Sverigetråden - Jordrikets upplaga

...

Other urls found in this thread:

sv.wikipedia.org/wiki/Avatar:_Legenden_om_Aang
youtube.com/watch?v=oM9c_MleWYY
youtube.com/watch?v=Y5XrLzeK2dk
youtube.com/watch?v=qwRhmf4x1Hs
youtube.com/watch?v=J7UwSVsiwzI
alltomhonung.se/mjod/
twitter.com/SFWRedditImages

jag på bilden

OCH SÅ ÄR MAN INTE FÖRST
REEEEEEEEEE

>Västerländsk
Inte helt!

sv.wikipedia.org/wiki/Avatar:_Legenden_om_Aang

Vill ha någon som tämjer mina känslor

först för vänsterpols anti-AfS internetbrigad

bara rösta på nått sjuklöverparti istället för kasta bort er röst, ni kan ändå inte vinna!

youtube.com/watch?v=oM9c_MleWYY
trådens tema

Finns det någon bra anledning att inte begå självmord?

Ha.. ha..
Bagina...

Chad Nils
>Stark kropp
>Mäktigt hårsvall
>En kuk som kommer göra många ariska barn
>vacker blåsippa som för tankarna till den svenska naturen
Oskuldskasslern
>Vek
>Tunnhårig men för obeslutsam för att raka huvudet
>förmodligen steril
>en jävla partyballong

viktigt meddelande

ladda hem melodifestival-appen och rösta på Rolandz youtube.com/watch?v=Y5XrLzeK2dk på lördag.

Få våra grabbar till europa

Be era vänner göra likadant.

Snygg halmgubbe där

Vem är Nils? Åkesson eller?

nybög.................

>d-det är bara aktivister som hånar mig och mitt parti

youtube.com/watch?v=qwRhmf4x1Hs

...

...

Vet ni vilka ni ska rösta på?

Jag tänker rösta V, pga. att de förespråkar stöd till kurderna i Syrien.

Undrar om de saknar varandra.

Jag med.

nä, man har förstått att det finns en och annan nyttig idiot för etablissemanget som tror att "anti-rasistiska och öppen svenskhet" SD kommer att le rädda sverige om bara de får några procent till i valet och får sitta i M's knä på M's villkor

Tänker rösta nmr för jag är islamist och nmr låter som ett parti för mig
Allahu akbar

>har nyss fått jobb
>behöver pengar nu för mobilabonnemanget
>kollar lån hos en bank med 9-15% ränta
>behöver ha fått lön av min nuvarande arbetsgivare i minst tre månader
>kollar hos sms lån
>200% ränta
>samma krav
Varför tar folk smslån? Om man väl har bevis på inkomst verkar det ju galet med tanke på hur hög räntan är jämfört med banker.

även om sd inte är perfekta så har de cirka tusen miljarder gånger större chans än att kunna rädda det här landet än kasslerns generiska nationalistiska lolparti nummer #45867

finns smslån på 1000 kr utan ränta på första lånet. ta det ENBART om du vet att du kommer kunna betala tillbaka vid löning

>äntligen 3 plusgrader och sol
>dkn det blåser 8 m/s och fukt river in från havet som bildar is överallt

Så vad hittar ni sötisar på idag, har ni varit flitiga så bin och studerat/arbetat eller fått annat nyttigt gjort för er egna skull idag? Ni har väl inte bara legat och gottat er?

Måste till Arbetsförnedringen om en halvtimme
Jättekul haha

>m-men det här kommer bli annorlunda än alla andra "vi ska va extremare för de e det folket vill ha" partier som floppade totalt

Jobbar
Imorgon ska jag på Olearys med jobbet och nböga

Låter sådär user, vad gäller det? Du kan alltid tänka på att du får komma hem sen och ta tag i annat.

>Varför tar folk smslån?
Kanske inte finns längre men för några år sedan var det nästan kravfritt att ta sms lån.
Jag är en av idioterna som gjorde det.
Noll inkomst, skulder och en stund av galenskap = tog tre sms lån på 7500 - 5000 - 10 000 kr inom några dagar av varandra.
Allt man behövde var kontonummer, namn och telefonnummer registrerat i ens eget namn.

:3 nya nya

youtube.com/watch?v=J7UwSVsiwzI

Död åt Finnar

>galenskap
Jo tack det vill jag lova.

Tappat upp 8 liter från sista batchen äpple mjöd i flaskor, ganska nöjd den här gången trots kall lägenhet. Blev 14%.
Småstädat lite med, beställt kinamat och tankat hem Shape Of Water till kvällen.

d1a

mm fast nej. Finns inget förslag hos SD som kommer att förhindra svenskarnas framtida minoritetsstatus. Finns heller ingen anledning att tro att SD plötsligt kommer att gå tillbaks till sina rötter nu när de är ensamt ""oppositionsparti"" med garanterade missnöjesröster och feta löner utan att behöva göra något mer än smöra för M och konstant slänga ut folk ur partiet som media och sjuklövern ogillar. Du vet väl att vi har partikoalitioner i sverige och att SD och AfS kan samarbeta mot resten va? Men fråga är om Nya SD inte gör som Nya M och utesluter dem pga "rasism".

varför är det så svårt att dö XD man borde kunna gå till apoteket och köpa nembutal och få dö samma dag.

Jag är klar för dagen och sitter och gottar mig :3

AfS är precis lika nyttiga idioter som F! är.
F! dränerar vänsterröster från riksdagen genom att rösta på ett parti som inte kommer att komma in i riksdagen.
AfS dränerar nationalistiska röster genom att rösta på ett parti som inte kommer att komma in i riksdagen

Gustav Chadsselstrand
>Lång, över 1.90
>Ser ut som Karl den tolfte
>Ljust hår och blåa ögon för att signalera renrasighet
>Kompromisslös, ingen integration, bara återvandring


Jimmie Oskuldsson
>Manskulting
>Brunt hår och bruna ögon, ungefär lika renblodig som en arab
>Blev utbränd och överstressad, fick ta en paus
>Tycker att somalier blir svenska bara de sätter på sig en midsommarkrans

fan vad äklig

snälla säg inte att du ska skita ner varenda jävla tråd med ditt shillande fram till valdagen

tänker rösta miljöpartiet för att jag bryr mig om miljön

Utmärkt brev

Visa oss dina tuttar din hora

>en minut mellan breven

när vi segrat fick bönderna jorden...

>varför är det så svårt att dö
Det är det väl inte?
Vill du verkligen dö så är det hur lätt som helst..

Kul, ska du dansa lite på borden och hypnotisera arbetskamraterna med dina vilda rörelser?
Oj då det var värst vad du hittar på. Hur stor är en sats äppelmjöd?
>kinamat
Låter gott favä.
Då får man faktiskt sitta och gotta sig det har du rätt i.

>man

Cringe

Jag är inte i tråden särskilt ofta, så du behöver inte oroa dig. Jag kommer ändå rösta på SD även om jag hellre skulle rösta på AfS, jag väljer det mest realistiska alternativet helt enkelt.

>vad är mobilsambögning
>vad är 4kanalx-sambögning
haha aa

det där är ju min mamma

Fast robotar vill bara att folk ska tycka synd om dem, de är för fega för att göra något.

Det är min fru.

Hur bränner man kalorier utan att gå utomhus?
>införe bögbrevarna kommer med sina OwO-förslag

>Hur stor är en sats äppelmjöd?
Började med 28 liter honung, har gått åt helvete ett par gånger på grund av kall lägenhet (elementen är usla) så några körningar har surats till men på bilden ser du hur det blev nu.

>AfS dränerar nationalistiska röster genom att rösta på ett parti som inte kommer att komma in i riksdagen
har du än inte förstått att det inte spelar någon som helst roll om SD har 10% eller 20%? SD är passiva, saknar självförtroende och dansar till etablissemangets flöjt. Vi behöver som sagt mer än någonsin missnöjde SD röstare som tvingar dem åt höger igen genom att visa att det finns stöd för partier som AfS. Och tror du att SD ens hade existerat om alla runkade lika hårt till svartpillret som du och bara höll sig till S/M för att inte riskera något?

Kör hemgympa ala 90 tal spandex och tv guide

Jaha, och exakt vad spelar det för jävla roll om AfS får 0.07 eller 3% av rösterna? De kommer inte påverka ett jävla skit ändå, precis som F!
>m-men vi kommer FAKTISS få VALSEDLAR OCH SKIT utdelade om fyra år om vi får en procent
Nu får du fan ge dig, det här är bara patetiskt

>Ok Jimmie jag vet att du tog ett litet sub 4% parti och gjorde det till landets tredje största och sprängde 10%barriären samt reste mer än någon annan politiker i valrörelsen. Men hade JAG varit partiledare hade vi haft 110%, negrerna hade flytt ifrån Europa vid blotta nämnandet av Sverige, övriga norden hade lämnat tribut till oss och asagudarna hade stått och heilat till min ära framför riksdagen!

B A S

skickat ;)

Tyvärr känns det inte lika roligt att sitta och gotta sig när man får göra det som när man prokrastinerar
>filnamn
heh

om sd har 1% chans att få det här landet åt rätt håll så har afs cirka 0.00001% chans att lyckas med samma.
jag vet var någonstans jag satsar mina pengar

du minns nu gammelsnubblarna som falki, dala, flygis, musen, misaka, badboll osv

Någon som har ett argument mot varför "dödsdroger" som t.ex. nembutal inte får säljas öppet och lagligt för folk som vill dö?

>noll invandring är vårt mål
>asså sd är cuckade o dansa efte etjabjisemonget!

Hvilka?

stora

För att varenda liten fjortis som "mår dåligt" skulle få tag på det då.
Vill du dö finns det rep på lösmeter och bra guider till snaror på nätet.

varför funkar inte det jävla filtret, vill inte se nån jävla bögskit

ska man läsa från höger till vänster när det är översatt från japanska?

minns att jag frågade dig om mjöd för något år sedan. Finns det någon "perfekt" månad att sätta igång en batch? ge 101 guide

Du kan aldrig få mig att rösta på sd så du kan lägga ner med gnället lol. Hade inte gjort det även om NMR eller Afs ens fanns med i bilden

du är mer lönsam för staten levande än död

Bara dränk dig uppmärksamhetshora, hoppa ifrån en bro, sup dig stupfull och somna i snön

hur skaffar man fv?

Varför ser den gyllene så konstig ut? Hans ansikte är liksom tillplattat.

>antyder att jag försöker övertyga dig pch inte håna dig

allt du säger om AfS kan man ha sagt om SD eller Ny Demokrati. Men har en känsla av att du är den argumentlöse vänsterpolbögen som bara dampar i caps.
än en gång så har du inte förstått att politiken är ett samspel mellan partier som påverkar varandra. Detta är sverige, inte amerika.

Fråga honom

om man måste vara över 20 då?

tror fan inte, kostar massa pengar nu.

jo det skulle jag kunna göra men är intresserad av vad folk i tråden tycker om mediciner som kan hjälpa en få en hygglig och värdig död.

När NyD och SD kom fanns det inga seriösa invandringskritiska alternativ ditt jävla stolpskott.

Större autist får man leta efter. Tänk dig en vuxen man som låtsas vara någon vikingalegionär som ska befria Evropa. Patetiskt

gyarus är f1h1

okej? skulle ju ändå vara värt det, finns många som lider i tystnad hela sina liv.

Tänk att inte vara det haha

Varför är Magnus inte lika fit?

>allt du säger om AfS kan man ha sagt om SD eller Ny Demokrati
Det där är ju bara skitsnack

da påmi

>Finns det någon "perfekt" månad
För mig är det alltid i mitten av Maj när våren brukar komma springande. Inte för varmt, inte för kallt. Men kunde inte hålla mig nu så testade en vinterbatch.

Här har du guiden jag följer som bas, sen lär du dig experimentera med smaker och alk-halt etc.
alltomhonung.se/mjod/

Ett tips bara, köp bra honung. Det är svåraste delen av att göra bra mjöd som inte kostar massor.
Leta runt på blocket etc runt där du bor, brukar alltid finnas någon biodlare eller bonde med kupor som säljer för en bråkdel av butikspriset.
Glöm inte att värme är grundstenen för bra mjöd som är söt och god.

kanske inte syns på min bild men fuskade nu i kylan med två st 60 watt glödlampor bakom jäsflaskorna, enda viktiga då är att man roterar flaskorna 8-10 gånger om dagen och ser till att det inte blir för varmt.

>asså att nåja fjotisa dö i vert de för robotar som ja ska få vå dödsdroger som vi endå inte våga ta
Sup till det och karva handleden
>m-men d bli smotsigt, ja vill dö betre
Du är bra full med ursäkter du

trots att sd dubblade sitt resultat i varenda val de deltog i så tog det fortfarande dem över 20 år att komma in i riksdagen
men jag antar att vi kan se fram emot afs riksdagsinträde cirka 2050 då. bättre sent än aldrig eller hur?

Kroppsviktsträning: triceps från sitsen på stol, knäböj, situps, armhävningar. Gör ett träningsschema! Dokumentera så du kan se hur duktig du är.
Ersätt pasta och potatis med andra grönsaker.
Ersätt godis med frukt.
Ersätt chips med nötter.

Detta är säkert bra, men jävlar vad sojapojkigt det låter

>omja skrive textän me mas stavfäl knakse deras ärrgöment blir falska

Jävla shills