tojopainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
...
Mille runkkaan?
oispa loli
Teemulle
Ootan sun sänkys alla, tuu pusuttelemaan
onks toi se 4kannun mode?
shota töhöille
Miksi valehtelit? Aika petetty olo...
marsalkak mannermheim, tapaamme jaällen
hentai2readcom/little_girl/
Ai toto vai?
youtube.com
Voitasko pistää vaikka vakavakesutelu tulille vaihteeksi?
ei ku sun mutsis
oispa poju yde :3
sukuelinkirurgia aiheeks
Puhutaan mielummin vaikka pöllönpaskasta
Eikun epun tekopimpsasta
...
tää.. ;3
Do you love Japan
...
ne on mun mielestä aika mielenkiintoisia
>stk mämmin viimeinen hetero
very much
jos oisit mun kaa niin et ois kauaa hetero.. ;3
Japan is homosex
i love you for animating moomins
*tarttuu nyymin kädestä kiinni*
Nyymi...meitä on kaksi
laiska kisse heh
mun mielestä nyymikin on mielenkiintoinen
Itsehän olisin jo panemassa
*seksi ääniä*
AH! AHH!! AHHH!!
Lyö sitä
millon tää vitun homopaska lähtee täältä ja siirrytään vittu vaikka oispattelemaan viilipönttöjä?
cat är död
Mistäköhän kiintiösomppu on taas viimeaikoina vetänyt herneet nenäänsä?
En tiiä, se yksi peppukipeä rootsilainenkin on ollut taas kovassa vauhdissa
Talvi ja joku nyymi paljasti sen ja se peppukipeyty entisestään. En oo ees jaksanu oikeen selata muita suomilankoja kuin /mämmi/ tän takia.
Jutkujen juonia. Sen sijaan että puututtaisiin mielisairauteen, siihen kannustetaan ja silvotaan lasten ja nuorten sukuelimet pilalle. Suuri osa suorittaa itsemurhan kun silpominen ei tehnytkään onnelliseksi.
>*varastaa nyymin bokserit*
Ite oispattelen vähän kaikkea
>stk mämmin viimeinen samurai
>tallenna discord kirjanmerkkeihin
>mene discordiin joku kaunis päivä
>ei enää homopaskaa ainoastaan /mämmi/ssä
huoh oispa nyymi nynyNnNNnNNnnyminé
Leikit hengelläsi etkä vain yhdellä tavalla.
>Suuri osa suorittaa itsemurhan kun silpominen ei tehnytkään onnelliseksi.
Se on toimiva hoitomenetelmä ja alle 5% katuu sitä
Miksi kaikki kukkahatut ja muut hihhulit on aina rumia ihmisiä?
tää on ihan peruskommentti jota kuulee jatkuvasti, kerro jotain uutta välillä
ensi kesänä taas mökille Nyymi~
Milto vanha kunnon valtakunnanburgeri
Transseksuaalisuus ja kaikki muut epänormaalit seksuaaliset suuntautumiset tulisi eliminoida, niin säästyttäisiin turhalta kärsimykseltä. Ei ole mitään järkevää syytä miksi niitä tulisi nostaa jollekin jalustalle, kuten nykyään on tapana.
Tyhmyys ja fyysinen rumuus yllättävän useasti korreloivat keskenään. Ja sit on tämä "sä voit olla kaunis mut ainakin mä oon sua vitusti parempi ihminen" hyvesignalointi.
lusikka
lutikka
Good night time to sleep now friends
youtube.com
Oon ihana :3
>Transseksuaalisuus ja kaikki muut epänormaalit seksuaaliset suuntautumiset tulisi eliminoida
>niin säästyttäisiin turhalta kärsimykseltä.
Eikö tää oo vähän ristiriitainen?
*nostaa jalustalle jotta sieltä tulisi rölli-eppi-chan esiin*
Taidan lähteä tupakille. Kun sieltä palaan toivon keskustelun olevan korkealaatuisempaa.
jtp niin ton eliminoimisen vois laajeentaa kaikkiin fyysisiin/henkisiin poikkeamiin, jotka aiheuttavat yhteiskunnalle nettotappion kuluissa. Mut eihän niin saa tehdä.
Olen tätä itsekin pohtinut ja pähkinyt. Kaippa rumuus aiheuttaa katkeruutta ja kasvattaa myös henkisesti rumaksi. Oletan myös, että populäärikulttuurista ollaan opittu se "rumilus -> hyvis" ajattelu mikä lisää tähän ylimielisyyteen. Kannattaa tosin pitää mielessä, että kaikenlaisia ihmisiä on olemassa.
Ei pidä paikaansa, mieti nyt vaikka juutalaisia.
jutelkaa päivällä niin minun ei tarvitse lukea tälläisiä ja pähkäillä pienillä aivoillani. diydiydiy diy diyy diy diy diy diyyy di diyy diyy
Ei ole ristiriitainen. En puhu nyt siis ihmisten eliminoimisesta. Toki jos voidaan todistaa näiden sairauksien johtuvan geeneistä niin olisi järkevää abortoida kaikki niistä kärsivät.
>menee pihalle tupakoimaan
>ei uskalla polttaa tupakkaa omassa kodissaan
good ambient music, I like this one too youtube.com
harmi että peli on huono, toisin kuin noi sun numerot
God natt
Hyvää yötä
solen skiner och köttdisk
Juon kaljaa ja katon Sopranosia
missä populääri kulttuurissa rumilukset on hyviksiä?
how do I get a finnish gf?
Mikäs nyymejä oispattaa näin tiistai-iltana?
You don't.
ois niin ihanaa jos joku poju pitäis mua lähellä ja silittäis mun hiuksia ;_;
>populäärikulttuurista ollaan opittu se rumilus -> hyvis
no juu ehkä jossain rumassa ankanpoikasessa ja siitäkin kehittyi tarinan lopussa alfa. Kato nyt vaikka Disney leffoja, aina se prinssi/prinsessa on kuvankaunis ja pahis on joku noita-akka. Ei rumatkaan halua kattoa muita rumia ihmisiä sankareina.
Kauneutta nyt käytin kärjistetysti kuvaamaan ideaalista kasvuympäristöstä ja geeneistä johtuvaa terveyttä. Sopusuhtaiset, symmetriset kasvot, pää täynnä hiuksia, akne vapaa iho ym. terveen henkilön ulkoisia ominaisuuksia. Terve ulkomuoto viestii myös normaalista aivojen toiminnasta. Lännen kauneusihanteet on sitten ihan eri juttu.
mig ska sova ny också
god natt
be black
no pojut tietenkin! :3
kakstahti V8
pojut ;_;
Yiffatkaa mut
tytyt ;_;
Yksiö.
aika usein olettaa, mutta enpä tunne itse ketään muutakun TV:n tai internetin kautta. kuvittele jos olisit itse esim. trans, niin tuskin haluaisit mainostaa sitä joka paikassa
olvi kolmonen
mitä varten haluat purkaa tätä aihetta? (usemmin kuin nyt)
Soppa i har
Unohdin tosiaan, että populääri_kulttuurissa sankarit ovat komeita ja kauniita. Mielessä oli tosiaan nuo ruma ankanpoikaset, ynnä muut naisten ja teinien voimaantumisleffat. Uskon kuitenkin edelleen, että nämä vetävät tällaisia katkeroita puoleensa ja pahentavat edelleen tilannetta.
Suomessa pitäisi pyrkiä lisäämään suoraa demokratiaa sekä valtio- että kuntatasolla. Eduskunta ja kunnanvaltuusto voisi tuoda halutessaan esityksiä kansanäänestykseen, ja sen sijaan että kansalaiset voivat tehdä kansalaisaloitteen, jonka käsittelyyn eduskunta mahdollisesti käyttäisi 10 sekuntia ennen sen hylkäämistä, tarpeeksi ääniä saaneiden kansalaisaloitteiden tulisi siirtyä suoraan kansanäänestykseen. Eduskunnalla olisi kuitenkin mahdollisuus tuoda asiasta esille vastaehdotus.
Tällä pyrittäisiin saada valtaa vähennettyä pieneltä määrältä ihmisiä, joihin esimerkiksi lobbaajien on helpompi vaikuttaa. Mitä enemmän ihmisiä täytyy lahjoa, sitä vaikeampaa se on. Poliitikot myös usein ajavat omia intressejä, jotka voivat erota paljonkin kansan intresseistä, olematta kuitenkaan minkäänlaisessa vastuussa teoistaan.
Ruksaa vaihtoehto.
[ ] Olen samaa mieltä
[ ] Olen eri mieltä
Ei ole mielisairautta, oikeaa halua muuttaa asioita. Yleensä ne menevätkin paremmaksi, mutta se "parin" etsiminen on entistä haastavampaa
[AKU ANKKA]
Anyone who's got the Finnish DVD release of pic related who could make an ISO rip for me? It's the only way to get the Swedish dub in DVD quality.
ois veikeetä saada joku kerta mämmiin ID:t näkyviin, ette muuten uskois puoliakaan mitkä kaikki postaukset/puheenaiheet/pakotukset tulee multa
Suomalaiset ovat oikeasti melko xenofobisia juntteja, jotka eivät tiedä itsekään mikä on heille parasta joten aika lailla eri mieltä
[x] Yiffaa mut :3
Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.
Tiedän ettei rajaton mamutus ja mädätys ole kenellekkään hyväksi.
[X] päinvastoin eli toisinpäin muttei kuitenkaan niin
pääsisitte toisinaan aina näkemään et kaikki langan asiapostaukset olis pelkästään minun