Skatt är stöld.
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
exhentai.org
youtube.com
youtube.com
twitter.com
håller med mann1
>dkn ingen fv
Fortsätt du dricka din sojamjölk så ska du se att allt blir bra
>dkn man inte bryr sig om fv längre
skönt faktiskt
Pojkar är söta och härliga!
Jag såg att det var sida 10 men jag vågade inte göra en upplaga själv
Har suttit och tagit mig på kuken i snart 2 timmar nu. Hjälp ska jag runka eller inte?
>dkn gillar 2dpojkar men är inte övertygad av 3dpojkar
Bara knula upp min sexualitet.
>>att gräva hål i marken gör en till en alfa övermänniska
Det gör att man inte behöver acceptera vilket pris som helst. Ja, lite som en övermänniska i jämförelse med cucken som inte vill konkurrera och erbjuda alternativ för att det redan finns lite billigare från Kina.
Jag blir snarare kommunist efter att ha läst det.... Det finns saker man inte vill ha ett spel kring, där manipulation av statusuppfattning påverkar tillgång och pris. Typ som när kändisar får betalt för att bära ett märke, för att det höjer värdet på produkten. Så infantilt... Tänk när sjukvården och skolor får ett statustillägg, som i liberala USA
>dkn inget full-immersions-VR där allt är renderat i 2d med en konststil som blir mer högupplöst ju närmare man tittar på ett föremål
Vi är 100 år för tidiga för det. ;_;
bra brev
Nog inte något att oroa sig för, antingen så har du bara inte träffat rätt pojke, eller så är det exklusiv 2d-dragning bara, det är inte omöjligt.
Ni kommunister är så otroligt obildade att det är sinnes.
Bevisa det. Det är just nu bara ett påstående... Du har till 09 på dig, då vaknar jag. Sov gott!
Dina idiotiska brev är bevis.
Negrer ska oironiskt hem till Afrika också...
Jag är bara förvirrad känns det som.
Säkert. Du får experimentera lite, så kanske du lär dig något om dig själv.
Vänta lite nu här. Är det här PORR? I MIN tråd?!
vafan jag älskar franska nu?!
Breva titel favä. Är på mobilen.
Hmm
Nazo no Bitch Shota to Ossan no Monogatari
borde fan vara olagligt att breva sånt här på natten
>Kina också
*bok*
YOOOO
...
vad gör ni då
själv ligger jag naken i sängen och tänker
>Fallskärmshoppar i Tyskland
Sitter halvnaken i stolen och gör knappt något.
Vad tänker du på?
livet, kärlek, att jag ska ut och dricka imorgon med jobbet
borde söka lägenhet igen
>fortfarande inget (bra) diablo 4
neger bara spela PoE
dödade mervälj i nya ligan sen gav jag upp för att jag insåg att PoE är bara för folk med koreansk autism och jag har slösat hundratals timmar på dumheter
>PoE är bara för folk med koreansk autism
Det gäller diablo med, bli bra.
Svåra saker. Förutom det med jobbet då.
Kommer du fram till något matnyttigt?
spelade d2 när jag var liten för att det var kul att slakta monster och bli starkare och för att det såg och lät skitballt ut, inte för att man kunde roffa åt sig zodrunor
inte för att jag vill ha bort malande men man behöver ju inte skita i att ha bra allt annat bara för att man har hundratals sällsynta föremål
Nej det stämmer bra, men det finns så mycket mer i PoE tack vare att dom kontinuerligt uppdaterar det. Tyvärr så suger combaten kuk tills man når lvl 50 eller så. Och även då så sitter man ju fast med en build
någon som testat dejtsidor såsom tinder osv? vill ha en pv/fv men är för autistisk för att försöka ivl
och är smått rädd att ingen kommer skriva tillbaka eller att någon jag känner ser min profil och skrattar
grejen med pe o e's innehållsuppdateringar är att det är ganska tandlöst förutom att det ger någon ny grej att grinda, skiten flyter ihop eventuellt, corrupted zones och strongboxes och essences och all sån skit är typ samma resultat. Du får ett nytt RNGdrop som släpper halvunika monster som ger dig resurser som du kan kombinera ihop till matematiskt överlägsna föremål. Blir bara uppsvällt, känns inte som det ger så mycket variation ändå. Sen är stridssystemet fortfarande inte bra vid lvl 50, det är bara inte otroligt segt. Man atombombar bara 10 skärmar i sekunden, står inte i vissa AoEzoner, dricker flaskor och blir knullad av ett unikt monster som stjärnona gick samman för när det fick sina modifiers. Vill gärna ha något med lite mer djup i striderna. Eller mycket mer djup för den delen.
Bögar är äckliga
Ligger också naken i sängen favä. Borde bara släppa mobilen och sova.
Kan lugnt säga att jag föredrar PoE's late game combat före Diablo 3s lategame.
Diablo 3 sög kuk när man klättrade rifts, stod hur länge som helst och smiskade på mobs och tur var en stor del utav det hela.
diablo 3 är för äckligt rotationsbaserat
vill hellre ha någonting med massa olika användbara men ungefär lika kraftiga attacker där man ska använda rätt sak i rätt position (typ som i ett fightingspel eller nåt), och där vita mobs inte bara är kanonmat med noll hotförmåga, istället för resursgenerator resursspenderare defensiv cd fet cd dpsbuff kort cd qwerqwerqwrxdddd
tycker också att PoE hade bättre combat i lategame, men egentligen så är hela stridsystemet rätt tragiskt för hela genren, med tanke på att man inte gör annat än att slåss
Ja jag har testat, ge det ett skjut vetja! Och ang
>Någon jag känner ser min profil och skrattar
Tror ingen skulle göra det. "Haha titta vilken tönt han vill ha en relation". Inte riktigt så det funkar. Du har bokstavligen inget att förlora på att testa
Kan inte sova ;_;
är svårt när man har 350 kilo fläsk som tynger ner på bröstet så man har andningsvårhigheter
Oj ja då kan du inte ha det lätt din stackare, nu känns ju mina sömnproblem inte lika allvarliga!
Fyfan.
Har du försökt gå ner i vikt någon gång?
Varför inte?
Vet inte, har svårt att slappna av. Varit såhär ett tag nu.
Ska försöka imorgon, tack :hjärta: C:
Hur länge då? Något speciellt som tynger ned ditt sinne?
Nja. Är depressionen som ställer till det bara. Vet inte varför den blossat upp mina sömnproblem senaste månaden, någon bra anledning finns det säkert.
Oj oj vilken fel bild det blev
hahahaha gå ner i vikt när man kan leva på skattebetalarnas bekostnad tills man dör
nu ska jag käka upp min 5e burk nutella idag, ha det bra
Det låter ju rätt felvänt men det känns rätt bra att man inte är ensam med depression och sånt. Att vara en isolerad permaneet tär på ens sinne favä. ;_;
Jo det gör ju det. Att ha telefonen i näven hjälper dock verkligen inte, så ska sluta med det. Gonatt.
>dkn du brevade självporträttet som jag snickrade ihop
Vilket sammanträffande favä. Gonatt. Jag lägger också undan min nu.
>självporträttet som jag snickrade ihop
Oj wowee. Tufft, söt bild ju. Och nu ryker mobilen på riktigt
jag ska också sova nu
natt natt
>dkn snöplogarna utanför väcker mig hela tiden
vifif
nu ska jag också sova
>ringer till psykiatriska akuten
>talar om vad som står på
>"..jaha?" får man till svar av en medelålders tant
>fortsätter
>hon suckar och säger att hon jobbat hela natten
Jävla kärring. Lät ju mer trött på livet än mig.
Haha ägd
sjukanmälde mig hela veckan på praktiken. lol mittl iv är så jävla cp XD
de kan bara hjälpa med medicin eller att lägga in dig på psyket. du kan ju inte ringa dit och gråta ut, vad fan ska de göra?
Ja, men ringt dit förut och blivit ombedd att komma dit i alla fall så kan man träffa läkare där.
Hur ni min farsa som är änkeman tänker om sina tre barn som är sjukskrivna och total misslyckade människor?
>det finns folk som sover helt nakna
Är du fattig?
får runt 9800 i bidrag varje månad och kan spara 4k. går dock aldrig ut så jag har lyckats spara ihop 43k
Räknas inte sparade pengar som en tillgång och sänker därför ditt bidrag?
Eller har du 43k i madrassen?
måste ha runt 100-200k för det.
Ja? Det har jag gjort i flera år.
Va? De räknade varenda krona för mig när jag gick på bidrag
Dags för kaffe favä
Hoppas du tvättar lakanen varje dag, äckel
Cringe
Så du lyckades med din upplaga. Grattis
Pinsamt favä
vänstern kan fan inte memma
Samböga inte
Man behöver inte va vänster för att genomskåda ancap jagjagen
>86572101
Krinscherande
Trots det var det där en dålig politiboll
Det kan jag erkänna
Hehe mm
Ful som stryk
>dkn dom renoverar lägenheten över, igen
>inte kunnat sova på 6 veckor på grund av samma jävla oljud
>från 07:00 till 16:30
>pang pang pang
>gnissel gnissel
>kulsprutor och atombombskrig (antar jag, kan inte vara annnat)
Tända eld på hela huset och lyssna på dödsskriken
>J/N
Sluta kolla dig i spegeln då
Varför sover du mellan 7.30 och 16.30?
Jobbar natt.
Skaffa öronproppar
>han sover inte med formpassade öronpluggar som gör honom helt döv
Pleb.
>öronproppar
Hjälper inte. Känns i hela kroppen när dom bilar betong. Hela huset skakar.