Sverigetråden

Attached: 1447204226614.png (1200x936, 116K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yrMX0KB-x44
twitter.com/AnonBabble

hatar alla niggers, judar och blattar.

>svart
Varför? Borde det inte vara en SVHO?

Attached: 1521586873360.png (960x720, 1.28M)

ska jag göra något produktivt eller börja spela wow igen?

Skaffa en flickvän. Det hjälper mot all psykisk ohälsa.

Attached: 1521941153831.jpg (802x1038, 261K)

>känner för att rungka
>går in på /gif/
>"Blonde WHITE blue eyed ARYAN girls getting BLACKED by BBC"
>168 svar
vad fan är det här för hanrejer egentligen

Attached: 24sg124xb.jpg (780x438, 41K)

Kompromissa och börja spela runescape (old school så klart)

>dkn blev inte född som en tuttko
>dkn blev istället född till att vara en vek, kort och IQ-befriad man

Attached: Blank_5e1b14af2f8434e32b99956d181ff82d.jpg (540x282, 51K)

bokstavligen mitt liv

Rätta till dina föräldrars misstag då

Attached: 1519143419103.png (830x844, 166K)

Länk

Attached: GylwzT8.png (448x723, 414K)

kan inte komma om det inte är en vit tjej som blir dominerad av 20 negrer medans en patetisk vit man runkar i hörnet

Varför kan inte EU bara förenas som ett land? Inser ni hur mäktiga man hade blivit?

>26:e mars
>snöar i Göteborg

ping klimatcuckarna

Attached: 1521813750143.jpg (600x600, 68K)

detta är väl vad alla vita nationalister vill?

>mäktiga
Mm, dock inte befolkningen.

Oironiskt rannsaka dig själv

Attached: 1498050137099.jpg (407x355, 19K)

>nämnde det idag i skolan
>"jo men det kallas season creeping, det är en effekt av klimatförstöring" säger en tjej i klassen
>kollar upp det
>Season creeping är att global uppvärmning skulle orsaka att våren kommer tidigare enligt wikipedia
hmmm

språkbarriärer och kulturkrockar

Attached: 1521644271518.png (1277x556, 260K)

Du fick mig att kolla ut genom fönstret. Lögnhals

Slår vad om att du tittar på The Walking Dead eller liknande.

tror ni världens ledare i religiösa länder, inklusive saudiarabien och iran öht är religiösa och inte använder religionen snarare som ett politiskt medel?

Din pappa på bilden?

>han tror att slutresultatet skulle vara summan av alla positiva egenskaper hos varje land istället för summan av alla negativa

Nej skit, user

påminnelse

Attached: file.png (1194x782, 600K)

Bokstavligen inget fel med det.

Attached: Lexaaa.jpg (417x550, 31K)

>hanrejer
Såna trådar består av ett par webm som beten och hundra stormisar som dampar loss över dem.

ja. Om de var troende skulle de inte agera som de gör eftersom de vet att de skulle åka raka vägen till helvetet

Jugoslavien

ja, de är inte troende menar du?

Är Kasslern ogift?

Vi har inget gemensamt och kan inte lita på varandra. Samarbete mellan folkvalda fungerar inte ens, de släpper in typer som George Soros och planerar privata storvinster istället.

youtube.com/watch?v=yrMX0KB-x44

Ja

Vilken nolla!

Jag tror inte att de är det på riktigt men de tror nog det själva som nästan alla religiösa

>Han tittar inte på /vår grabb/ Ninja spela Fortnite JUST NU

lmao fan vad patetisk du är user

fast nu är det Jimmie som fruktar Kasselstrand och inte tvärtom...

Jag litar mer på säg polacker än kineser och till och med amerikaner. Det enda sättet vi kan stå emot framförallt Kina och Indien i framtiden är att förena oss.

rumpa
lår
bröst

uhmm aa

Om AfS ens slickar på 2% så kommer jag bli förvånad

Förutom att den är skit och behandlar tittaren som en femåring som måste skedmatas, med samma manuskvalité som en högstadiepjäs. Men du gör vad du vill med din tid favä.

Det är ju f1h1

Attached: 092.jpg (595x1000, 68K)

att ignorera någon och inte ge dom uppmärksamhet är inte samma sak som att frukta någon din jubelidiot

>vi har inget gemensamt
Äsch. De svenska socknarna och byarna hade inget gemensamt heller. Men tack vare nationalisterna i Stockholm så lyckades man med hjälp av skola och påtvingad kultur ovanifrån utrota alla olikheter och skapa ett svenskt folk. Detta borde fungera på en europeisk skala också.

Attached: 1521657606097.jpg (1003x625, 124K)

skjut dig själv förfan

>AfS äww wasitor!!!!!

>jag litar mer på polacker
Du skulle lika gärna kunna säga
>snälla. Sno min cykel. Sno min båtmotor!

>Han kallar sig själv svensk nationalist

>Lyssnar inte enbart på svensk musik
>Läser inte enbart böcker på svenska
>Tittar inte enbart på svenska filmer

Pff

detta är min fetisch

>antyder att nationalister läser böcker

Jaha? Man måste inte ägna all sin tv-tid på att spana in djupa, obskyra filmer från Frankrike med blinda skådespelare...

LEXA NEJ VAD GÖR DU

Attached: 1520697778863.png (599x729, 409K)

Vad sägs om att vi börjar göra två upplagor av Sverigetråden, en där stormbögarna får breva fritt, och en där 2dbögarna får breva sitt?

Attached: 1494064678541s.jpg (250x191, 6K)

>psykhavererad anti-rasist
>fruktad

Attached: 1508943286041.gif (400x400, 1.19M)

rasism är fan cringe asså

dags att växa upp grabbar

Vi kan se till att fortsätta vara självförsörjande och enade som nation.
Syditalienare kommer aldrig att vara lojala svenskar när andra världsdelar erbjuder ett pris för att förråda oss. Det är så enkelt, vi är redan förlorade med alla "flyktingar" och sveket mot svenskar det innebär (uteblivna pensioner, välfärd hos riskkapitalister osv). Njut av förfallet!

>Man måste inte ägna all sin tv-tid på att spana in djupa, obskyra filmer från Frankrike med blinda skådespelare
Nä men finns så jäkla mycket bättre popcornserier än TWD.

>kasslern
>fruktad
Han betalade metro för att annonsera ut att hans parti fick 2% i någon liten undersökning

>lyssnar till störst del på svensk musik
>läser till 95% böcker på svenska
>föredrar svenska filmer
räknas jag?
höhö öö

Det finns det säkert. Men det är verkligen ett eget litet projekt att hitta en ny serie att följa.

NMRs årsbok räknas inte. Det är ju nästan bara bilder på klibbare

d1a

Slutade vara nationalist när jag insåg hur mycket jag avskyr svensk """kultur""" och svenskar. Inte en endaste jävla gång har jag känt att jag tillhör någonstans, trots att min familj har varit här sedan 1600-talet så känner jag mig fullständigt rotlös. Nä, fy fan, ser hellre Sverige brinna än något annat.

>Sverige rikare än någonsin men ändå så gnäller stormbögar om att Sverige kommer kollapsa

lmao

breva svenska kvinnor

Attached: 1521983179150.jpg (419x419, 26K)

>m-men naturens eviga lagar

Trodde du var samma user som hackade på twin peaks-brevaren men inser nu att det kanske du inte är. Därför jag blev lite defensiv, det var inte riktigt min mening. Titta på det du gillar favä.

Vilken svensk dialekt låter minst homosexuell?

Hade delade trådar några gånger förr, men 2Dbögarna trivdes inte sitt egna sällskap utan var tvungna att 2Dböga sig inför icke-bögar för att få sin fix. De är ju psyksjuka, kom ihåg.

Göteborgska

Tror det är mot reglerna favä

Läser just nu Iliaden, efter det Odyséen, sen Aeneiden, Nibelungensången, Getica och Historia.
Försök igen.

finns bokstavligen inget intressant med sverige
svenskar råkar bara dela kontinent och hudfärg med folk som faktiskt givit världen något

haha aa, göteborgare är lika stora homos som stockholmare

gotländska

>han föll för börja med grekerna jagjaget
lmoo

>läser 95% svenska böcker

Attached: 1508989048634.jpg (221x250, 7K)

d1a

Jaha, nej, det var inte jag. Har inte kollat på Twin Peaks, men funderar på att ge den en chans.

bara för att ni slarvade bort den intressanta delen av riket 1809

flytta då?

Det tycker jag. Den är speciell. Blandar skräck/komedi/drama/mm i någon sorts salig blandning. Har du kollat på något av David Lynch alls kommer du gilla den.

ska det ska bara plocka min gratisutbildning först :)

Inte han men jag ska fan flytta till USA

På 300 år har de gjort mer än svenskarna på 1200

Ja. Vem kan glömma allt som Finland har gett oss?
..öh... myggsoppa och barkbröd?

Skåningar

Började inte där, det är bara där jag är nu. Underhållande läsning i vilket fall.
Lär dig läsa mohammed

Hur blir man en bättre nationalist bara för att man läser utländska böcker på svenska?

Han sade "svensk", danskjävel.

Attached: vomit.jpg (680x680, 82K)

Mishima-sensei! ~UwU~

Attached: 361126-the-strange-case-of-yukio-mishima-0-230-0-345-crop.jpg (230x345, 32K)

Det ser annorlunda ut idag. Vi måste se till att inte vara för beroende av omvärlden först, EU kommer se till att mindre utbrytare som Katalonien lyckas och sedan göra de till "goda exempel" (med investeringar och kundbaser). Småstaterna kommer aldrig att lyckas bli självförsörjande, för alltid beroende av EUs eviga vinstintressen.

Bra. Ingen kommer att sakna er.

detta

och när fan sa jag det? snälla säg

Du behöver inte vara elak bara för att vi säger sanningen att Sverige suger

du arg vit pojke?

Attached: 1482328482508.jpg (1080x1080, 150K)

*bajsar i byxan på ica stormarknad*

Lol, Är du dum eller? De rika och ledarna i t.ex saudi arabien kör fullt ös med orgier med män kvinnor och barn osv. För att sedan predika om Islam.