/norgetråden/

Morna, Sylvi-utgaven
Forrige:
youtube.com/watch?v=eVTXPUF4Oz4

Attached: morna.jpg (980x647, 442K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IgVFP5eErVI
instagram.com/p/BeYajn7jT24/?taken-by=francesca.antoniazzi
expressen.se/nyheter/brottscentralen/qs/de-ar-mannen-som-valdtar-tillsammans/
twitter.com/SFWRedditVideos

Denne tråden er herved boikottet fra en basert Norgeanon

>dfn leser jodler om at "hatet tapte"
Verden vil bedras

Attached: 1521537771601.jpg (650x367, 95K)

anarkister. fyfaen

Rasister har ingenting i Stortinget å gjore. Men hun gjorde det rette i dag å gikk av frivillig, det var bra gjort.

>hva er ironi

Du forventer vel ikke at alt-hoyre-fjottene skal forstå hva det er?

>Skjonner ikke at jeg skrev ironi, og du tror du vet hva ironi betyr. Heng deg.

jodel er fullstendig kreft.

F

Attached: 1521530268845.jpg (920x700, 136K)

>the virgin walk

/r/norge og diskusjon.no-brukere.

Hei G. Jeg er sjuk :(
Åssen gåre med deg?

Nå synes jeg vi nærmer oss svenske tilstander fåvæ

Attached: 1521337465572.jpg (708x480, 37K)

Gleder meg så jævlig til disse dustene begynner å bli voldelige av seg slik at man en gang for alle kan smadre dem.

Det er veldig mange hoyreorienterte på diskusjon.no.

glede ikke grue ok.

Vi har alltid hatt (((svenske tilstander))).. I Norge har det stort sett blitt brukt som et eksempel på at det er et stykke unna det totale forfall og at vi ikke trenger å bekymre oss, men realiteten er at vi er der allerede. Jodene har odelagt dette landet.

FrP burde ut av regjeringsposisjon fåvæ. De er et opposisjonsparti, de tåler ikke å sitte med ansvar og plikter og være nodt til å kompromisse. De har rett og slett ikke selvdisiplin nok, for eller siden kommer de til å plumpe ut med nye kleine uttalelser og alt-på-spissen tankegang og tvinge Erna opp i et hjorne igjen. Og Erna har bare vist i de siste dager at hun slett ikke skjuler jern under valkene.

>Vi har alltid hatt (((svenske tilstander)))

jepp, folk snakker og bruker det som at vi ikke er like ille som Sverige men jeg vil si vi er enda verre ute.

Ikke i politikk og samfunnsdelen av forumet i så fall. Der er det en skjonn forbrodring blant frimurere, sosialister, kommunister, antifa og annet degenerert soppel.

Störe bor aldri inn i en regjering. Din bavian

>svenske tilstander
>folk bruker det megmeguttrykket enda

youtube.com/watch?v=IgVFP5eErVI

Attached: 1457054788902.jpg (1550x1600, 443K)

Lurer på hva Carl I Hagen gjorde i sitt tidligere liv for å bli straffet så hardt i dette liv. tenk å ha rett i 40 år mens alle bare gjor narr.

Valkommen till klubben norge.
F

Så finn et alternativ som ikke er så dysfunksjonelt og hårsårt at det truer med å pælme alle lekene ut av barnevogna så fort noe går det imot.

Fortsatt greier de jo ikke se det. Jeg lurer egentlig på eksakt hvor stort forfallet må bli for realiteten treffer dem.. For eller senere så vil det jo få konsekvenser rent personlig i den fysiske sfære i form av reduserte ytelser fra staten hvilket utvilsomt de fleste innvandringsforkjempere får sine penger fra, men de flytter vel bare og så skylder de på at innvandringsmotstanderne ikke var tolerante nok eller noe tilsvarende sinnsykt ansvarsfraskrivende noe. Gud hvor jeg hater dem.

Vi fortjente ikke Carl.

Attached: nordisk.jpg (1876x1278, 2.16M)

Altså, han har jo rett i at innvandring skaper problemer hvis det er for mye av det, men ordene svenske tilstander er jo bare et "buzzword".

Siden folk som deg sitter på internett og drittbrever om jöder istedenfor å finne seg jv og få barn, så må Norge invitere utlendinger til Norge.

Så skyld på deg selv for å være en patetisk taper og soyagutt, ikke skyld på politikken til AP.

instagram.com/p/BeYajn7jT24/?taken-by=francesca.antoniazzi

Hun måtte virkelig dekke seg til med en faens kamel-emoji.

Vi "må" ha innvandring på grunn av (((okonomiske teorier))) som tilsier at vi må ha konstant vekst etc..

>så må Norge invitere utlendinger til Norge
Norge MÅ ingenting.

Det var faktisk veldig stygt gjort av henne

Attached: julia7.jpg (827x961, 89K)

>så må Norge invitere utlendinger til Norge
dette. norge trenger flere kebabteknikkere som kan betale pensjonene våre og ta vare på oss når vi er gamle. hva skulle vi gjort uten 30 000 arbeidsledige somaliere.

Det er damene som ikke vil ha barn din idiot. De vil heller ha en laaaaaang utdanning og karrière som blomstrer av feminisme og kalle alle til hoyre for SP rasister og nazier for sitt eget selvbilde, også hooker de opp med utlendinger for å få status i samfunnet for at alle skal se på hun som åpen og inkluderende slik at hun kan blomstre på sosial media.

Jojo, vi trenger jo saksbehandlere som prater språket deres på NAV og trikkeforere til å ta seg av befolkninsokningen av innvandrere som betaler for seg med velferdsgoder.

De blir ikke eldre de innvandrerne som vi må invitere altså? Eller må vi hente inn fler når de blir gamle og ikke har gitt oss tilstrekkelig vekst da også?
Og alle er jo nordmenn om de bare vil.

>så må Norge invitere utlendinger til Norge.
Er du i stand til kritisk tenking?

Ikke direkte stygt, jeg kan forstå hvorfor hun gjorde det, men videoen hadde vært så mye bedre hvis hun hadde latt være.

Vi skylder vaar takk for denne situasjonen til den evige jode.

NORGE ER KEKED

LA MOXNES KNULLE 2D DAMA DI

DU HAR IKKE NOE VALG

REEEEEEEEEE

De klager jo allerede nå over at vi har hvitt privilegium. Tror ikke de står der å torker deg bak når de er i flertall. Tror ikke de vil gi deg pensjonen din da heller jeg.
Tror de bare som alle andre steder begynner å slakte deg ned når du og din gruppe ikke lenger har noe makt.

>til hoyre for SP
>han tror SP er sentrumsparti

Hvorfor er dere så imot innvandrere? Har dere blitt mobbet av pakistanere eller noe?

nå må du gi deg.

expressen.se/nyheter/brottscentralen/qs/de-ar-mannen-som-valdtar-tillsammans/

>En tredjedel av dem hade tidigare dömts för brott i Sverige och en övervägande majoritet av dem är födda utomlands eller i Sverige av två utländska föräldrar.

sverige er det nye england

>Vi "må" ha innvandring på grunn av (((okonomiske teorier))) som tilsier at vi må ha konstant vekst etc..

Vi må ha innvandring bare for å ha nok folk til å opprettholde det nåværende samfunnet din jævla ignorante tölper.

I 2017 ble det födt 56000 nye nordmenn som er bokstavelig talt historisk lavt. Det er 1.62 per kvinne.

Tror du det går ann å opprettholde en sivilisasjon når folk ikke engang får nok barn til å erstatte foreldrene?

>vræææl vræææl det er damene som ikke vil ha barn!
>Jeg er egentlig bra nok for de, de jævla horene bare vil ikke ha meg, vræææl vræææl

Akkurat ja.

Liker ikke lukta av negere fåvæ

Du skjonner ikke hvilken urett det er mot den arbeidende delen av befolkningen å ta inn mengder mennesker som kun lever av velferdsordninger eller "jobber" på subsidierte arbeidsplasser?

Ja, joss, noen må jo ha blitt mobbet for å være i mot innvandring.

Til reddit med deg.

Hvem skal ta opp lån og utsette den ökonomiske kollapsen litt til om vi ikke tar inn flere utlendinger? Norske folk har jo mer lån enn de kan betjene og noen må ta over stafettpinnen.

>opprettholde det nåværende samfunnet

Hvordan opprettholder innvandrerne det nåværende samfunnet når absolutt alle folkegrupper som er fra ikke vestlige land gir - inntekt i statskassa? jeg bare spor

Så det går ikke ann å påvirke fodselsraten? Det visste jeg ikke.

>han tror SP er sentrumsparti

Nei. Er du dum? Alle partier som er til hoyre for SP er rasister i folge SV. Jeg kaller ikke SP en sentrumsparti, noe de åpenbart ikke er din klovn.

homeostasis.
det blir vanskelig helt til den generasjon av eldre dor, men så vil det jevne seg ut igjen. og antageligvis komme en ny baby boom.

>baserte björne blåser kokohöyre til helvete ut
for en tid å være i live!

Attached: 1521541783704[1].png (1308x824, 1.43M)

Jeg snakker ikke om innvandring fra "ikke-vestlige land". Jeg snakker om innvandring generelt din forbanna mongo.

Jeg synes ikke det er riktig at mine pensjonspenger skal brukes til å brǿdfǿ Ali Osman Mohammad med sine 16 barn som kom hit ved å lyve på en asylsǿknad siden han ikke gidder å jobbe i hjemlandet. Hvorfor skal jeg måtte jobbe til jeg er 85 mens de slipper å lǿfte en finger?

Som om dere naut jobber. Han her er overlege.

Attached: images (3).jpg (267x189, 5K)

Grunnen til at det fodes lite nordmenn er blant annet på grunn av at nordmenn ikke har råd til bolig pga det okte presset som har kommet av velferdsordningene og innvandringen. Så må du heller ikke glemme at den norske kvinne har blitt forpestet med jodisk tankegods om likestilling og feminisme og at det eneste hun bor gjore her i livet er å knulle til hun er 38 år gammel og jage en meningslos karriere for hun endelg innser at hun er en verdilos hore.

På tross av dette så trenger vi ikke å importere velferdsmottagere din jævla redditbruker.

Hvor ofte ser du folk klager over innvandring fra Sverigie, Danmark og England her? Faen du er dum ass.

>forbanna mongo

tror du de som stotter Sylvi er sinna på polakker og svensker?

Og? Tror du at en arabisk overlege forandrer på at innvandrere er en stor belastning og et gigantisk pengesluk?

>ikke har råd til bolig pga det okte presset som har kommet av velferdsordningene og innvandringen

Dette henger ikke på greip i det hele tatt din idiot. Hvordan henger disse tingene sammen i det hele tatt?

Du burde kanskje ta et kurs i statistikk.

>Det som gjor meg mest urolig er at en så slov kniv som Listhaug kan bli landets justisminister.

Etikeren sjol sa det best.

>Hvor ofte ser du folk klager over innvandring fra Sverigie, Danmark og England her?

Jeg ser folk klage over "innvandring". Det at folk ikke evner å diskriminere hva de mener med det ordet, men bare sutrer over jöder i steden, gjör det vanskelig å sile vekk mökka.

>Jeg er så tilbakestående at jeg skjonner ikke at det er en fordel å ha bolig om man vil stifte familie og at innvandringen og velferdsordningene gjor at en stor andel av boligparken blir beslaglagt.

Please stikk tilbake til reddit din jævla nigger.

Ja, de også, når de får somla seg til det. Fortell dem om en polakk som sa kurwa til deg så starter de opp om dem også.

hvorfor foler du trangen til å banne og skjelle ut hver eneste en du brever med.

De er ikke et pengesluk. Du forstår ikke hvordan penger virker. Hver person kan så og sies pantsettes. Hvert eneste menneske har en verdi og bankene lager en skyggekonto på deg så fort du blir myndig, denne bruker de til å kunne trykke mer penger. Innvandringen er en pengemaskin.

hvem er "dem"?

Om mennesker = penger så skulle jo innvandring bare fort til velstand, noe det ikke gjor din dumme nigger

Oslo kommune har presset boligprisene i Oslo langt opp ved å kjǿpe opp alle de billige boligene for å leie ut til innvandrere. I 2016 brukte de nesten en milliard på å kjǿpe leiligheter. Andre kommuner har gjort tilsvarende.

>Han mener oppriktig at staten bare gir utlendinger hus gratis

Hvor mye konspiratorisk soyamelk drikker du om dagen, helt ærlig talt?

>Bare
Forklar?

Jaja, selvfölgelig, det er DERFOR boligprisene i Oslo er så höye. Det har selvfögelig ingenting med å gjöre at folk som bor i Oslo har absurd höye lönninger og folk som selger hus kan både leie ut og selge for mye höyere priser enn andre deler av landet fordi folk er villig til å betale for det.

Og i stedet satte de inn fokkings Sandberg, som er enda mer av et profesjonelt troll, og skarpheten... jeg mener, bare se på mannen. Det ser ut som om det mangler noen kromosomer her og der.

Basen til Listhaug.

smeller det i trynet på disse svartingene snart eller?....

Spar meg. Det er du som er soyagutten her nigger.

Staten gir ikke vekk boliger, men de kjoper boliger på det private markedet for å huse innvandrere som innvandrerne igjen "betaler" med velferdsgoder din dumme redditnigger.

implying at han er verre enn noen av de andre sosialdemokratene.

Oslo kommune sitter på 10% av boligmarkedet, som jo er hoyt, men ikke hoyt nok til å stotte teorien din.

Hadde Frp styrt landet når vi fant oljen, hadde vi alle vært rike.

>alle de billige boligene

de har kjopt 1 bolig pr dag på Oslos beste vest, til langt over takts hver gang.

Det er bare 15 år gamle jenter som sier "fuckings" i setninger.

Attached: Per-Sandberg.jpg (757x960, 100K)

>vær ung boligkjöper
>vær dum nok til å bosette deg i oschlo
>gi bud på bolig
>staten kommer inn og byr over deg uansett hva du byr fordi de har ubegrensede midler i forhold til vanlige folk
men egentlig bryr jeg meg ikke om hva som skjer i oslo. når 25% av befolkningen stemmer på sv, mdg og rödt kan de bare ha det så godt.
skal aldri bo der mer.

Kun om "vi alle" defineres som rikmannsherrene deres. FrP er like hengivne til bedriftspampene som alle andre, de pakker det bare inn i populistisk glanspapir.

Eg er faktisk nysgjerrig på kvifor ikkje fiske og havbruk er nasjonalisert eigentleg. Er vel ein ressurs på lik linje med olje. Til og med fornybar.

Oschlo er et hol. Gå på gata, uansett hvor så ser du minst 70% utlendinger fra 3 verden.

Og det er bare slovinger som ikke har noe å bidra med som angriper formen til et argument heller enn selve argumentet.

Liker meg i Oslo, jeg.

>Det ser ut som om det mangler noen kromosomer her og der.

ja nei du dette argumentet skulle jeg virkelig ha satt meg ned å tenkt meg godt om for jeg "angrep"

Attached: 8732.jpg (258x245, 12K)

jeg også fåvæ

Attached: 1513230089000.gif (630x630, 26K)

DUBBING AV SPILLEFILMER!
Hvor kleint syns du det er/ikke er å se en Hollywood-skuespiller på skjermen og så hore det smelle ut setninger på totning eller verre fra kjeften deres?

Utelukkende for å huse "unge enslige asylsokere" som betyr 30 år gamle afghanere uten identitetspapirer.

Sikkert bedre enn hjemlandet ditt eller foreldrene dine.

>står opp kl 09
>ingen jobb
>seks års hull på CV-en
Jepp, da er jeg klar for en ny lang dag. Allerede vært ute en tur på matbutikken. Hva skal man ta seg til?

tenk deg den stakkaren som får disse som nabo.

>jobb hardt hver eneste dag på skolen
>få 6 i snitt så man kommer inn på medisin
>bruk 5 år av studielivet ditt på kun lesing og knallhard jobbing hver eneste ukedag og helg
>ha ekstra jobb i tillegg for å spare kapital
>endelig har du nok penger til å ta opp lån i banken
>du kjoper din forste leilighet, du har greid det. du har jobbet 24/7 hver eneste dag siden du var 5 år på forse skoledag.
>*noen går i trappa i det du får nokkelen til leiligheten*
>*wallah bror fet leilighet*

fyfaen tror jeg hadde hengt meg selv fåvæ

Meld deg på voksenopplæringen?

Jeg har ikke barn, så slipper å se dubbede filmer fåvæ. Når det skal sies pleier norsk dubbing av disneyfilmer og sånn å holde en ganske höy standard.