Sverigetråden - Nattupplagan

Attached: muminmys.jpg (600x511, 193K)

Other urls found in this thread:

sv.wikipedia.org/wiki/Högkonjunkturen_efter_andra_världskriget
sv.wikipedia.org/wiki/Morgenthauplanen
twitter.com/NSFWRedditVideo

Bra upplaga

Varför fick Sverige bidrag? Vi blev ju rika på kriget.

JAG KAN INTE SOVA, TAGIT MEDICIN MEN SOMNAR INTE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH

*bajsar i blöjan*

Attached: 1499336658629.png (700x990, 672K)

Drick massa vodka så somnar du som en bebis

amerikaner tror väl att hela europa är ett land så det gav pengar till europa

Attached: 61919f045c1c20852407534992ed375f.jpg (1341x1687, 158K)

>inte bli pigg av sprit

Attached: 1497293879579.png (480x640, 265K)

Det var därför vi fick minst pengar

B
A
J
S

Attached: 1508783839608.gif (387x335, 697K)

>bli pigg av flera lite starksprit
va?

>dkn ingen tomie fv

Attached: 1511895350584.jpg (618x801, 81K)

Ja, starksprit gör mig pigg som fan. Kan inte somna, som koffein.

Vi byggde kommunistblock, miljonprogrammet, som nu huserar flyktingar från USAs senaste krig :^)

sv.wikipedia.org/wiki/Högkonjunkturen_efter_andra_världskriget

Samma. Influensan
Döda mig

>evangeline har inte bajsat idag
;_;

Attached: 1518837484707.png (422x555, 241K)

migrän IGEN

Attached: 1471598689598.jpg (426x313, 81K)

Please without memeing, are Finns really mongols to you? (sorry for not learning your language in school)

Kek
>Morgenthauplanen, uppkallad efter den amerikanske finansministern Henry Morgenthau, Jr., var en plan för att i grunden pacificera det besegrade Tyskland efter andra världskriget.
>Även i dag används planen för propagandasyfte i tyska högerextrema kretsar, där planen med anledning av Morgenthaus judiska härkomst utmålas som en "judisk mördarplan för Tyskland".[källa behövs]
sv.wikipedia.org/wiki/Morgenthauplanen

Attached: Germany_Morgenthau_Plan.png (713x640, 157K)

Finns are finns

You are our grown-up little brother!
The mongol thing is just a meme.

så detta är en grej nu?

Attached: eldräv.png (622x420, 14K)

Gå upp 11 eller 12?

Attached: 1513982718820.jpg (400x400, 28K)

fast nej

Attached: 250px-Marshall_Plan.png (250x246, 32K)

11

Heihei ;_;

För sent, redan satt klockan på 11:30

Attached: 1492315885178.jpg (1000x800, 61K)

13!

De ska renovera runt huset hela veckan eller så, de ska köra med betongborr och allt möjligt piss som antagligen kommer väcka mig tidigt

Tänkte att man kanske skulle vrida tillbaka klockan lite, vet inte om det är så värt det vid närmare eftertanke. Men satan vilken sketen morgon igår var.

/blog

bajsa i gröten!

Attached: 1510439253799.png (803x539, 472K)

b-bajs...

Attached: 1500301513794.jpg (1230x1024, 213K)

bajs!! :DDD

Attached: 1505874100370.jpg (650x608, 89K)

Fy fan för vita män!!!

Attached: 1515165937803.jpg (631x768, 112K)

Hur får man en sån här fv?

Attached: 1521501025275.jpg (700x607, 99K)

be om att få äta hens bajs!

det blir alltid värre framåt natten

j-jag har bajsat på mig!

Attached: 1520417421102.gif (640x360, 189K)

blir alltid bajsnödig framåt natten...

Attached: 1491450591419.gif (627x617, 2.6M)

Den här tråden blir bara värre och värre med varje dag som kommer. Inte undra på att alla andra anons tycker Sverige är ett skämt.

Attached: 1454164973279.jpg (508x524, 27K)

och hur har du tänkt förbättra den?

Attached: 1520153633653.png (1176x1080, 533K)

jag lyckades bajsa i pottan helt för mig själv idag! :3

Attached: 1503595010519.jpg (768x960, 100K)

Uhhhhhhhh say bye to mommy if you don't post here

jag på bilden

Attached: 1495611490176.jpg (707x1000, 385K)

Det har jag inte. Går inte att förbättra en polerad bajskorv heller. Svenska anons är pinsamma.

Sluta breva i den då, tönt.

Sluta ge mig (You)'s då, bög.

Så att jag ger dig (du) får dig att vara kvar i en tråd du inte ens gillar? Är ditt bekräftelse- & uppmärksamhetsbehov så illa?

>han slutar inte
Tack för att du håller mig vaken och ger mig saftiga (You)'s att kolla på. Detta är den sista du får av mig dock.

Varsågod, du kan få flera av mig. Det är uppenbarligen väldigt viktigt för dig.

Gonatt, älskar er!

Attached: 1510440724442.jpg (1600x1131, 362K)

>raser finns int-

Attached: 0974794908.png (611x715, 1.24M)

Trodde de som kom på idiotin med självkörande fordon att dödsolyckor aldrig skulle inträffa? Maskiner är ju dummare än människor (som programmerar dem) så hur skulle självkörande maskiner minska olyckor. Vem fan som är frisk i huvudet skulle sätta sig i ett fordon där en människa inte har kontrollen? Vem är så felknullad?

Det är bara att glömma att förarlösa bilar. tåg, båtar och plan ska vara en verklighet, Inte så länge människor är passagerare. Kanske raker men astronauter/kosmonauter litar/litade på sin tekniker eftersom det var en engångsförteelse i den stunden. En resa till och från jobbet kan inte vara en raketuppskjutning.

IDIOTER!

Litar mer på maskiner än människor favä. En dator blir aldrig trött, distraherad eller sätter sig bakom ratten full

Alltså jag har ca 40 år kvar här på jorden om jag sköter min kropp och inte råkar ut för cancer eller någon annan tråkigt sjukdom. Då går jag förhoppningsvis bort stilla någonstans i 80-års åldern runt ca 2060. Det ska bli riktigt intressant att se mänsklighetens förfall, för jag kommer att kanske uppleva den och se den (och hur det hände...otroligt fascinerande). Många år efter alla som idag påverkar världen. Jag är ung men ändå medelålders och jag kommer fortfarande ihåg när människan hade ett förnuft. Mina föräldrars generationer hade ett förnuft, min generation hade det och sen försvann förnuftet med alla barn födda på slutet av 90-talet.

Jag är helt övertygad att "ni" kommer lyckas sätta stackare i förarlösa fordon i framtiden, och de kommer att krocka och dö. Allt kommer att vara som vanligt. Bara lite "collateral damage". Bara mänsklighetens förfall. Jag vill uppleva det och skratta åt eländet och sen gå bort, stilla, och veta att jag levde i en bättre tid. Tack!

ok farfar

okej farfar...

Kom hem vita man

Attached: 1520788004623.jpg (1800x1800, 374K)

Ser inte ut som en man

TA MIG HEM
LANDSVÄGAR
TILL LANDET
JAG HÖR HEMMA

Attached: kievanrus.jpg (343x299, 79K)

ge mig en fucking bra anledning

Attached: 1505939074898.png (882x1289, 29K)

Bättre med ett dåligt liv än inget alls. Tänk på att du lever några få år i förhållande till den oändliga tid du inte gör det så även om det suger är det lika bra att dra ut på det.

Finns ingen anledning ATT ta ditt liv. Alla dör till slut så du vinner inget på det.

Du kan lika gärna gå ut och göra vad fan som helst. Ragga på tjejer, festa loss, brottas med en björn. Om du ändå vill ta ditt liv så spelar det ju ingen roll eller hur?

bra sa jag

Att du letar efter en anledning bevisar ju att du fortfarande har livsvilja. Tänk på vad jag sa, det finns ingen anledning att begå självmord.

finns ingen anledning att fortsätta leva, livscucken

>livscucken
vettu vad, jag ångrade mig. Snälla gör alla en tjänst och gå igenom med ditt självmord.

haha du har redan sagt det, kan inte ändra dig

Har ingen livsglädje, ingen impuls att få mig att vilja göra något. Inget suktar riktigt, jag har inga drömmar eller ambitioner, inga önskningar. Det är jobbigt att bara existera, jag gör väldigt lite på dagarna, att äta, dricka, sova, tvätta mig osv är mer eller mindre en plikt jag känner för min kropp. om jag inte begår självmord så kommer allt detta fortsätta tills jag dör på ett annat sätt.
Vad är meningen med det?
Varför inte dö nu?
Hundratusentals människor gör det varje år.

Som jag ser det är mitt största problem just det. Jag föll liksom igenom livets sprickor. Istället för att springa runt och göra saker helt naturligt och på automatik som alla andra så var jag seg, jag ville inte, såg ingen mening, ville vara ensam. Det finns såklart en anledning för det, dels för att jag blev misshandlad som barn. Men när man väl hamnat utanför så är det omöjligt att komma på rätt spår. Kan vara för att min uppväxt var rätt kulturlös, spenderade hela ungdomen framför datorn och frossade främst utländsk media och spel. Det kanske är rätt normalt nu men inte när jag växte upp.

Hursomhelst så vill jag inte vara här så länge till. Finns ingen mening i att dra ut på livet och uthärda bara för att självmord inte är så lustigt, det är ju tabu för en anledning. Mest för att det gör ont när folk dör men också för att vi människor(liv generellt) bara har det syftet, att överleva och fortplanta oss och självbevarelse instinkten är så stark. Vi föds, vi äter, vi knullar och dör. Det är vårt riktiga syfte, allt annat är slöseri på tid och vi måste ständigt hitta på saker för att orka med. Det handlar inte om att ge upp, det handlar om att livet krossar oss alla och att vi dör oavsett vad vi gör, vill eller tänker.

Attached: abyss.jpg (3008x2000, 658K)

åk till syrien och dö för en sak

Fast robotcuckar vill inte dö, de vill bara vinna offer os och tycka synd om sig själva, det värsta robotar vet är folk som har det sämre för då får de inte vara uppnärksamhetens fokus och vara den mest hjälplösa stackaren.

haha aa

>är sugen på pizza
>inga ställen öppnar före 11

Attached: 1388053824279.jpg (405x512, 151K)

varför ser ers majestät, Carl XVI Gustaf, ut som en sminkad kvinnlig pensionär ut på den här bilden?

Tycker jag inte att han gör

franska gener

ser oironiskt ut som min mormor

För att åldrande gör en androgyn.

T.ex. så spelades Sir Roderick Femm av Elspeth Dudgeon i The Old Dark House (1932).

Min tjej gjorde slut med mig idag :(

tråkigt att höra, har förhållandet gått dåligt länge?

Det tyckte inte jag. Hon sa att hon över helgen blivit stressad och börjat tänka på saker, tex. att vi inte har några gemensamma intressen och att jag inte är hennes romantiska typ. Kom lite ut ur intet. Jag tyckte att vi hade haft det rätt så bra, att vi njöt av att umgås med varandra.

fyfan svenska fiho

Det är bevisat att världens bästa förare är F1-förare. Sett till hastighet och medtävlande så har de minst antal olyckor sett till en koefficient satt av FiA. Hur har du tänkt dig att knäcka det faktum? Försök få en dator att utmana typ Lewis Hamilton eller Sebastian Vettel. Fattar ni hur omöjligt det är och F1-föraran blir bara bättre. Snart kommer nästa generation. Datorer kommer alltid ligga efter.

hon hade fått svart kuk av mdongo 100%

>framtidens bil kan broms på en femöringen
>en människa kan inte reagera på en femörings avstånd i 60+ km/h

nu då bruks-conny

>tror det är moln istället för lastbilar
>bromsar inte på en femöring
>dödar alla

>stannar bara för människor vid övergångsställen
>man hade inte ens dödmansgrepp så att människan i den kunde avbryta
Uber, inte ens en gång.

Intressant, var ni ihop länge?

Nä. Träffade henne i mitten av januari. Men två månader känns ju som inte så lite. Särskilt då detta var mitt första parförhållande.

God morgon.

Attached: 1520466208101.jpg (564x477, 107K)

Är väl inte mycket heller.
God morgon på dig

Attached: 1517491678385.png (700x960, 399K)

Morron!

Morgon

Attached: Gt+wanting+spiky+argonian+cock+unlike+delicious+barbed+khajiit+cock+_564ee0746acf5535f005c2f70af6a4e (1000x1314, 291K)

"Boten" skulle krascha runt kurva tre-fyra. Företag som Ferrari har varit med sen 50-talet och utvecklat bil och förare tillsammans. Du vet vad Ferrari är, eller hur? Miljarder har pumpats in för att låta människan styra. Tror du någon dumjävel som Tesla har någon chans att påverka världen. Glöm det. Framtiden är en ratt, en människa och hjälpmedel för människan. Resten kommer att självdö, som Ayn Rand.

Klart som fan att människor ska fortsätta att ratta fordon. Det finns inget alternativ.

så varför är robot länder som finland så bra på f1? schack och matt

KYAAAAAAA
*tacklar dig*

Människor har Övertro på teknik.
Självkörande bilar, är dumt - eftersom det finns så många parametrar.

Jag kan tänka mig att systemet för automatisk körning är beroende av en massa sensorer. Dessa sensorer måste ju fungera prickfritt. Förmodligen måste dom ha dubblerade sensorer.
Sedan ska alla sensorers signaler processas.

Till ex en infrakänslig sensor som ska känna av någon med kroppsvärme - kan ju bli problem med sådana om personen är väl påpälsad, och omgivningstemperaturen är samma som personen.

En vanlig radarsignal kan störas av ytor som reflekterar radarvågorna.

En dopplerradar känner av relativa rörelser. Men även den jobbar med vågor av något slag.

Ultraljudsensorer använder ljudvågor som också kan störas eller misstolkas.

Och naturligtvis även vanliga fotografiska vidoe-bilder kan misstolkas.

Vägar kan vara i dåligt skick, orsakar att hela bilen guppar kraftigt. Skräp kan flyga upp och fastna. Djur, insekter, fåglar kan hindra informationen till sensorerna.

Det är alltid samma visa: Först övertro på tekniska system. Detta är totalt säkert. Och sedan när det händer något så står dom bara där och verkar dumma.

Påminner mig att Volvo hade demonstration av ett krockfritt bromssystem, dom skulle demonstrera sitt fantastiskt krocksäkra system. Världspressen var samlad - nyhetsreportrar och kameramän skulle rapportera och filma demonstrationen av det fullständigt krocksäkra systemet. Det blev en kraftig smäll när demonstrationsbilen kolliderade med lastbilen.

Oj oj oj hej?

Varför är kvinnor så onda?

Attached: IMG_1342.png (486x552, 83K)

Bara du som är kass

>dkn läser bästa Flashbackstråden på länge