Anime
3D
/mämmi/
>3D
*pelaa tietokonepelejä kaiken vapaa-ajan eikä ikinä pariudu*
ajatella että muutama komponentti kotelon sisällä lopettaa tuhansia vuosia kestäneen suvun
Unskilaan!
ite ajattelen että se oikeestaan lopettaa 13 miljardia vuotta kosmista evoluutiota yhden haaran
x
Minun pariutumisesta ei mitään hyvää tulisi, niin parempi näin.
Krapula.
Saatana törmäsin gradun ohjaajaan ulkona. Viimeks ollut yhteydessä kesällä ja gradua korottanut siitä lähtien 10 sivua
Vatsa murisee
Mitä opimme tästä? Ulos ei mennä ennen yötä.
hetkinen, onks toi kustavis?
>I tried to be normal once...
HUUTISTA XD so random XDD
tuplat päättää mihin (kesä)töihin haen
>täytyy olla jokin teknillisen alan paikka
puhelinmyynti
Ruo hon leikkaajaksi seurakunnalle
mikä on teknillinen ala?
kaupan kassa, puhelin myynti, postin jakelu, pihvien paisto mäkkärissä
Post finnish slags
...
sisältää vähän kaikkea, lähinnä teollisuushommia
fi.wikipedia.org
1 ehdotus per postaus
Triploilla en laita työhakemuksia
Why the fuck is her thing in English and not Finnish
Varastohommiin! Liity klubiin!
niggers are usually too stupid to learn finnish desu
Because Mohammad doesn't speak or want to speak Finnish
In a place like Helsinki it might be a good idea to write your bio in English, but it's become a retarded trend and people living in bumfuck nowhere also write their bios in English for some goddamn reason
I blame your cultural influence for it
>varastohommiin
Kaksi kaveriani tappoivat itsensä kun olivat varastossa töissä ja kolmas meinaa tappaa itsensä jos ei pääse varastosta pois seuraavan parin vuoden aikana
Mut mietitään
Why is Mohammed (whiter than him btw) making fake profiles?
>I blame your cultural influence for it
Yeah.... Yeh.. It's true
I will be in helskinki 9th-11th for a stag weekend.
I will be using this time to seduce a pale young finnish lass with my tantalising tongue and, if you'll pardon my french, paint her face with my anglo seed.
thank you for listening
Sen takia mennäänkin sellaseen varastoon missä töitä ei ole kun se 4h ja loput 4h juodaan kaffea yms! En kyllä paljasta paratiisiani mutta kyllä niitä on!
juuh
I meant that she's trying to attract Mohammad who doesn't speak or want to speak the language
Hmm noissa varastohommissa vaan on taipumus että sinne jumiutuu loppuelämäkseen ja haluaa tappaa itsensä
ois tele vision katselu mahdollista jos hankkisin 3 euron antennikaapelin, mutta ei sieltä taida tulla 3 euron edestä sisältöä.
Joo se on kyl paha ja täälläkin näkyy niitä mutta ei kukaan jäämään pakota!
Nyt masturboin ja haluan sillä välin ne tuplat tai triplat päättämään mihin haen töihin
ei todellakaan
siinäpä sitten surffaat kanavia läpi ja pysähdyt katsomaan aina milloin mitäkin huutokauppakeisaria
ei kannata
Mä sanoisin et meet ajelee pyörällä ihmisten ruokia. Kuntokin nousee ja silleen
Hae neekeriks
lähihoitajaksi
Varastolle.
Raksalle! Itehän runkkasin siellä viime kesän ku olin yksin yhellä raksalla
Harmittaa kun näin kerran divarissa tällasen zimbabwesetelin muutamal eurol enkä ostanu kuriositeetiks.
Meet myymään persettä amsterdamiin
piippipyppipyyppipyppipipipyipyi
piippipippippyyppipyi uuh uuh u-u-uuh
meet tasa-arvovaltuutetuksi Joensuuhun ja palkkaat loput mämmistä maahanmuuttokonsulteiksi
Meet baristaks. Helppoo rahaa ja nuoret naiset tykkäilee
Tuol on sellanen omituinen kylmä et pää tuntuu kevyeltä ja taipeet paljailta talvivaatteissakin. En muista millon viimeks oli tällasta.
haet toimeentulotukea ja alat ammattialkoholistiksi
NOni toihan se ois näköjään sitten
JUURI TÄSTÄ YRITÄN PÄÄSTÄ POIS
NYYMI PERKELE
Olet täällä ikuisesti!
Noh noh otahan olovia niin helpottaa
HALUAN VAIN OLLA KESKILUOKKAINEN NORMO JA SIJOITTAA JA HÄVITÄ VERONPALAUTUKSET PASKOISIIN OSAKKEISIIN JA OSTAA KAUPASTA SITÄ KALLIIMPAA KINKKULEIKKELETTÄ
REEEEE
nyt om jo parempi ollo kiiitos kamerus
Et sinä sinne pääse jos annat mämmille ohjat.
Mulle selvisi eilen et yks mun kaveri elää vaimonsa kanssa avoimessa parisuhteessa. Kuinka vitun tyhjä arpa on viedä muija vihille, mutta silti antaa sen paneskella pitkin kyliä?
Homma vissiin lähti silti liikkeelle sen miehen tekemästä yksittäisestä syrjähypystä, niin päätyivät sitten tämmöiseen ratkaisuun.
Vittu onnea vaan heille.
jos on lapseton pariskunta nii onko sillä niin väliä.
kusemalla työttömyysjutut oikeen voi muuten päästä permakarenssiin ja saa jatkuvat TTT:t ilman aktiivituushömpötystä
2 lasta
>Homma vissiin lähti silti liikkeelle sen miehen tekemästä yksittäisestä syrjähypystä, niin päätyivät sitten tämmöiseen ratkaisuun.
Hmm jos molemmat on sitä mieltä että paneskellaan niin mikäs siinä ok
Kuulostaa vaan aika passiivis-agressiiviselta kompromissilta tuo ratkaisu
>nainen on huora vittu!!!
>Homma vissiin lähti silti liikkeelle sen miehen tekemästä yksittäisestä syrjähypystä
todella aktivoi tumaketta
jaa. no sitten voi olla ero herkässä, ku tilanteen epävarmuus näkyy lapsissa
aktivoi mun tumaketta nyymi uuh aah puuh lääh ahhh ;)
mä arvasin et joku ottaa kantaa tuohon sanavalintaan, mutta en tarkoittanut asiaa noin
mene muualle triggeröitymään
kerrotaankohan nykyajan seksivalistuksessa että römpsänlipityksellä voi saada kurkkusyövän mietin vaan
Ei kai ne kerro muuta kuin että on ok homoilla vitusti ja että sukupuoli on sosiaalinen konstruktio ja penis kannattaa leikata pois jos yhtään siltä tuntuu.
taustallahan oli myös ero, mutta siitä teki kummallista se, että naisen sukunimi ei muuttunut facebookista missään vaiheessa
asuvat ilmeisesti nimellisesti saman katon alla, vaikka muijalla on oma asunto myös
omituinen kuvio kaiken kaikkiaan
tapasivat, teki lapsia, meni naimisiin ja erosi kaikki alle 5 vuoden sisään
normo meininki
Eläpä nyt ala värittämään todellisuutta liikaa nyymi
ei se ole mikään sanavalinta vitun idiootti. teillä hopoilla on vaan tapana olettaa nainen huoraksi vaikka samassa tapauksessa "mies vaan aikoinaan sillon joskus yksittäistapauksena teki syrjähypyn"
Onhan toi nyt ihan säälittävää ja surullista
>tapasivat, teki lapsia, meni naimisiin ja erosi kaikki alle 5 vuoden sisään
Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. 7 vuoden sisäänhän tämä kaikki normaalisti tapahtuu.
Kaikki naiset on huoria.
mä en sanonut naista huoraksi ja sä olet ainoa joka on sitä tässä paasannut
>on viedä muija vihille, mutta silti antaa sen paneskella pitkin kyliä?
tuo on se mikä sinua triggeröi
Ihan klassinen tapaus, sano mämmille yksi asia niin se olettaa 3 ja sitten alkaa raivoamaan siitä kuinka on oikeassa
mene pois
mussa yhdistyy kaikki karhun ja twinkin huonot ominaisuudet, oon roteva ja karvainen mut heikko nivelistä ja kriittisistä paikoista
Please help me find an answer
Mitä vittua nyt? Toi on ihan hommaforum tier "huora paneskelee kylillä vaikka ollaan menty vihille" mutta samaan aikaan kun mies painaa jotain tautista lorttoa niin se on vaan yksittyäistapaus syrjähyppy
There was this thing called the Swedish Empire. You might have heard of it.
>please I need (you)s for my bait t. swedish proxy
joo o, yksittäisen syrjähypyn teki ja siitä meni koko avioliitto kuralle
mikä tuossa on nyt se mysteeri ja mikä siitä naisesta huoran tekee sitten minun mielestäni?
olen kertakaikkiaan ymmälläni, jos mä sanailisin tota alkuperäistä viestiäni jotenkin toisella tavalla niin sinulla ei olisi mitään ongelmaa
suutuit itse omista mielikuvistasi etkä tajua sitä senkin torvelo
How do you reckon that a coutnry with the official languages Finnish and Swedish would have people speak one of those languages and not for instance Norwegian? But this is obvious bait, like you Norwegian(s?) have been posting here lately
Nää sun syöttis on aika laiskoja. Sun ei tarvitse mainita mitään hopoja tai hommaforumia vastausten toivossa ellei kyseinen keskustelu liity maahanmuuttoon, koska siinä ei ole mitään järkeä ja se syötti paistaa heti läpi
Sulla on varmaan ongelmia luetun ymmärtämisessä
Ja nyt itse takerrut sanavalintoihin
mieti jos kansainliitto ois määränny ahvenanmaan ruotsalaisille.
joka päivä ois muslimien raiskausretkiä turun seudulle kohta jo 30 vuotta.
yle.fi
>Turkin presidentti itketti pikkutyttöä – "Sinusta tulee marttyyri, jos kuolet taistelussa"
Heh, allahu akbar ja silleen
En ole ikinä käynyt Ahvenanmaalla enkä aio.
Heikkojen tulee pelätä vahvoja, jne.
Huutikset Turkille.
jaa Erdogan ei saa, mutta jenkkiDemocrazyille sallitaan
Ainakaan ei enää vähään aikaan ole ollut pienintäkään riskiä T*rkin liittymisestä EU:hun.
poista tää
sinulla se ongelma tässä on oletusten tekemisessä
sä vaan taustamaalasit ton tarinan voidaksesi alkaa ruikuttaa ja menit vielä sieltä mistä aita on matalin
Lueskelin tässä näitä "oman alan" kesätyöilmoituksia. Koulun käynti oli pelkkä muodollisuus, tehtäviin koulutetaan sitten paikan päällä ja nyt vaan pitäisi jotenkin junailla itsensä haastatteluun ja lumota rekryhuarat mahtavalla persoonalla. Vittu.
Tervetuloa oikeaan elämään
Mikä on sun ala
Voisin mutuilla ettei yhdessäkään tyä paikassa pärjää pelkästään koulussa opituilla asioilla.
ootko koodin näpyttely ukko
silti antaa sen paneskella pitkin kyliä?
>Homma vissiin lähti silti liikkeelle sen miehen tekemästä yksittäisestä syrjähypystä
firmat kusee itsensä pistämällä naisia rekryyn.
jää töitä oikeasti tekevät palkkaamatta ku akat vastustaa kaikkia paitsi ähinänormoja jotka selvästi luimistelee ylempiään haastattelussa