför Uppsalafjollans lägenhet igår på att han och bögjäveln Rei skulle komma tillbaka men de kom aldrig. Bestämde mig för att kolla om de var hos Rei istället så sagt och gjort så satte jag mig på tåget tillbaka till Stockholm igen och vad tror ni jag ser just när jag går av på centralen? Bögjävlarna står och kramas och är påväg på tåget. Löper efter dem och får åka raka vägen tillbaka till Uppsala haha. Iaf så följde jag efter dem hem och när de nästan var framme gjorde jag mitt drag. Just när fjollan öppnar porten så drämmer jag till honom med en tegelsten i bakhuvudet så han direkt svimmar av, tar bögens "pojkvän" i halsen och drämmer honom rätt i väggen och sen in genom dörren. Slår honom medvetslös och tar sedan båda bögarna upp till fjollans lägenhet. Jag klottrar sönder lägenheten, pissar på bögarna och avslutar med att sparka ut deras tänder.

Cringe

Vad är dina hobbys killar?

reminder that thing in the back bred kate

Porrsurfa och runka

What is he?

Slängde precis i lakan, örngott och lite sånt i tvättmaskin, dags att sätta på någon gó podcast/Youtube-video och lyssna på det medan jag viker ihop lite kläder som torkat och sen ta en dusch och borsta tänderna!

>folk svarar på proxypsykfallet

Är han det värst psykfallet hittils? Och vad hände med Tjeckien, försvann han bara?

Till och med Malta är bättre favä

Nej det värsta psykfallet i trådens historia är antingen Sallad/SIDF eller TPB

welsh

mycket troligen samma psykfall

du kommer att misslyckas
Med tiden kommer människor att acceptera mig som en av sina egna
Jag kommer att påverka din general

Nja, de brukade jag bara ignorera, de spammade ju bara samma bilder.

thailand-property.com/4-bedroom-house-for-sale-in-phra-khanong-nuea-watthana_2334710
Är detta en bluff? Jag har ju fan råd med husjäveln i detta ögonblick, och jag är stundent.

>läsa
>bowling
>tennis
>filmer/tv-serier

Kommer inte på något mer.

>89k SEK
Hmm, låter lite väl billigt, men det är ju Thailand... bäst att fråga någon med erfarenhet där

Kunde ha köpt den när jag gick ut gymnasiet.

Varför står det ett pris när det ska hyras ut?

>Sallad/SIDF
Kanske
>TPB
Dock brevar ju han sällan, när var det senast han brevade?

Bowling är cool men den lokala bowlingbaren är full av kriminella slavar och turkiska spelare

TPB står för bokstavligen 90% av bögspammet. Hur mycket bögskit har det varit de senaste dagarna till exempel? Knappt något alls. Detta då TPB är inlåst på psyket just nu.

man kan väl välja mellan att hyra och köpa?

Han som brevar med polsk/tjeckisk flagga och låtsas att säpo är efter honom då?

>TPB står för bokstavligen 90% av bögspammet. Hur mycket bögskit har det varit de senaste dagarna till exempel? Knappt något alls. Detta då TPB är inlåst på psyket just nu.

Kan du sluta vara störd som bögarna, sluta med historier.

D1a. Thailand må vara billigt men det låter inte så lite för billigt.

Varit lite spam, plus att TBPs Rei-personlighet var i tråd1 i går kväll

tjeckien brevade under rysk flagg igår tror jag. kanske i förrgår. glöm ej att bannduckning och proxybrevning är mot reglerna.

Jag har varit i tråden i princip hela dagen i förrgår, igår förutom på kvällen samt nu. Det har bara varit enstaka bögbrev och inget rollspelande.

Rei är inte TPB:s personlighet... Han har dock blivit utjagad ur tråden.

Ja verkligen, men suger på bowling men det är ju skitsamma, kul som fan är det ändå!

emma är sötast

>kör igång med sitt sjuka "hurr jag jagar bögar" brevande
Ja jag ser dig potatisen.

måste vara en bluff

Den där lägenheten ligger mitt ute i ingenstans.

t. bögäckel

ful brittiska

bögtumblrtpbpedofilreievangelineficklampsuppsaladivipsykfalltransafjollbögen.....

TPB brevar nästan aldrig och hans brev har tumblrfilnamn och bögpojkar i dem.
Det är bara andra bögar som får dig och de andra idioterna dampa loss. Sluta vara störda som bögarna.

hon är inte söt, finns inget som är speciellt med na

jag har totalt fem personligheter, detta är bara en av dom.

Ojdå dampus ska du låtsas vara flera personer nu igen?

ren kärlek

in på psyket med dig :3c

Nej det är TPB ditt mongo. Han avslöjade sig själv när vi gjorde en tråd på /bant/ där man har ID. Han råkade sitta med 3 av sina personligheter och rollspela med sig själv innan han insåg att han hade samma ID på alla brev. Bara en av de personligheterna hade tumblrnamn (de andra var nazistbögen/motpolsanon och en "sötpojke")

>Nej det är TPB ditt mongo.
Kommer ej prata mer med dig, du är störd som bögarna och pallar inte med störda människor. In på psyket med dig och de andra bögarna. Jävla äckel.

l1ka bums

Togruta är Mongoler

>du kommer aldrig vara tjej med binda för ögonen och kuk i munnen
varför leva, favä?

Jeg vil putte ansiktet mitt mellom rumpa hennes.

...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

...

>Ska klicka på Sup Forums

>Råkar klicka på /mlp/

ställ dig i kö, kaj-torvald

*hatar bögtransor och lägger till ny IP i tråden*
hej där bögäckel!

>dkn neuralnätverk som kan fejka vad som helst är inte här ännu
tänk på jagjagen

vilken ritning ser mer ut som du?

Stina är för bra för dig, äckel. Hon är en ren och fin flicka som inte håller på med sådant snusk.

ping studenter. man kan ju få en (1) skräddarsydd skjorta för 40% via mecenat. Någon som vill ge mig er kod?

dessutom är alla skidåkerskor flator

f1 in3ssant
welivesecurity.com/wp-content/uploads/2017/06/Win32_Industroyer.pdf

inga jontar som knåpat ihop det direkt

>dkn kommer aldrig få krama om Stina efter segern

Borde bara spränga mig själv

klicka inte på den där pdf filen