/mämmi/

aamuanime-painos

Attached: 1493258796599.jpg (825x1100, 123K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=B_A4wDuox4M
twitter.com/AnonBabble

Hesa on paskaa niinkuin heidän ihovärinsäkin. Homocity joka on yhteiskuntamme mädätyksen kompostori.

Attached: 1406145763841.jpg (800x975, 166K)

böndet on humanisti suvakkeja

on niin kovin kylmä

Attached: 2345.jpg (500x703, 41K)

Jännän väittämyksen kyllä olet valinnut. Böndessä on paljon vikaa, mutta tuo ei ole yksi niistä asioista.

Attached: 1466950903391.jpg (414x339, 62K)

Miksi valehtelet internetissä?

näin mäkin luulin, kerroin aina että miten mukavaa oli kun ei näkynyt neekerin neekeriä niin aika monta kertaa sai kuulla jotain mädätyspaskaa kun teillä ei ole niistä saatanan apinoista kokemusta. jopa kunkku (ei saatana mikä turbojuntti) on obsessoitunu vaan hurreista. vaihtaisin neekerit hurreihin heti jos mahdollista.

häh

Attached: 7f7132f0.jpg (990x990, 66K)

Ei paljoa paina jonkun aivonsa mädättäneen nistin empiiriset tutkimukset, jotka suoritettu baarin tiskillä. Menehän tutkimaan äänestyskarttoja niin saat hieman substanssia pohdinnoillesi.

Left or right?
Also
>Janni's hips
Hnnnggggggg

Attached: content%3A%2F%2Fmedia%2Fexternal%2Fimages%2Fmedia%2F10310.jpg (823x1072, 244K)

friendship

Attached: art2.png (900x650, 219K)

Janni has a fat face. Probably from the creatine she uses.
Imagine her protein farts

samaa vois sanoa susta. ja milläs perusteella mä oon nisti? onko kaikki helsinkiläiset nyt neekereitä, homoja ja vieläpä nistejä?

>milläs perusteella mä oon nisti?
Ulosantisi. Nistin tunnistaa heti

tosi heikko esitys sulta kyllä. puhuin sut täysin ojaan, sulla ei ollu mitään vasta-argumentteja muuta kuin nimitellä. vitun sisäsiittonen lantalenkkari.

Why would she use creatine? She is not a huge bodybuilder.

Elät kyllä aivan omassa maailmassasi. En ihmettele kyllä yhtään, varmasti mukavampaa kuin todellisuus.

Attached: djpate.jpg (240x183, 4K)

Attached: 1487131424313.jpg (750x537, 63K)

ite oon vantaalt ja mulle o ihsma onks joku hesasta, lapista tai ihan mistä muualta suomee vaan. ootte kaikki suomalaisia kameruksia mulle eikä kiinnosta tämmöne tribaaline taistelu

Attached: 1519892153479.gif (1200x550, 466K)

lähekkö kaljalle

voisin epäironisesti lähteekki. asutko PK-seudulla?

vantaalla kans

What the fuck am I looking at, and why the random "paska" in the corner?

I am confuse

Attached: 1519914593585s.jpg (430x492, 27K)

Sovitte hyvin yhteen. Kaksi vantaalaista älykköä maanantaiaamukaljoilla keskustelemassa syvällisiä.
Frodo ja Sam - Matka itäkeskukseen

Normot vittuun mämmistä.

Monet kerrat oltu böndellä ja puolet kavereista on böndeltä lähtösin, ketään ei ole haitannut hommoot tai oikeastaan neekeritkään vaikka harvemmassa ne neekerit on, böndellä on lepposta

Kaupungissa taas vituttaa nistit mamut romanit ja ig-jonnet

Oispa poju yde

mun äö on ainaki 139

Mitä Vantaan hanavedessä oikeen on? Miten tämmöisiä hahmoja voi olla kaksi maailmassa?

And why is Finland a gator

Who are the other guys

Tell me

Uskon tai ainakin haluan uskoa että ainakin toinen on pitkälle viety rölli

vantaanjokeen laskettua ydinjätettä

Ei täällä pahemmin neekereitä olekaan. Ählämit sitten erikseen ja ne vituttaa kyllä aivan kaikkia. Homoissakaan ei ole mitään vikaa, kun ne ruukaa olla niitä normaaleita homoja eikä räikeitä hinttejä niinkuin Hesassa.

Please ignore that imbecile. I believe he is the one who was actively shit posting in various *rus* threads.
Just ignore him please.
Thanks

mä juon pelkästää kaljaa enkä mitää hanavettä

Attached: 1484784694213.jpg (821x1104, 467K)

Oh I see, I got a good chuckle out of it still. Really unexpected image

Attached: 1519747338767.jpg (600x403, 165K)

Huomenta nyymit :3

Se onpi MAA NANTAI

Do you have something against furries?

en ymmärtäny mitä meinaat täl viestil. ketä hahmoa kaks maailmassa?

Niin on, kai olet töissä jo niin kuin me muutkin?

Katti.

Attached: kitty.webm (640x640, 1.66M)

uusi viikko ilman sua... ;_;

se tais meinaa niinku et me oltais jotai hahmoi elokuvas ku se aiemmi vertas meit frodoks ja samiks siitä tolkienin leffast. en kyl itekkää ymmärrä kokonaa mitä se meinaa

t. se toinen vantaalaine

That cat reminds me of the time I found a butchered cat. It looked like someone cut off its arms and legs and cut its throat.

Miksi PKS nyymit on suuremmalla todennäköisyydellä jotain ihme sekopäitä tai kunnon nistejä?
Miks böndenyymit on lepposia jotka juo kaljaa rauhassa mökissä ja käy hiihtelemässä?
PKS nyymit sekoilee ja ”””miittailee””” ja raivoaa täällä aina siitä miten hese on joku ihmemaa.

mäki lähtisin jos en olis töissä t.eri

Ihan hyvä asenne ja suurin osa ymmärtää että ei pelkän värin tai suuntautumisen takia pidä tehdä johtopäätöksiä (vaikka kaikki syyllistyy siihen enemmän tai vähemmän)

Noi räikeisiin hesahintteihin kuuluvat ovat monesti niitä 16-22 vuotiaita ja se vaihe monesti alkaa mennä ohi sitten jossain kohtaa, toisilla jääkin sitten päälle. Tuo "teini-ikä" monesti alkaa myöhemmin ja se sitten myös menee ohi myöhemmin

Nope, I thought it was funny

m*Anantai

(((sote)))
(((kiky)))
(((yksityistäminen)))

Attached: jyrki käteinen.png (846x550, 201K)

aijaa? itteni mielestä hese ei oo mikään ihmemaa, asun ite tämmösessä paskasessa lähiössä ja mulle on ihan sama et onks joku ihan mistä päin suomee vaan kuha se on vaa hyvää pataa.

>"Breaking News: SOTE ja yksityistäminen ei vähennäkään terveydenhuollon kuluja!"

art to display friendship between Russia and Finland
by the way ignore homophobic vatnik above, he is ignorant and unclean

Attached: art3.png (899x641, 368K)

>casen
Anglohomo vielä kaiken lisäksi. Perhana että meni hermot heti aamusta kun luin tämän otsikon.

Attached: 1245676543.png (787x82, 11K)

ootko unohtanut kuopion ihan kokonaan?

Tampereen huimausainekäyttäjien eritteet valuu etelään juomavedeksi.

>mene Sup Forums
>/bleep/
>"saako suosituksia?"
>sry no handholding
>mene /kpop/
>ei suosituksia, pelkkää rinkirunkkua
>tee lanka jossa haluat jotain suosituksia
>ei vastauksia, arkistoitu
>mene /metal/ kysy jotain suosituksia
>neljä nyymiä heti antamassa suosituksia ja ehdotuksia

Attached: apustaja 22.jpg (973x837, 116K)

uushomot vittuun

Taitaa kyllä olla että Saimaasta valuu PKS juomavedet

miitit ollu aina lepposia kun kukaan ei ala aina ulisemaan että "yhyy sä oot sieltä x imet neekerin kullia"

Menehän rinkirunkkaava jonne helvettiin.

töpörödött törpördögök! :D

Attached: töpörödött_törpördögök.jpg (658x565, 38K)

Attached: 1332785486586.png (155x226, 48K)

lähen steissin pubii ryystää

/mämmi/ olis kyllä huomattavasti mukavampi paikka porista, jos Vantaalle ja Kuopiolle nakattaisiin rangebännit. Aivan jumalatonta rinkirunkkausta, paskoja syöttejä ja nistipaskaa.

Kui? En vaan käy paljoa Sup Forumsslimimaassa.

top kek

I guess I'll give it a friendship wank just in case *unzips dick*

ihan täysin unohdettu termi "lurk more"

Jó reggelt, nevtelen. Hogy vagy?

90% mämmistä katoisi ja jäisi vaan transut ja homot

ⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄ
benis suomi
ⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄ

Attached: töpörödött törpördögök.jpg (1256x736, 102K)

youtube.com/watch?v=B_A4wDuox4M
Kohta se alkaa. Onhan televisiot valmiustilassa jo?

Tänne jäisi ainoastaan /mämmi/n eliitti, eli Tamperelaiset ikiteekkarit, Oululaiset alkkikset ja lappilaiset erakot. Ai että kun olis mukava paikka-.

Exä pisti viestiä että mitä oon tekemässä tänä iltana. Mitä hän tarkoitti tällä?

oulu ja tampere myös

No ei kai kun rinkirunkkaatte kaikki siellä hesessä

Oho olin väärässä, Päijänneeltä tulee hesen vedet ja Päijänteen vedet tulee Jämsä/Multia suunnasta

Mitä tolla on tekemistä sen kanssa että yks kenraali antaa suosituksia ja vastauksia kun kysytään ja toiset ei.

oon tavannu pohjosestakin nyymejä. yhtä mukavaa porukkaa

Kosice is a very pretty city

köszönöm jól. te?

Älä välitä Sup Forums-autisteista. Suurin osa niistä on alaikäisiä elitistejä.

Attached: 1650446.jpg (1387x702, 93K)

>normot tulee toimeen toisten normojen kanssa
Eihän? Tiedätkö sä minkä takia termi ”normo” on keksitty?

WHAT DO I SAY

Attached: Screenshot from 2018-03-12 04-25-25.png (739x408, 29K)

Olen epäironisesti normo. Mitäs te siihen sanotte.

the cool kids in Sup Forums told me about them

ei ole ilmeisesti normo jos on discordissa

Sorry I don't remember any more Hungarian :D I have to dig up my papers some time and study a little

onko täällä automaagisesti normo jos kykenee näkemään ihmisiä

>I am 1/64th Finnish

Toisinpäin. Jos johonkin rinkirunkkudiscordiin olet mennyt, niin olet automaattisesti normo.

Attached: mitä vittua mää luen.jpg (310x345, 29K)

Attached: frens.jpg (868x307, 61K)

juuh

mua on kusetettu taas. vedetty nenästä

Ei, vaan jos vapaaehtoisesti haluat nähdä ihmisiä.

sitä että olet uushomo kun menet tuollaista tekemään

Mä postaisin reaktiokuvan jossa henkilö läimäyttää omaa naamaansa jos mulla olis semmonen

Tieskö nyymit että kirkot on raamatun mukaan saatanasta?
>Matteus 6:5-6 "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. "

Attached: 1508948330430.png (391x429, 146K)

Puistattaakin ajatus että joutuisin keskustelemaan ihmisten kanssa, edes discordissa.

Attached: 21652161.jpg (600x587, 70K)

Imutin juuri nenääni subutex

mulla ei oo kavereita eikä mitään mutta miittailen joskus nyymejä känni päissäni

on ollu aina kivaa, suosittelen