/mämmi/

haistakaa jonnehintit paske -painos

Attached: get.jpg (359x198, 60K)

Other urls found in this thread:

kaleva.fi/uutiset/kotimaa/tupakointi-ja-kannabiksen-kaytto-nuorena-lisaavat-riskia-sairastua-psykoosiin-tutkimusta-tehty-oulun-yliopistossa/787473/
twitter.com/SFWRedditImages

*oispattelee voimakkaasti*

Attached: 1410549080223.jpg (600x490, 150K)

oispa loli

oon harjotellu nyymin nappaamista lusikkaan ja siinä pitämistä, enää puuttuu vaan nyymi ;_;

Muistan aina kun makoilin ekaa kertaa sängyllä tytyn kanssa. Se silitti hiuksia ja aloin itkemään, kun tajusin miten olen viettänyt 22 vuotta elämästäni kokematta sitä aiemmin

uu ii u ha haa
suutustajat mua oispattaa

Attached: x9.png (398x496, 124K)

Mies ei itke.

>ruokana perunoita ja jauhenlihakastiketta
>ota pelkkää kastiketta
Lälläslää

Attached: 1503937177315.png (800x450, 359K)

kohta 87 miljoonaa postausta tälläkin laudalla.
miten arvioisitta laatupostausten osuuden tästä massasta?

Kiinalaista, meksikolaista, intialaista vai kebua?

pitsa

Makkaraperunat

kiinalaiset tytyt haisee näistä vähiten

nepalilaista

ⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄ
benis suomi
ⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄⰄ

Attached: töpörödött törpördögök.jpg (1256x736, 102K)

Potkispa tollanen kasseille

Potkaisimpa tollasta kasseille

Kyllä miehetkin saavat nykyään näyttää tunteitaan tuntematta häpeää

Kenen mukaan?

1 x Härkää ja sipulia (Norm.)

1 x Paistettua riisiä, kanaa, katkarapuja ja kasviksia (Norm.)

Attached: 1498680325111.png (800x600, 81K)

Kanssaihmisten. Ehkä jotkut eivät vielä ymmärrä miten vahvaa ihmistä vaatii että kykenee menemään stereotypioita vastaan

Ei siinä ole stereotypioista kyse vitun pälli

Nyt on vassarimeemut purenu poikaan. Kyllä se niin on että itkeminen on heikkouden merkki ja tulee aina olemaankin.

>Social anxiety: the country

>Ghetto: the country

normies dont have that problem

töpörödött törpördögök :D

Attached: töpörödött_törpördögök.jpg (658x565, 38K)

lidlin 10% alennus ei pätenyt olueen

Attached: 1507262235392.jpg (720x644, 42K)

Siinä on vain ja ainoastaan kyse stereotypioista
Taidat olla sellainen konformisti jolta puuttuu uskallus toteuttaa ja ilmaista itseään koska "näin ne asiat nyt vaan on aina ollut"

>uskallus toteuttaa ja ilmaista itseään
en tiedä onko uskallus näyttää toisille että on heikko säälittävä paska jonka päälle kannattaa astua kuitenkaan niin hyvä asia

tuo on kirjaimellisesti sama argumentti mitä ponihomot käyttivät aikoinaan

Siitä vaan itke vaikka itsesi joka yö uneen, mutta älä kutsu itseäsi "vahvaksi" sen takia. Itkeminen on merkki ylitunteellisuudesta, joka ei todellakaan ole hyvä piirre ihmisessä.

Tunteiden näyttäminen on tervettä ja kulttuuri on sairas jos ihmisen täytyy olla varovainen, ettei sitä tallota välittömästi pienenkään heikkouden paljastuessa. Voitte pelailla hiekkalaatikolla noita kukkulan kuningas- leikkejänne, ei kuulu enää osaksi normaalia kanssakäymistä

>Tunteiden näyttäminen on tervettä
Edelleen: kenen mukaan? Laot mielipiteitäsi faktoina, mitä ne ei ole.

Heikkous on heikkoutta, aivan sama miten yrität sitä kehua.

Tunteellisuus =/= ylitunteellisuus. Et vissiin itse uskalla tehdä mitään nykyisten normien vastaista, jos sun mielestä tunteet kertoo heikkoudesta?

Spontaanisti itkeminen on selvä ylitunteellisuuden merkki.

Itkeminen on ylitunteellista.

tämä nyymi on näyttänyt minulle valon
aion ryhtyä sarjaraiskaajapedofiiliksi koska se on normien vastaista ja olen vahva

Erilaisuus on voimamme.

t. Sari 24, Helsingistä

Just sun kaltaisten tyyppien takia suomalaisia sanotaan empatiakyvyttömiksi. Sun mielestä ihmisen ei pitäisi harrastaa minkäänlaista itseilmausta ja olla pelkkä harmaa paskamöykky?

Mua ei varsinaisesti kiinnosta miten elät elämääsi mutta olet aikamoinen pelkuri jos et uskalla toimia mitään sosiaalisesti yleisesti hyväksyttyä vastaan.

>sun mielestä
>sun mielestä
>taidat olla
Hyvät argumentaatiotavat.

>Just sun kaltaisten tyyppien takia suomalaisia sanotaan empatiakyvyttömiksi.
Ja minkä pirun takia meitä pitäisi kiinnostaa se, että ylitunteelliset itsetuhoisen empaattiset pellet haukkuu meitä empatiakyvyttömiksi? Puhdas, kontrolloimaton empatia on syöpää. Tuhotaan yhteiskunta, koska tulee hyvä olo, hip hei.
>Sun mielestä ihmisen ei pitäisi harrastaa minkäänlaista itseilmausta ja olla pelkkä harmaa paskamöykky?
Sun mielestä kaikkien pitäis maata maassa itkemässä silmät päästä, kunnes kuolevat nestehukkaan?

Eli haluat minun kiduttavan koiranpentuja, koska se on sosiaalisesti yleisesti hyväksyttyä vastaan?

Ei vittu mitä porukkaa täältä löytyy aina välillä. Toivon että toi itkupilli röllää.

Onko sun mielestä tervettä toimintaa satuttaa eläviä olentoja? Kannattaa harkita lääkitystä

Se on tytynyymi, tai transu. Näkee tuosta "musta tuntuu", "muut ajattelee", "meitä pidetään" tyylisestä, sosiaaliseen hyväksyntään perustuvasta epä-argumentointitavasta ja kyvyttömyydestä kunnolliseen loogiseen ajatteluun.

Taitaa ihan tosissaan olla, koska hänenlaisia uusmiehiä on maailma nykyään pullollaan.
Itkeminen vahvuutta, miehet naisia, kissat koiria... Tämä on yhteiskuntamme vuonna 2018.

>mun täytyy ylläpitää itsestäni jatkuvasti jonkun machomiehen julkisuuskuvaa ettei mun hauras ego ottaisi osumaa, grrrr!

*paukuttaa pallei*

Justiinhan sanoit, että pitäisi tehdä sosiaalisesti yleisesti hyväksyttyä vastaan ja nyt puolestaan olet sitä vastaan? Mitä epätervettä koiranpentujen kiduttamisessa muka on? Jos minä vaikka nautin siitä, niin mikä ongelma siinä muka on? Muuta kuin, että se on sosiaalisesti hyväksymätöntä, mutta enhän minä ole pelkuri.

*kiljuu mieskulttuurista*

*neppailee nyymin kiveksiä rytmikkäästi edestakaisin*

Ole sinä vaan säälittävä itkupilli, jonka reaktio vaikeuksien edessä on kiljuminen ja henkinen romahtaminen, mutta älä yritä pakottaa tuota syöpääsi muille ihmisille.
Vahvuus on hyve. Vaikket olisi oikeasti vahva, niin pyri olemaan ja käyttäydy sen mukaisesti kuin olisit.

hmm hmm juurikin näin paskaloordit

Attached: Screen Shot 2018-03-12 at 15.02.20.png (337x134, 17K)

>itsetuhoisen empaattiset
Empatiassa ei ole mitään itsetuhoista eikä kukaan ole puhunut "kontrolloimattomasta empatiasta". Kaatuuko koko länsimainen yhteiskunta jos ihmiset kykenevät välittämään toisistaan?
>kaikkien pitäis maata maassa itkemässä silmät päästä, kunnes kuolevat nestehukkaan
En tiedä mistä vitusta tääkin taas tulee

kaleva.fi/uutiset/kotimaa/tupakointi-ja-kannabiksen-kaytto-nuorena-lisaavat-riskia-sairastua-psykoosiin-tutkimusta-tehty-oulun-yliopistossa/787473/
>Tupakointi ja kannabiksen käyttö nuorena lisäävät riskiä sairastua psykoosiin – tutkimusta tehty Oulun yliopistossa
>– Havaitsimme että nuoret, jotka olivat käyttäneet kannabista viisi kertaa tai enemmän olivat suuremmassa riskissä sairastua psykoosiin seurannan aikana, kommentoi väitöskirjaa aiheesta valmisteleva Antti Mustonen.
Nyt ne tupakat pöntöstä alas.

Meen tänää nukkuu aikasin.

Miksi tunteiden peittely on mielestäsi vahvuutta?

psykoosit tulille?

>Kaatuuko koko länsimainen yhteiskunta jos ihmiset kykenevät välittämään toisistaan?
Kun länsimaiset heikot, yli-empaattiset ihmiset vastaanottavat satoja miljoonia elintasopakolaisia, koska empatia, niin kyllä, länsimainen yhteiskunta romahtaa. Saksassa joka viidennellä asukkaalla on maahanmuuttajataustaa ja melkein 40 % alle 5 vuotiaista omaa samaisen taustan. Tässä on parin sukupolven aikana luotu täydellinen etninen katastrofi, joka väjäämättä johtaa sisällissotaan, puolen kansasta ollessa ei-saksalaisia.
>En tiedä mistä vitusta tääkin taas tulee
Se oli olkiukko vastauksena siihen sun yhtä paskaan olkiukkoon. Ajattelin varmuuden vuoksi tehdä selväksi, kun tuollainen ylitunteellinen ihminen olet.

toivottavasti saan syövän ja kuolen

nistipataa get

Oon paskapostannut uusia kuviani ympäri nettiä kaiken päivää, ehkä ne nyt lähtee leviämään.

Attached: ss.png (156x179, 12K)

itsehän tallensin ne kaikki

Ei tunteiden yleisesti, vaan heikkouden ja heikkoutta ilmaisevien tunteiden. Ilo ja oikeutettu viha esimerkiksi eivät ole heikkoutta. Ei näitä pidä peitellä, mutta itkeminen vastoinkäymisten edessä on ilmiselvä osoitus heikkoudesta. Näytät koko maailmalle, että et pysty käsittelemään tätä asiaa ja se kouraisee sinua niin pahasti, että menetät kontrollin tunteistasi ja itket. Käyttäydyt kuin nainen tai lapsi, jolla ei ole kykyä itsekontrolliin. Olet heikko.
Mikäs siinä sitten, jos haluat olla nillittävä pikkulapsi. Olet paskaa muiden silmissä ja ihmiset kohtelevat sinua soveltuvasti.

Olis vähän tarkempia niin saattaisin tallentaa. Sen verran ilmeetön ja epätarkka, niin ei sovellu reaktionaamaksi.

*paskalordeilee*

Lähti jo.

Attached: 1515492512814.png (236x287, 14K)

Jaa piirsitkö ne ite?

Ja taas päästiinkin tosi näppärästi tunteista juttelusta maahanmuuttoon. Onko mitään aihetta mistä pystyy keskustelemaan ilman "v-vitun neekerit vie meiän naiset ja työpaikat!"- tason heittoja? Oot vetänyt jonkun täysin naurettavan johtopäätöksen että mun mielestä missään ei kuulu olla mitään rajoja koska kykenen empatiaan

Mistä noi ees on?

En kun kroppasin ihan ite

Attached: jäde.png (252x261, 26K)

Vittu mitkä huutonaurut tälle uusmiesvassarille. Ei saatana, kai tämä joku Kummeli-hahmo on?

Attached: röökijäbä.png (300x300, 134K)

>Lypsä minut, nyymi! Rukoilen sinua, olen suorastaan räjähtämäisilläni!

Attached: milku.jpg (1280x888, 116K)

Moi nyymit. Mun munuaiset saattaa olla paskana.

Jaahas, reporttia lähtee koska pillu näkyy

suomi

Attached: art4.png (900x700, 426K)

toivottavasti kuolet :)

Kiinalainen safka on jumalasta

Attached: 1496172941697.png (987x871, 76K)

Sä oot jumalasta

>Ja taas päästiinkin tosi näppärästi tunteista juttelusta maahanmuuttoon.
Koska se on tämänhetkinen, liiasta empatiasta johtuva suurin kriisi, jolla on massiivisia implikaatioita tulevaisuuden läntisten yhteiskuntien hyvinvointiin ja olemassaoloon. Miksi ei tultaisi tähän aiheeseen, kun se on loistava esimerkki siitä, minkä takia heikkous mädättää yhteiskuntaa kaikilla asteilla?
Koska se aiheuttaa sinulle pyllykipua?
>Oot vetänyt jonkun täysin naurettavan johtopäätöksen että mun mielestä missään ei kuulu olla mitään rajoja koska kykenen empatiaan
Osoita, ole hyvä, missä puhuin sinusta tai tein tällaisen väitteen. Vedät jatkuvasti perseestäsi näitä olkinukkeja ja väittämiä, joita pakolla yrität änkeä muiden suihin. Ei missään edes ollut puhetta rajojen olemattomuudesta, vaan hyvin yksinkertaisesti tästä maahanmuuttokriisistä, joka on mahdollinen ainoastaan ihmisten liiallisen empatian ja sen hallitsemisen kyvyttömyyden takia.
Sen sijaan, että järjellä ajateltaisiin ja huomioitaisiin, että ei meillä ole kykyä vastaanottaa miljardia ihmistä tai nostaa näiden elintasoa samalle tasolle kuin millä me olemme, hyväksytään vain sokeasti maahanmuuttajien marssi Eurooppaan, koska se TUNTUU oikealta, koska empatian ohjaamina massamedian pakottama kuva rannalla makaavasta hukkuvasta lapsesta saa uusmiehen ja naisten aivot kytkemään järkiajattelun pois päältä.

Attached: 1491669757800.jpg (600x803, 65K)

Mullapas on vaan yks munuainen.

Mulla on vain yks keuhko

Onneksi nyymillä on tarkat zoofilistin silmät, kiitos kun huomautit

autisti hiljaa, lopeta tolle paska baittaajalle vastaaminen

>jos osoitat tuntemuksesi jotain asiaa kohtaan, se tarkoittaa ettet ikinä aio parantaa tai muutytaa mitään sen asian suhteen vaan käperryt täysin voimattomaksi
Ei se edelleenkään toimi noin. Vihahan kertoo samalla tavalla impulssikontrollinsa menettämisestä, mikä siitä tekee hyväksyttävämpää?
Mulla alkaa olemaan parempaakin tekemistä kuin vängätä joidenkin machoa larppaavien miesapinoiden kanssa netissä joten eläkää rauhassa miten haluatte. Ehkä kasvatte vielä joskus henkisesti

time to fap

more finnish gators in speedos please

Attached: 1518083581675.jpg (1280x1083, 151K)

Ei. Minä pidän tästä.

Attached: 1518890611424.png (1920x1080, 1.38M)

PÄÄSISPÄ TAKAS

tapa ittes

Ole töissä, koneet laulaa vieressä ja minä suunnittelen DnD-kampanjaa kavereille.

Alakerran kehari on taas ihan raivona. Voiskohan liittyä viime yön muiden aiheuttamaan meteliin?

Oispa känkkäränkkänyymi joka lepyttää rauhalliseksi hellyydellä :3

En ole töissä.

living the life

>Ei se edelleenkään toimi noin. Vihahan kertoo samalla tavalla impulssikontrollinsa menettämisestä, mikä siitä tekee hyväksyttävämpää?
Ei. Huomioi, että tätä pohjustin sanomalla "oikeutettu viha" ja viha ei ole sama asia kuin raivo. Raivo on kontrollin menettämistä ja vihan ilmentymistä aggressiivisuutena. Raivo on heikkoutta, enhän minä sitä kieltänyt. Berserkkejä tai intomiehiä voi tosin pitää erikoistapauksina, sillä heillä se on kontrolloitua, transsinomaista raivoa, jota hyödynnetään voimavarana.
>Mulla alkaa olemaan parempaakin tekemistä kuin vängätä joidenkin machoa larppaavien miesapinoiden kanssa netissä joten eläkää rauhassa miten haluatte.
Näin sitten on. Olet ja pysyt heikkona. Ehkä jonain päivänä vahvistut ja puolestasi toivon, että tähän kykenet.
>Ehkä kasvatte vielä joskus henkisesti
Henkisen kasvun kauttahan tähän mielipiteeseen on tultu. Maailmaa ei kiinnosta, maailma ei hyväksy heikkoutta. Elämä on kilpailua ja heikot syövät vahvat. En näe mitään syytä pysyä tai pyrkiä heikkouteen, jos kykenen vahvuuteen, tai edes esittämään vahvaa. Sekin on jo parempi kuin hyväksyä ja näyttää heikkous ja käyttäytymällä siten, se jo itsessään vahvistaa luonnetta.

Minkä takia? Vakavampi keskustelu on mukavaa. Nyymille tässä päätteen ääressä on sinänsä aivan sama, onko kanssakeskustelija nukkemestari vai tosissaan. Motiivien arvioiminen todenmukaisesti on mahdotonta ja lopputulos on aivan sama riippumatta tästä. Paljon tuotteliaampaa postata post-ironisesti ja hyväksyä viestin sisältö sellaisenaan, jättämättä huomiotta nyymin motiivit. Tietenkin, kunhan keskustelu pidetään vakavana, eikä vain aleta haukkumaan tai nauramaan viesteille.

*kiukuttelee ja murjottaa*

>minä suunnittelen DnD-kampanjaa kavereille.
Minkälaista suunnittelet?

Attached: 1501769074570.jpg (2015x1558, 452K)