Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/playlist?list=PLEb6sGT7oD8EdpWRp7oEgwvyZtFH4dFsC
twitter.com/SFWRedditGifs

Den här tar vi.

Jimmpan bombar bruna

>dkn ingen fv

Detta var den regelrätta nyvänner:

r1 dålig tråd favä

Ingen bryr sig

Då kan du få breva i den så brevar vi andra i den här.

m-mamma

f1h1

Nån mer här som dricker?

youtube.com/playlist?list=PLEb6sGT7oD8EdpWRp7oEgwvyZtFH4dFsC

Värt att lyssna på över 60 timmar om hela romarrikets historia?

Jag, blir lite öl och kanske senare vodka

Sök hjälp

Härligt

Ja, i alla fall den där podcasten. Den är fantastisk

>jag följer bara trådreglerna som etablerades av gammelbögarna när de godtyckligt passar mig
riktigt dålig stil

Varför, dampus?

varg.jpeg
Sluta dricka

Bra jobbat grabbar. Det är ljusare på andra sidan

Brukade runka till Spök Viskare när jag var i tonåren JLH har alltid varit f1 het

Gör en bättre tråd mann1

>slösa 60 timmar av sitt liv på att lyssna om något uråldigt imperium som ingen längre bryr sig om
>han tycker oironiskt att romarriker var tufft och coolt

Jag undrar hur det skulle se ut om alla i tråden försökte sitt bästa med att vara snälla mot varandra, och inte minst sig själva. Hade varit rätt spännande att se.

G'natt anons, har varit kul att prata med er! Måste dock fixa dygnsrytmen nu innan jobbet börjar.

Jag på bilden hörni

Vad fan gör du i tråden?

Vad rekommenderar du att jag istället spenderar tid på då?

Jo haha du har ju ett riktigt lyckat liv mannen.

Ja, den där är riktigt bra. Jag skulle definitivt rekommendera den.

Det är en annan kille som gjort en om östromerska rikets historia som tar vid där den där slutar och som ska fortsätta till Konstantinopels fall tusen år senare. Den är också bra, men inte lika. The History of Byzantium heter den.

>undrar hur det skulle se ut om alla i tråden försökte sitt bästa med att vara snälla mot varandra
Vore inte det något, en tråd man kan vara stolt över!

Tack! Ska ha den på när jag springer.

Runka till fällor

Tänk att ha en mjuk och kramig mammafv som låter dig klämma på hennes enorma bröst och rumpa när hon lagar mat

flatbröstade flickor är sötare

Animespam är ej okej. En del tvådeupplagor kan man ha, men att spamma anime i varje upplaga är grund för trådbojkott.

t. gammelbög

Är det värt att köpa ''Rike Komma: Frälsning''?

Hur är läget Oedipus? Lyssna på , det är kloka ord.

2d har alltid varit okej i tråden
(notera skillnaden mellan 2d och 2dbögeri)

t. gammelbög

jag tar tråden med mest brevare

Kolla här har vi bevis på det som user sa. Det enda /r9k/are vill göra är att dra ner andra på deras nivå. Funkar tyvärr inte på mig

Tittar in lite då och då. Har helg nu så tar det lugnt bara

>reddit flavour of the month
cringe

nej fy

Fattar att du inte vill erkänna inför tråden men innerst inne vet du att det är precis så du är.

jagjag åt sidan, bilden stämmer rätt bra in på dig favä

Nej, det är sönderbuggat. Om du vill testa det, piratkopiera skiten bara, jag var dock inte ett fan.

Lol döda dig själv animebög

>2d har alltid varit okej i tråden
Ja, men det har också alltid varit så att om något spammats för mycket ett tag så kan det komma att bojkottas.

vadå? är det något reddit relaterat?
menar du att du besöker reddit?

Svårt att undvika när redditörerna läcker ut över 4kanal.

ÅH HERRE MIN SKAPARE OCH GUDARS NÅD VAD JAG ÄR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET 20 METER BRED RÖÖÖÖÖÖV

kan du inte dela med dig med tjejerna med mindre kurvor?

sv ho..

Ifall det får er att känna er bättre robotar så kan jag vara det.

Kul att se att folk tar sig ur träsket bara

Jibrilina.....

HEJSAN MILLA

Nu ska jag nog gå på en liten natt-promenad innan jag ska sova, vi hörs om en liten stund tråden :3

läget?

t.

Allt är bra

24 METER LÅNG

Gomorron

Sug kuk det är måndag och jag har redan dragit en lina, fått ett handjobb och förlorat 500 kr på blackjack, god natt.

>Gomorron
>03:13:24

sovit natt och ska jobba om några timmar
vad är problemet?

Hej och god morgon nattjobbar-user. Hur är det? :3

>nattjobbar-user
nybögar raus

bra
bara 2 arbetsdagar sedan är jag ledig 4 dagar! :3
ska bli skönt

Inte han men vad ska du göra när du är ledig?

Åh, långhelg är najs. Har du något skoj planerat?

blir nog vara hemma och lira vermintide 2 betan med min HON

ge mjölkisar

Åh. Har du testat den något? Gillade ettan, trots att det bara var left4dead i Warhammer.

>HON

HON(han) såklart

spelade rätt mycket av det första spelet och testat betan litegrann
men eftersom alla framgångar kommer återställas 28nde inför att det ska släppas så är det lika att vänta tills dess innan man börjar på allvar
är ju bara 3 kartor än så länge också
ja precis

Najs. Kommer nog skaffa det om jag kan få med mina polare, tråkigt att spela det ensam ju.

Transan är en han, spelar ingen roll hur mycket du nekar det

>Vad var det där du sa om försvarsmakten, user?

jo det verkar bara vara förbättringar :3
tycker om klasserna och deras nya förmågor + talanger
det handlar om respekt, kan förstå om du inte vill vara tvungen att använda det
men tycker det är lite oförskämt om du vet om det och inte gör det

Jag skulle inte kalla någon för en katt bara för att personen tror sig vara en katt. Samma gäller psykfall som tror sig vara det andra könet, även om de i verkligheten inte är det

de mår ju dåligt för att de vet att de inte är tjejer dock?
de försöker sitt bästa att vara det närmsta för att de ska kunna må bra med sig själva någorlunda

Folk med schizofreni mår inte heller bra men kommer inte säga till dem att deras vanföreställningar är sanning

du verkar ju inte kunna ett dugg om psykatri
man säger inte till en schizofren person att allt han upplever är fel
för han är det verkligt,
istället försöker man lindra symtomen med hjälp av medicinering och terapi
exakt som med könsdysfori

...

>verkar bara vara förbättringar
För att jämföra med L4D igen, 2an var ju bara bättre eftersom det var L4D igen, fast lite mer polished och med mer features. Så är det samma fall är är jag nog såld.
>du verkar ju inte kunna ett dugg om psykatri
Men vet du inte att alla psykiska åkommor är exakt likadana? Alltså alla är på låtsas och har man dem är man bara vek och dum i huvudet! Kom igen, det är grundläggande jäkla kunskap

Nej, folk försöker """"hjälpa"""" psykfall som tror sig vara något de inte är genom att gör dem till det, fast de kommer för alltid att vara det de föddes som.
>man säger inte till en schizofren person att allt han upplever är fel
Jo, man säger att de är fel och ger dem piller för att de ska sluta ha vanföreställningar. På samma sätt borde man bota transon, att få dem att inse att de är vad de föddes till och sluta böla om det

>Jo, man säger att de är fel och ger dem piller för att de ska sluta ha vanföreställningar.
>På samma sätt borde man bota transon, att få dem att inse att de är vad de föddes till och sluta böla om det
Vad planerar du att plugga när du börjar gymnasiet user? Tänker att kanske psykologi skulle vara något för dig, med tanke på vad du kan!

>om man är emot att normalisera psykiskt sjuka individers vanföreställningar är man 15 år
Du på bilden

du betar ju bara vid det här laget

Nej vet du jag orkar inte. Du får låtsas att det betyder att du har rätt och vann det här internetargumentet om du vill. Grattis!

Varför är det ett bete att vara emot saker som inte är sanning?
Här är ett par andra sanningar som du nog skulle kalla bete: jorden är rund, solen är varm och vatten är vått.
Jag låtsas inte, jag vet att jag har rätt.
Du får fortsätta att leva i en fantasivärld om du vill.

Stjärtgossen är störd i huvudet och föredrar att leva i en fantasivärld framför att hantera verkligheten som den är. Om du säger något som inte passar honom så kommer han att anklagga dig för att vara minderårig, troll, sambög, stormsnorre eller liknande för att slippa bemöta det.

Jag vet, att försöka förklara sanningen till dem är som att prata med en vägg.

Vem fan sitter och bråkar på internet klockan 4 på morgonen?

Gå tillbaka till bögbrädet du kom ifrån

Bråkar inte. Bara förklarar sanningen för individer som lever i en fantasivärld.

Jag tydligen. Ditt brev hindrade mig från att att nappa igen. Har bara lite lätt att bli upprörd på folk som talar ur röven om saker de uppenbarligen inte vet något om.
>Jag vet att transpersoner bara är galna, r9k sa det till mig
FAN nu gjorde jag det ändå.
gonatt

Sov gott

Sa inte att de är galna, bara psykiskt sjuka

Men det är ju därför de får vård...