USA - editie
Toegelaten: liefhebbers van God en vrijheid
Niet-toegelaten: communisten, progressievelingen en atheïsten
USA - editie
Toegelaten: liefhebbers van God en vrijheid
Niet-toegelaten: communisten, progressievelingen en atheïsten
Other urls found in this thread:
edition.cnn.com
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
youtu.be
youtube.com
youtu.be
twitter.com
4 uur!
>15:35:53
>je zal maar zo dom zijn als nootjood
Ik heb medelijden met hem oetz
edition.cnn.com
Islam is een religie van vrede.
wacht totdat je de-
OH NEE NEE NEE NEE
Dood aan amerika (is grapje aivd!)
>dvw letterlijk te slim om een discussie aan te gaan met deze mongool
Je bent letterlijk te dom om me te begrijpen. Je bent zelf zo dom dat je niet eens begrijpt dat je dommer bent dan mij (Dunning-krugereffect).
Laatst had ik een discussie met iemand over opslagcapaciteit toen die persoon de termen bits en bytes dooreenhaalde en toen ik hem er op wees dat het niet hetzelfde was, keek hij me plots aan alsof ik een hond had geslacht.
Ik probeer je niet te beledigen hoor, ik weet goed genoeg dat je me niet begrijpt, ik wil je gewoon attent maken op je onkunde zodat je er hopelijk iets uit leert.
t.
Het was geen 4 uur krijg maar een referentie naar mijn vorige paal
Je hebt letterlijk 0 (nul) argumenten gegeven in een half uur tijd. Denk daar maar eens over na.
AHAHAHAHAHAHAHAHA
NEE STOP
JE KAN DIT NIET M-
AHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAH
te veel Sup Forums heeft zijn kut brein opgekankerd
Niet hem maar nog steeds geen argument.
>nootjooddraad
o jee
Oetz vind ik discussies niet echt iets om boos over te worden, met dit soort dingen moet je gewoon koel blijven.
waarom zou ik argumenten hebben als er eigenlijk geen discussie is? Je paald Sup Forums miems en je wacht dat ik mijn tijd verspild voor niks?
Zeg het met mij:
IK
HEB
NIKS
TE
VERBERGEN
Nog steeds geen argument.
RIIIIEEEEE DE ISSSLAAAMMMM JONGUNS
>wees mij
>klap jonko na de les
>zit stonk in de trein, verveel mezelf
>beslis om al wat sigaretten te rollen om mezelf te vermaken
>rol lekker strakke garo, perfect afgewerkt
>tabak aan de kop van mijn saf netjes afgerond, vloei omsluit filter prachtig
>onbewust neem ik mijn aansteker en steek ik mijn kankerstok aan in de trein
>ben zo stonk dat ik dit niet door heb
>iedereen staart mij aan, hoor gekuch maar heb oortjes in
>gozer voor mij kijkt heel boos
>vrouw naast mij gaat ergens anders zitten
>mgw ik door heb dat ik rook in de trein
kanker wat schaam ik mij
Met alle respect, maar je beweert dat de aanslagen in West-Europa te herleiden zijn tot een onverklaarbare, mondiale trend van steeds meer aanslagen met de Filipijnen en Brazielië als voorbeeld.
Wanneer ik je "argument" uiteenhaal en de oorzaak van het toenemend geweld in de Filipijnen en Brazilië verklaar is dit je volgend "inhoudelijk argument":
>De filipijnen zijn rechts. ISIS neemt letterlijk een stad in.
Geen idee hoe dit inhoudelijk beantwoord op mijn punt over de Filipijnen, of hoe dit de wereldwijde tendens verklaart.
>Amerika is redelijk rechts nu met trump. Meer aanslagen.
Niet eens een correcte zin, maar ook inhoudelijk blijf je wat achterwege. Meer aanslagen, hoe, waarom, wanneer, welke parameters gebruik je om iets als aanslag te definiëren?
>Belgen zijn vrij racistisch, aanslagen.
Opnieuw geen correcte zinsbouw toegepast, ik snap dus ook niet wat je ermee bedoelt.
"buurman is vrij racistisch, brand"
Snap jij wat ik bedoel? Nee, dat bedoel ik, denk eerst na voor je wat neerpent.
>Frankrijk is een verloren zaak.
Zelfde als hierboven, welke parameters om iets als "verloren zaak" te definiëren? Op economisch, maatschappelijk, cultureel vlak? Op al deze vlakken? Of een combinatie van de voorgaande? Militair kan sowieso niet zijn ,want Frankrijk geldt nog steeds als een militaire grootmacht in Afrika en zowat het enige land in de Unie met slagkracht en projectiekracht. Cultureel ook nog steeds een invloedrijk land.
>Nederland was vrij links, geen aanslagen.
Het Nederlands kabinet valt moeilijk te definiëren als "links", maar ook nu weer snap ik niet wat je met "links Nederland" bedoelt.
Is de bevolking links? Zijn er veel hulporganisaties, bedoel je dat ze verwelkomend zijn voor vluchtelingen, of bedoel je dat Nederland op het wereldtoneel een voorvechter is voor "mensenrechten" of gewoon omdat ze een andere definitie van "terrorisme" gebruiken waardoor er minder gevallen als terrorisme erkend worden?
>klein groepje extremisten op de straat is zijn argument
>Cultureel ook nog steeds een invloedrijk land.
ik hoop dat je er voor springt volgende keer
hopelijk loop ik je niet tegen het lijf
dog bless
Yea fuck off, the Belgian cocksucker is the only one who adores your mediocre country.
Nog steeds geen argument.
Oké.
Dat kleine groepje extremisten representeert geen daadwerkelijke bedreiging voor de maatschappij in het algemeen.
twitch punt tv/koffieanon
Stroom begonnen. Ik zie jullie zo.
Nee maar de statistieken wel.
>Liberalen willen hier een burka om doen.
wat een debiele draad weer
en ik heb niks beters te doen dan wachten tot curvy supermodel op tv is
Ik weet niet over welke je het daar hebt.
Aanslagen in de VS.
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
In Nederland is de bevolking veel opener dan in België. Waardoor moslims sneller gaan integreren.
Ik wil zeggen dat het niet echt uitmaakt welk type overheid een land heeft, als je via het internet duizenden kan radicaliseren. De oorzaken zijn een mix van welvaart, demografie en natuurlijk ook een beetje politiek klimaat. Maar politiek klimaat is een weerspiegeling van wat de bevolking denkt en voelt. Mensen stemmen vooral rechts als ze bang zijn. Dus meer rechtse overheden zijn het gevolg van deze aanslagen.
Dat ISIS een algemene wereldwijde tendens (probleem) is kan je toch niet ontkennen? Is het soms toevallig dat er in Australië plots terroristische aanslagen zijn?
Wat een argument.
volgens mij is dat een debiele twitch hoer die mag gewoon gestenigd worden
m-mediocre?
kek probably some amsterdam cunt whose obsessed with us dont listen to him usa #1
Well I always try to be fair; can't call it shit either.
USA is unironically the best country out there
Negeer hem maar gewoon. In de vorige draad had ik ongeveer dezelfde "discussie" met geen-argument-user. Andere mensen geven argumenten, hij antwoordt met "geen argument" en een stom plaatje dat geen tetten is. Hij beargumenteert niet eens waarom het geen argument is. Ik denk dat hij eigenlijk bedoelt dat hij zelf geen argument heeft, niet dat de paal waar hij op reageert geen argument bevat.
>en.wikipedia.org
>2014
>en.wikipedia.org
>2015
>en.wikipedia.org
>2015
>en.wikipedia.org
>2016
Je zei eerst dat het door Donald Trump kwam. Donald Trump is pas president sinds 20 januari 2017.
...
>Dat ISIS een algemene wereldwijde tendens (probleem) is kan je toch niet ontkennen? Is het soms toevallig dat er in Australië plots terroristische aanslagen zijn?
protip: het aantal islamitische aanslagen kan rechtstreeks gelinkt worden aan het aantal moslim er in een bepaald gebied woont.
Die logica gaat enkel echter op voor de Islam, bij het Katholicisme of pakweg Zoroastrisme is er geen tendens op te merken.
I went there and it was a shithole. I even went to the """"rich"""" parts but it was shit as well. Full of mutts too. I was glad to be home again. The only thing that was worth going to was the national parks
Van je geliefde liberale nieuwsbron.
en.wikipedia.org
kijk eens dit lijstje en denk een beetje
terroristen doden meer mensen in Moslim landen dan europe of in de VS
>Hij beargumenteert niet eens waarom het geen argument is.
Zoals jij nu doet?
>Dvw Baudet nog geen minister President is
>terroristen doden meer mensen in Moslim landen dan europe of in de VS
Omdat daar meer moslims zijn?
Ook:
>hoofdletters
>punctuatie
>europe
>Moslim landen
kerel
walen uit
ja een echte Sup Forums mongool
nee omdat er is een crisis in de moslim wereld in het algemene
>ja een echte Sup Forums mongool
Geen argument.
nee jij
non toi
>nee omdat er is een crisis in de moslim wereld in het algemene
Verklaar je nader.
Ik veronderstel dat je hiermee het toenemend karakter van het Wahabisme en Salafisme binnenin de Islam bedoelt, maar dan betekent het ook dat het geen probleem is binnen de "moslim wereld", maar binnen de Islam.
Ook weeral:
>hoofdletters
>punctuaties
ed
Hier heb ik een argument voor je.
Je hebt een punt, maar in die logica kan je ook zeggen dat het aantal aanslagen die boeddhistische monniken uitvoeren tegen moslims afhankelijk is van het aantal monniken dat er in een gebied wonen. (Sri Lanka)
Het ding is, de moslims zijn hier. En onze generatie heeft er niks met te maken. Wat is de oplossing? Je turkse buurman haten omdat hij hier geboren is?
dit is niet gebeurt
>Het ding is, de moslims zijn hier. En onze generatie heeft er niks met te maken. Wat is de oplossing? Je turkse buurman haten omdat hij hier geboren is?
Ik haalde in de vorige draad al aan dat ik mensen niet inherent haat omwille van hun afkomst. Ook dat ik ervaar dat de gemiddelde moslim meer respect heeft voor het katholicisme dan een Westerse atheïst.
Ik haat mensen pas na hun daden, omdat ze stinken en zich niet wassen, omdat ze het normaal vinden om met hun slippers op straat te komen elke dag van het jaar, nadat ze geen Nederlands spreken, of continu liegen en bedriegen.
Bewijs voor het continu liegen en bedriegen?
Stop met sliden.
Wat is hier zo bijzonder aan?
Waarom kijken zoveel mensen naar die stroom?
>onironisch moeslims haten
Heb je ooit zigeuners ontmoet?
Veel jonge Arabische mannen bedriegen en liegen ook vaak en komen vaker in contact met de criminele wereld. Je leert om terughoudend te zijn nadat bepaalde zaken steeds weer opnieuw bevestigd worden.
"Is dit nu wat de Islam je leert?" is een goede manier om ze te doen terugtrekken, dan kijken ze wat boos, nadenkend de grond aan en mompelen ze wat terwijl ze weggaan. Je hebt er wel wat ballen voor nodig om het te zeggen.
Inderdaad gewoon een hoop islamophoben. Negeer ze gewoon.
youtube.com
Oké dat is niet echt bewijs maar eerder jouw interpretatie, en je criminelen liegen maar ten eerste zijn de meeste geen criminelen en criminelen kunnen ook vaak weer redelijke burgers worden.
Waar zijn zijn tanden plots naartoe?
>vallen voor de aziatenmiem
kut, ik dacht dat ik op Sup Forumsnederdraad zat
hoe kom ik van /s/asian?
Dit is nu officieel een tettendraad.
>spleetogen
>criminelen kunnen ook vaak weer redelijke burgers worden.
Eens er contact is met de criminele wereld is die kans wel serieus ingeperkt.
Je onderschat het juridisch stelsel in België ook, het gevangeniswezen is de facto afgeschaft en gevangenisstraffen worden amper nog uitgedeeld hier.
Misschien heb jij als Nederlander nog vertrouwen in je medemens, maar verkrachters, dieven, overvallers die vliegen al lang niet meer de cel in hier.
Als ik weer in contact kom met een licht-agressieve jongeman dan gaan alle alarmbellen bij me af, meer dan eens heeft er al eentje met een mes naar me zitten zwaaien.
beter?
zo mooi...
lieve hond
zit die jongen nu al in een bende?
hnnnnggggggg
IK WIL NU EEN ORIENTAALSE VD
Zie hier, een echte vrouw
IK WIL NU EEN KYLIE JENNER VD