kurdipainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
yle.fi
youtube.com
ylilauta.org
youtu.be
twitter.com
meitsi ei kuvas
töhö
anime
eka
nyt oli kyllä huono yritys
Aikamoisia noita-akkoja
Lisää neekereitä suomeen
this is niggers bitches?
eka
Ninja!!
jees veri mats
Ninja! (poika)
Hmmmh, juu...
babushka?
Toi piirrosjälki näyttää jotenkin tutulta...
I saw Jordan Peterson at a grocery store in Toronto yesterday. I told him how cool it was to meet him in person, but I didn’t want to be a douche and bother him and ask him for photos or anything.
He said, "It's no problem, I love to meet my fans".
I was impressed, and all I could say was "I love your lectures", but he kept excitedly cutting me off with fatherly advice and giving me warm hand gestures. I walked away and continued with my shopping, and I heard him chuckle pleasantly as I walked off. When I came to pay for my stuff up front I saw Jordan waiting in line with just a few organic granola bars in his hand ready to pay.
The girl at the counter was very nice about it and professional, and was like "sir, did you find everything OK tonight?" At first he kept pretending that he was just a normal guy, but eventually let her know that the service was outstanding and that even he, the most influential public intellectual in the Western world right now, was impressed.
When she started scanning the bars individually, Jordan stopped her and told her she could just scan them in bulk "to prevent any line holdups" and then turned around and smiled at me. I think that's very considerate. After she scanned just one bar, quickly calculated the total, and put them in a bag and started to say the price, Jordan simply handed the cashier a hundred dollar bill and told her to keep the change.
mitä mieltä ootte tällasista?
Tosi hauska. Kirjoititko itse?
Normotkin oppii tunnistamaan ne pulleat posket ja harmaakaihisilmät.
futakyrpä sopii niille erinomaisesti
*oispattelee voimakkaasti*
enhän mää mitään noi hienoo osais kirjottaa
realy, my babushka on Sup Forums.
Lääh puuh.
jees jees
how do I get a finnish gf?
mikä ois hyvä tv sarja
Goodnight, i going to sleep.
good bye
Lotgh
Tempparit alkaa ihan just nelosella
Ei tuo niin kaukana ole nykymenosta. Katoin netflixistä sen Rotten sarjan kanajakson ja ne ameriikan kanat ainakin on jalostettu niin pitkälle että ne kasvaa täyteen mittaan parissa kuukaudessa ja lihaa on niin paljon ympärillä että kuolevat kuin läskisamit jos lämpötila vähän nousee.
nähty
The Night Of
Dekalog
Young Pope
Quarry
Gomorrah
gomorrah on tusinaa ja night of hirveetä paskaa
yle.fi
>Donald Trump allekirjoitti määräyksen: Kiinalaistuotteille 40 tai 50 miljardin euron tullit
>Kiina luvannut vastata tulleihin
Se on sitten kauppasota noiden kahden välillä. EU jäi ainakin toistaiseks tullien ulkopuollle.
Onko Venäjästä kuulunut mitään? Se on ilmeisesti jopa isompi teräksenviejä jenkkilään kuin Kiina ja jää tullin jalkoihin, varsinkin kun se ei edes tuota kovin kummoista erikoisterästä vaan lähinnä massaa.
>ette koskaan päihitä irlantilaisia
>englanniksi
juuh.
Night of on parasta mitä HBO on työntänyt ulos Todellisen Etsivän jälkeen
Joko se muuri on rakennettu?
neekeri_syö_popkornia.gif
töpörödött törpördögök! :D
saa nähdä miten käy
Kiinan takataskusta voi kaivaa tuon summan kevyesti, mutta periaatteen ja ennakkotapauksen nimissä eivät halua kuitenkaan
Muistakaa meditoida ja harrastaa päivittäistä liikuntaa
Taas nukkumaan ilman nyymiä viekussa...
Nyymi on kova, kylmä ja haisee pahalle. Ei sellaista kannata viereen päästää
Ootko just semmoinen?
*läpsii nyymiä slerballa naamaan*
Opitkos olemaan...
*oppii olemaan*
Chancing my arm here, but do any of you know a good website/app to learn finnish
*ei opi olemaan*
Tarvitsen lisää slerbaa!
the sticky in Sup Forums.org/int/
Nyymit on pehmoisia, lämpimiä ja ihania. Pieni haju ei haittaisi
google translate.
type your stuff in, press enter after every word and press the voice button.
it's mostly accurate
mulla on salaisuus jota kukaan ei tiedä
Li painos, hyvää
*hiipii homona lankaan*
Kattokaa ryssien versiota Nalle Puhista
youtube.com
Literally no reason ever to learn finnish. It's difficult and only spoken by 5 million people
Aika karvalakkiversio
*jättää paskansa keskelle lankaa*
Nyymi?!
Miks sää otit kun pippelin esille?!
Laita se pois!
Aye but I'm having notions about moving to Finland in a few years. Probably never happen but worst case scenario I understand more metal lyrics
Vois opetella näkemään selkounia joka yö ja alkaa elää onnellista elämää unissa. Sitten vaan käyttää valtaosan päivästä nukkumiseen.
ei kannata.
suosittelen runkkaamista ja juopottelua
Virkamiesruotsi ykdeksältä.
Huh hels nyt loppu ryyppäys
Näin viimeksi viime yönä selkounta. Niissä tuppaa olemaan hauskinta se tutkiskelu, sillä en ainakaan itse saa niitä kestämään muutamaa minuuttia pidempään. Olisikohan tuo ehkä jopa 5 min kestänyt, kun tuntui niin saatanan pitkälti.
Leijuin ympäriinsä ja tutkiskelin sitä unimaailmaa. Se on myös jännä, että vaikka siinä on tavallaan tietoisessa tilassa, niin ihmeelliset maastot ja omituiset rakennelmat tuntuvat silti ihan järkeviltä, kunnes herää ja miettii että mitä vittua.
lycka vitun till vaan sitten
Täs on mun vaimo. Sanokaa jotain positiivista!
Vähän nuorehkon näköinen
Ootko kade?
hyvä imeen pip-peliä
Liskodiskot tulille
Juuh. Haluisin imeä sun vaimun varpaita ja möyriä sen edessä poljettavana
>laivahuora vaimo
hyvää yötä kaikille
*demonic nyymi detected* *performing security lockdown*
pröt pröt pröt pierustaa
peräpuoli lemustaa
Itse sain selkounen ja se vitun uni alkoi niskuroimaan
Aloin toivomaan kaikkea että "Mä haluan lentää!! Haluan panna pilua!!" Ja sieltä vaan tuli joku vanha ukko aina kertomaan mulle että ei onnistu.
pöööööö :DDD
jaahas nykyään on sitten pakko tehdä noita kusisimpia captchoja kun tämä ei suostu antamaan enää niitä missä klikataan vain pari kuvaa ja jos rämpyttää seuraavaa niin koko paska menee jumiin eikä voi postata ollenkaan
harmin loista
jos löytyy 4kaani X niin pistä force noscript captcha
on toiminut paljon paremmin että ei oo mitään vitun vammaisia animaatioita mutta ne on alkanut jutkuttaa senkin suhteen että se väkisin pistää sut uusimaan niitä välillä ja sanoo että "eipä ollu"
Kuuntelen tätä
youtu.be
selittäkää miten nicorette hinnoittelee tuotteensa. aski sätkää maksaa 6 euroa, nicoretten nikotiini sumute jossa on "150 käyttökertaa" maksaa 30 euroa. sen sumutteen valmistus maksaa varmaa alle 2 euroa. niksa purkka taas on ihan oma asteen kusetus.
Mitä mieltä olette nimestä "Anni"? Menin johonkin lankaan ja joku suomalainen väitti että Anni on vaan "suomenruotsalaisten" käyttämä etunimi.
>aski sätkää maksaa 6 euroa
puolet tosta jos ihan sätkistä puhutaan
t. rotta-nikotinisti-pro
se oli varmaan jostain vantaalta jossa on vaan jotain nico ceellä tier nimiä
riparilla oli isonen jonka nimi oli anni ja olin ihastunut siihen
se sanoi että se haluaisi minunlaisen poikaystävän enkä tiennyt mitä tehdä
Ite oon Vantaalta ja oon sitä mieltä et Anni on tosi yleinen nimi naisilla. Se yritti perustella et joku suomiprofiilissa tinderissä oli hurri koska sen nimi oli "Anni".
No, ensi kerralla nyymi sitten titetää.
Itsellä meni aikoinaan monta yötä (selkounta) opetella lentämään. Ensimmäisellä kerralla onnistuin vain leijumaan vahvan tuulen mukana joitakin metrejä ilmassa, joka sekin kyllä oli helvetin siistiä. Oikeastaan en koskaan ole oppinut lentämään kunnolla, kunhan vain se tuulen mukana leijuminen on helpompaa ja leijailen korkeammalla. Joissain harvoissa unissa olen onnistunut lentämään kuin Superman ohjaten itseäni ojennetulla kädellä eteenpäin ilmassa.
Viime yönä oli vaikeuksia leijua edes pieniä matkoja tai hypätä monta metriä ilmaan. En ole pitkään aikaan nähnyt selkounia vakituisesti, joten kaikki tällaiset taidot ovat kadonneet. Aikoinaan waifuttelin ja näin niitä aika usein.
Siitä on 7 vuotta kun mua on viimeksi sanottu söpöksi
Oho lainasin itseäni
apustaja apustaa
normojen ongelmat ei kiinnosta minua
oispatat minua edelleen, Eppi
siis aski maksaa 6 euroa, ja siitä "eroon pääseminen" maksaa 5 kertaa enemmän. juutalaiset tms
No niin, koetetaas napata vähän shut-eyeä.