/mämmi/

Adolf Hitler -painos

Other urls found in this thread:

youtu.be/LItk51_aSWk
youtube.com/watch?v=bl9yIpCncKs&bpctr=1520371976
youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI&list=PL4IewUAM0O0PdNzbGxNhsExgMsb23AhX7&index=71&t=0s
youtube.com/watch?v=RPNkbpCRuy8
youtube.com/watch?v=sClWJ27FD7Q
youtube.com/watch?v=BcrNrXeqdrw
youtube.com/watch?v=JSUIQgEVDM4&list=PL4IewUAM0O0PdNzbGxNhsExgMsb23AhX7&index=12&t=0s
pparx.org/prescription_assistance_programs/free_clinic_finder
twitter.com/NSFWRedditImage

ERIKA

Aatu sano että Ruotsi on maailman paras maa

emt ota selvää tai kysy joltain ketä oikeasti kiinnostaa

kai tää o ny se uus ku modet ei poistanu

Sehän oli, sillon joskus.
Rupesi sodan jälkeen länsieurooppalaiseksi ja meni pilalle.

No miksi poistaisi? Voi vittu nyt.

Yes, Finns are definitely not racist.

koska oli aktiivinen mämmi vielä sen puoli tuntia ja joskus ovat virkaintoisia.

Mene takaisin ylilaudalle, vitun pelle.

Aika harvoin ovat.
Sillointällöin vedetään herneet nenään ja sitten poistetaan useampaa samalla heitolla.

Mikä nyymejä oispattaa juuri tällä hetkellä?

Vanhaan tuli vielä 40 postausta tilaa. Tais hinuri saada taas banaania

Nyymit takaisin, kuumataskut loi lisää tilaa.

Homotus ja turripojut

urglll rhrhrahghh white heritage ubrlhghl usa usa usa grrrrghhaaah

helo is there a röblems? Is there something wrong about being race realist?

Interesting.

Homogeeninen kansallisvaltio

>race realism
huutista

pro tib: we're asian so we can't be racist

t. abdul

...

This has been eye opening.

itelle kelpais muslimiton ja neekeritön.
edes maailmanloppuhölmöläisten lipastoaatteet ei häiritse pahasti.

juuh

Pelaan FF X

t. mieslapsi

Pelaa mieluummin Armaa. Kehität sosiaalisia taitoja ja osaat reagoida tykistökeskityksiin

how do I get a finnish gf?

onneksi pelasin "loppuun" vääntämällä 255 statsit, 99999 hp:t ja melkein 9999 mp:t.
t. ihan vitun komeroon sulkeutunut lapsena

ask aorund. maybe they don't dislike you too much.

Piti tehä vaikka ja mitä nyt illalla, mutta väsytti taas niim maam berhanasti, ettei saanut mitään aikaan. Menis nukkumaan.

Ilmeesi kun tajuat että "homonyymi" on homonyymi?

saako lihakalvoista tehtyä muuta kuin lihalientä?
youtu.be/LItk51_aSWk
rapeutuisko ne pellillä syötäviksi?

Tää

olen homoseksuaali

Nice edition lads
youtube.com/watch?v=bl9yIpCncKs&bpctr=1520371976

Jakakaa musiikkia
youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI&list=PL4IewUAM0O0PdNzbGxNhsExgMsb23AhX7&index=71&t=0s

Avasin juuri tölkin kaljaa ja tässä on reunoilla ihan vitusti jotain paskaa. Hyi vittu!

youtube.com/watch?v=RPNkbpCRuy8

youtube.com/watch?v=sClWJ27FD7Q

ite aina kun käyn ostamassa kaljaa hieron persettä ja koskettelen kaljoja. nyt nyymit saa syödä mun kakkakikkareita.

Who cares

youtube.com/watch?v=BcrNrXeqdrw
alkaa minuutin kohdalla

*soittaa puhelimeesi kohta*

jos postailisin tuhmia mun vaimo suuttuisi

Multa tänään löydettiin sydämestä sydänlihan joka vajaatoiminta.Lääkäri sano diagnoosiksi 3-5 vuotta. ellen vedä pillereitä joissa hirveät sivuvaikutukset. Mä poistun teidän keskuudesta lohta.

Ei sulla ole vaimoa.

*heittää puhelimen ikkunasta*

Onnitteluni.

...

>lohta
HAHAHA

...

mikael?

youtube.com/watch?v=JSUIQgEVDM4&list=PL4IewUAM0O0PdNzbGxNhsExgMsb23AhX7&index=12&t=0s

Kohta* kirjotan tätä viestiä huonosti koska oikea käsi ei oikeen toimi.
Ei.

Tarjoatko kaljan jos et vissiin tarvi rahojas enää

Hmph, eikös se sydänkohtauksen joku oire ollut jonkin sortin toispuoleinen puutuminen?
Vai oliko se toi aivohalvaus?

mitkä fiilikset asiasta

ootko vanha ku et saa tekosydäntä tai elinsiirtoa?

Mitä sivuvaikutuksia? Kutsun kaikki parantajatelepaatikot apuun kun en muuta keksi.

Oon perjaatteessa kokoajan sydänkohtauksessa, lääketieteellisesti. Eli saatan tipahtaa millon vaan mutta lääkäri sano että siinä menee yleensä semmoiset viisi vuotta.
Köyhä ja turha vaan. Jotenkin tuntuu että elämän eläneenä tämmösellä tavalla jotenkin ansaitsen tän ennen aikaisen kuoleman.

>Ei.
kiitos ukko ylijumala

velipoika kans kärsi tänään grand mal kohtauksen ja ei puhunut siitä paljoa, ajattelin jo että se on saanut tuollaisen kuolemantuomion eikä kehtaa myöntää perheelle vaan postaa nettiin vaan

Hyi vittu. Millaista ois elää koko ajan pelossa tai edes omata tieto siitä että saattaa kuolla hetkenä minä hyvänsä.

Vapauttavalta?

menikö muuten vaan hajalle, vai oliko elämäntavoissa syytä?

Miten toi vika huomattiin? Kuukahditko jossain?

Kuulostaa aika vittumaiselta kondiitionilta. Onko kipuja vai pystyykö elämää idlaamaan suht koht entiseen tapaan?

Tajuathan että voit tehdä itsemurhan vaikka heti?

Eikö kuka vaan voi kuolla hetkenä minä hyvänsä?

Hereillä olevaa?

Oon päättäny, että en tapa itseäni. Kamppailen vaan omaa luontoa ja maailmaa vastaan ja tuollainen diagnoosi olisi siinä suhteessa vapauttava. Syy ja lupa itselle lopettaa yrittäminen ja luovuttaa.

Ei samalla tavalla. Hänelle on lääkäri antanut periaatteessa kuolemantuomion ja se tieto että varmuudella kuolee kohta on koko ajan pään sisällä. Ei sitä terve ihminen ajattele samalla tavalla, että tulee kuolemaan kohta.

Eipä muuta keksi kuin voimia toivottaa tässä, elämä on paskaa.

Tosi harvoin ihmiset tipahtaa näin nuorena vaikka mitä tekisit, eli huono tsägä vaan kai. Jännä kun kaikki sukulaiset on eläny reippaasti kahdeksankymppiseksi.
Oli semmosesta 15-vuotiaasta asti semmosia oireita et meinasin pyörtyä pienissä ylämäessä ja muuta.

...

Muista testamentata omaisuus /mämmi/lle

Ootko jutellu perheelle aiheesta?

Viime hetkillä kun riippuu elämästä kiinni niin iskee semmonen suojeluvaisto, varsinkin kun ihmiset jotka et tiennyt että välittää susta tulee nyyhkyttää olkapäälle. Vittu, me kaikki kuollaan joskus, ja joidenkin on pakko lähtee vähän aikasemmin kuin muiden. Itse kuulun noihin aiksempiin,
Juuh. Kaikki ihan rikki. "miten meidän terve nyymi voi tolleen?"

>Juuh. Kaikki ihan rikki. "miten meidän terve nyymi voi tolleen?"
Miten ärsyttävää henkilökohtaisesti asteikolla 1 - 10?

>Could you live on just $32,000 per year? Most retirees do - USA Today
melko kroisoksia jos 2200 euroa kuussa ei riitä eläkkeellä olemiseen.
tai sitten korviin asti velassa koska lol tulevaisuus

>Could you live on just $32,000 per year?
32 tonnia USA:n hinnoilla. Missä vitussa on ongelma?

Tosi suosittu ja immarreltu olo. Samalla myös tosi sekava olo.

Eikö toi ole itsepetosta tuudittautua tollaiseen "mä kuolen sit joskus ysikymppisenä syöpään"- paskaan? Nythän nyymille realisoituu suoraan oman elämänsä lyhytaikaisuus. Just niinkuin yksi nyymi sanoi, varmaan aika vapauttava tunne

koita vetää korkeella nuotilla loppuun, elämä on epäreilua

Nyymi oon parantaja *parantaa nyymin*

Hyvät masis setit näin tiistai iltana

nyymi oon nyymi! *nyymeilee*

USAn "halpa-hallit" ja kohtuullisemmat asuinalueet (vaikkei niissä olisi neekereitä) on niin edullisia että naurattaa mitä täällä asioista maksetaan.
korkeintaan se terveydenhuolto ilman sairasvakuutusta kävis kalliiksi, jos ei osaa hakeutua ilmaiselle klinikalle.

esim tuosta
pparx.org/prescription_assistance_programs/free_clinic_finder
ilmaisia klinikoita on olemassa myös muualla kuin House MD fiktiossa

Noilla hinnoilla kuitenkin ihan helposti varaa vakuutukseenkin. Kaikki bensasta ruokaan on niin saatanan halpaa Jenkeissä, että pakostakin jää yli.

Aika helposti onnistuis ku elän noin puolella tosta jo.

taitaa media olla jenkkilässä sen verran yläluokkaa että elämä alle 10000 dollaria kuukaudessa tuntuu kauhealta köyhyydeltä.
ja samalla ajattelevat reiluksi kun meksikolaiset pikaruokamaakarit tienaa saman vuodessa.

Haloo vittu?? Vähän nyt vipinää siihen postailuun. Hopi hopi

Mutta mä pelaan.

sanokaa ny vittu jotai

...

Maapallo on 4.54 ± 0.05 miljardia vuotta vanha ja tämä on paras videopeli mikä on kehitetty koko sinä aikana tällä planeetalla.

oispa loli

oispa nyymi