Sverigetråden - Motgiftupplagan

youtube.com/watch?v=A9jyHelJSjg

20:00

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/debatt/article23232367.ab
i.imgur.com/0Js8lq9.png
aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article26830878.ab
i.imgur.com/GEe3nnT.png
youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs
youtube.com/watch?v=zIh5AHxh-Ok
youtube.com/watch?v=r6cdig6xTJA
mobile.twitter.com/pixyrue/status/970698994690199552
twitter.com/SFWRedditImages

jag på bilden

Den stora debatten. Vem väljer vi?

Chad-Jimmy

Åkesson är en Arab

NMR oironiskt

När du tvekar, låt hårfästet bestämma

Inte rikskasslern det är en sak som är säker. Det är som jag sa bara splittring av högern och AFS kommer aldrig komma in i riksdagen. Kommer gå lika bra för dem som för Svenskarnas parti

HELL SEGER

...

Jimmie har gjort hundra gånger mer för att rädda det här landet än bögkasslern som åkte till Singapore för att knulla asiater

Revolutionsgrupp 47 har idag inhandlat nålar av olika slag att använda mot AfS ballongjippon. Tårar förväntas rinna.

...

min gamla samhällslärare sagt att man borde rösta för politiker för hur dom ser ut

jag måste välja Jimmie

bra brev

vi måste börja rasblanda, inga blåa ögon och ljust hår ska finnas på svensk mark inom 100 år.

SNÄLLA lämna tråden leftypolbögtransornybögar...

Varför då?

>öh hur fungerar genetik

sluta mobba riko

kmr inte funka annars

Inte mitt fel att judarna tagit hennes gener och besudlat dem med stornäsa-stammens negergener

Vad för något?

Vad lyssnar ni på?

>bilden
Är folk verkligen förvånade över att tråden hatar sv ho?

är övertygad om att hälften av tråden har schizofreni favä

Det är lätt att få en svenska hora

Kolla videon från 20:00 så kanske du blir skraj, hon deklarerar oironiskt Jihad mot män

man kan säga att de blir sönderknullade

VAFAN, KOLLA BÄLTET

Är du en mann?

>folk
Det är leftypolbögmissfostren som shillar för sv ho. De är kommunister och äckliga bögar.

Tänk er att vara stormbög och tro på alla dumheter som kulturmarxist och civilisationskrig och raslära.
>mohahaha ja e en jude ja ska förinta vitingarna o göra dom till sojapojkar o utrota dom för jag är ond
>inte om jag kan stoppa det *gör backflip i min skinande vita rustning med tyr-runan på och drar mitt svärd* hell seeegeee
>*vaknar av doften av morsans kycklingnuggets*

Det stämmer förvisso men stormbögarna vitknektar ju >möh rena vita flicka minst lika mycket

Dejtis och Pågen är verkligen primära exempel på sojpojkar.

>dkn bög enligt fingrarna

Allt kommer att bli bra!

greker är fula

du fick mig att le
tack user

Sätta upp bild relaterad på skolan j/n?

Blå -> aftonbladet.se/debatt/article23232367.ab
Röd -> i.imgur.com/0Js8lq9.png

>Jimmie
Prydlig, Kan sin sak, knappt några tabbar under all denna tid, Utbildad, Skicklig retoriker, politiker under lång tid, konkret politik
>Kassler
Bokstavligen vem

>Brevar en äcklig Zigenare

Väx upp för fan

Känner av avsaknaden av solljus

...

Oironiskt ja. Bra idé.

>det röda pillret är en infograf
Ren poesi

fina siffror

Macho man här

Har också denna

Blå -> aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article26830878.ab
Röd -> i.imgur.com/GEe3nnT.png

Kan ni sluta spamma, leftypolbögmissfoster? Ni suger bokstavligen kuk, allt ni säger är helt irrelevant.

mannen.....

Jaha... men mig sket alla i...

Var det någon som sa att pojkar är söta och heliga? För jag tror jag hörde det!

Det är ett bokstavlig faktum att hemliga judiska organisationer konspirerar tillsammans mot världen.

>om vi skrive de vi intä holler me om me n masse stävfäl rå visar virom allt

flåt

Han frågade, och jag gav ett ärligt svar så håll käften ditt tappade utvecklingsstörda mongo

Ni är inte välkomna här, äckliga kuksugande nybögar.

ingen kommer att stå och skanna in dina qr-koder som en jävla tönt

En stormbög
Vad döljer du för mig
Bakom din gröna fana
En svag nyans
Av gulasch nånstans
Men ändå

Kek

Men user, vet du inte att gula febern är den vite nationalistens adelsmärke?

AfS eller NMR

Jag är också efterbliven!

jag tycker att klisterlappsbrigaden är dumma i huvudet men de är oironiskt ett bättre val är partyballongpartiet

youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs
9:55
En president som råkar säga att det råder en stor konspiration i världen råkar bli skjuten haha ojsan

men nee det är bara galna teorier haha bara sammanträffande, gojim

Ingen bryr sig

AfS favä

AfS ser väldigt lovande ut, finns inget annat att välja på för riksdagen

>immullinati!

>den ursvenska nordbon eller den svartmuskiga tysken

>jag rösta AfS jag e dum i huvud

youtube.com/watch?v=zIh5AHxh-Ok

>dkn kan inte avgöra om det är någon som gycklar eller ifall det är en kasselcuck som faktiskt tror på detta på riktigt

...

Om "väldigt lovande" betyder ca 2% av rösterna... och nu är jag generös

>den tuffa hampollsspelan med färgat hår, som läser juridik o som kan reducera noggrer till glada färgklickar
>en tiggare som tror att för att vara en riktigt bra vit nationalist så måste man röka så mycket gräs att man kisar som en kines
Nej, jag vägrar att välja!

leftypolbögmissfostren kan ni sluta spamma? Ni är pinsamma nybögar och era brev skriker av reddit.

kvalitetsbrev favä

Mm

youtube.com/watch?v=r6cdig6xTJA

oj vad sd-shillen är på hugget idag grabbar!

hehe mm jfk ljög bara, han var säkert betald av putin också

Du är en stormbög lmao vilket patetiskt liv mann1 dds nu bah hahahahahahaha
Åååååh neejjjj haha han är faktiskt stormbögerino

>dkn vet inte vilka brev du syftar på eftersom allt är skräp ändå

>i-invadera inte mitt safespace!!!!!!!
Du kan grina hur mycket du vill dina lille fjant, jag kommer fortsätta breva bäst jag vill

>stormbögerino
fyfan för nybögar

...

Logotypen ser fan ut som något man kan hitta på baksidan av ett vykort med det kungliga slottet på framsidan i en souvenirbutik i gamla stan.

mobile.twitter.com/pixyrue/status/970698994690199552
Vidrig jävla niggermadrass

>Det vore roligt om Sverige med sina välskötta och slumfria städer och sin ovanligt enhetliga och välbalanserade befolkning även i framtiden skulle komma att bebos av våra efterkommande utan alltför våldsam uppblandning av främmande folkelement.

Utvecklingsminister Ulla Lindström, 1955.

>Jag är övertygad om att den amerikanska regeringens svårigheter i stor utsträckning beror på det faktum att det i Amerika finns en massarbetslöshet, som gör det naturligt för många vita att försöka vältra över fattigdomen och arbetslösheten på de svarta i den tron att de därmed slipper att drabbas själva. Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare lottad situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara i fråga om rasen utan också i många andra avseenden. Därför kan vi angripa arbetslöshetsproblemen på ett helt annat sätt, i medvetande om att det vi gör är en sak som i varje fall inte influeras av skiljaktigheter i hudfärg eller religion utan att våra insatser får sin motivering uteslutande med tanke på arbetslöshetsfrågan själv.

Statsminister Tage Erlander, 1962.

jag bettar utan tvekan varenda öre jag äger på att afs inte kommer komma upp i 2% i september

>ja rösta AsF för de göra saker snabbare så vi springa från långnäsorna

U()RGBRQ(Y#UBVOU(YIUYJBN!#(RB(rb(Y#RB)!#YRUB)!=(#YRUBRYIUAROLQWJURHBYOQI(URJ#BQ)P(RUYQ#BNRPOQ#URJBNPO)IQ#UJBRNQPOÖIRJUB SRQ)ORUBQ ?)OUSRJBNQ)PSOURJBNQP)OUSJRBNQP)ORUBQN=PR)O#UBRNPQ)#UJRBNPQ#O)RUJBQ#NPR)QO#UBRNP#)RUBQ#PRO)QUJ#BRP)#Q(RBYHPQ#)OR(BGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Helt jävla rätt Steffe. Säg som det är

Det är i alla fall svenska flaggan

På min tid så höll man käft och lurpassade ett tag som nybög så man kunde passa in när man började breva. Ni dampiga generation Z fittungar klarar ju dock inte av det utan kommer bara in och skitar upp allt.

Afs favä, behövs ett till anti-invandringsparti i riksdagen

>detta brev i varje jävla tråd

Mannen jag skiter i vad det är du grinar om lmao
Vilken jävla cuck du måste vara om du är så här jävla gnällig